Hankaalaa pudottaa painoa ?

Hankalaa..

Olen itse yrittännyt kaiken näköistä laihdutusta.

Nytten jätin kaikki hiilarit pois, ja tein kunto ohjelman.
Ruoka ja kuntoilu ohjelmani on seuraavanlainen jos ja siitä ei ole apua jos lipsuu.

Kasviksia ja lihaa ja kalaa. mustaa kahvia vihreää teetä ja kanamunia ja hedelmiä.

Ma : Musta kahvi, 2 keitettyä kana munaa ja omenoita pitkin päivää.
Ti : Normaali ruokaa PIENI ANNOS ja maanantain ohjelma.
Ke : paasto
To : Maanantain ohjelma
Pe : maanantain ohjelma
La : paasto
Su : Tiistain dietti.

Tällä ruoka ohjeella pudotat viikossa jo 2-5 kiloa.

Ja siihen päälle päivittäin kuntoilu. Eikä lepo päiviä.
Vatsalihaksia 50
Punnerruksia 15
Kyykkyjä 50
Polvikyykkyjä 25

Pidä kalenteria kaikesta tekemisestä niin tiedät jos lipsut että miten korvaat ne.
yhden päivän ruoka lipsuminen (eli herkkuttelu tai hiilihydraattien syönti korvataan ylimääräisellä paasto päivällä)

Kuntoilusta lipsuminen. päivän kuntoilu 3x

Näin laihdut kuukaudessa 10-20 kg

:)
Jos et muuta ruokavaliota niin 2x kuntoilu päivittäin. Johan kesä kuntoon päästään vaikka kesä onkin :)

Lisään vielä vinkkejä omien kokeilujeni jälkeen....

7

204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 432543265243

Kananmunat vähennät ja korvaat ne rasvattomalla lihalla kuten häränpihveillä, niin paranee jo ohjelma.

• .

Hedelmät = karkkia

Olet jättänyt pois kaikki hiilihydraatit? Mitä muuta olet ymmärtänyt väärin??

terv Veijo

• noworryveijosta

Aloittajalle: jos olet uusi palstalainen, niin tiedoksi, että Veijosta ei kannata välittää. Hän nimittäin ei ole oikein perillä asioista, ymmärtää monet jutskat väärin, mutta itse kuvittelee osaavansa kaiken.

• Hankalaaaa

En kaikkea hiilihydraatteja. mutta en meinannut kaikkia hedelmiä. Tämäkin ohjelma on semmoinen joka sopii kaikille tyyypeille rikkaille,köyhille. ei meillä ole ainakaan varaaa kunnon noihin kun on työtön yksinhuoltaja äiti ja 2 lasta.

• Ihan hauska :D

Heh :DDD

Pakko olla provo :)

• laihempi

Meinaatko laihtua vaikka syöt tuollaisen määrän? Älä unta nää. Ainakin joka toinen päivä on paastottava ja sitten niinä joka toisena päivänä ei syödä mitään.

• Ent. syömishäiriöine

Ei oo mikään pakko paastota, joka päivä voi syödä mutta kannattais kiinnittää huomiota ruuan määrään. Mä paastosin ennen aina, kun oli tarvetta saada kilo tai kaks pois (yritin pitäytyä 48 kilossa). Nyt en enää tee niin koska siitä tulee tosi pahalle tuulelle ja ajattelee vaan sitä, et miks muut saa syödä mut mä en. Mieluummin niin, että ei IKINÄ jotain jäätelöä tai suklaata, mutta joka päivä jotain, vaikka ruisleipää. Paino putoaa takuuvarmasti jos vaan ei syö liikaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3137
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe