ei ne eroa mitenkään :D tiukkoja housuja, värikkäitä paitoja, hiusten laittoa yms... fruittarit=homoja? väittäkää vastaan.
homotyyli vs fruittarityyli
6
455
Vastaukset
- Sirupiru
No, kun kerran noin kauniisti pyysit väittämään vastaan, niin pakko kai se sitten on.
Niin siis, ei ne vaatteet kyllä fruittareista vielä homoseksuaaleja tee. ;)
Anteeks, jos nyt järkytän sun pientä maailmaas tai jotain, mutta on tosiaan olemassa miehiä, jotka seuraa muotia, laittaa aamulla hiuksensa ja pukeutuu muihinkin kuin vain tummiin sävyihin.
Ja jos kaikki meijjän koulun fruittarit ois homoja, niin tytöille koittais kyllä ankeet ajat, joten älä suotta esitä tollasia karmivia väitteitä... :) - vai?
So what?
Ehkä homot ovat muotiasioissa avantgardea? Gay-piireistä vaikutteet leviävät muuhun miesten muotiin. Fruittarit suosivat sitä, minkä homot ovat jo aiemmin omaksuneet.
Menneinä vuosisatoina hovin/yläluokan pukeutumiskotkotukset levisivät yksinkertaistettuina muihin säätyihin. Enää hovilla ja yläluokalla ei ole tällaista asemaa. Päinvastoin ne pyrkivät esiintymään konservatiivisesti.
Mitä homoihin tulee, eiköhän jotain kalju- camo-housut -homoja ole yhtä paljon kuin näitä riikinkukkojakin - hyvin harvat kuitenkaan pitävät jonkun hirviporukan punaniskoja homotyylisinä. - Gaysaysthetruth
No kuule. Ainakin täällä päin mistä minä tulen Fruittarit ja "homotyyliset" eroaa siinä että fruidejen luonne on kusipään luonne. Yksinkertaista.
ja sitäpaitsi - homojen (niiden truehomojen ei stereo.) muoti on söpöä (: - gaygod
mielestäni fruittarit eivät osaa pukeutua lainkaan, järkyttävät hiukset ja vaatteet.
homoilla taas on tyyliä ja osaavat käyttää erillaisia vaatteita.
tiedän siis tämän koska olen itse homo enkä ole ikinä tuntenut minkäänlaista vetoomusta fruittareihin.
vielä kaikki homot eivät pukeudu samalla tavalla jotkut heittävät päälle mekon toiset jonku niitti nahka takin, älkää yleistäkö, mutta ymmärsin kyllä mitä meinasin tällä kysymyksellä. - Patrik0
Janus on Homotyylinen ja patrik on fruittari
- farkkulevismiäs
Entä kun haluan käyttää leviksen 501 tiukkoja farkkuja.
Tiedän että ne ovat jo poissa muodista, mutten seuraa muotia.
Ostin valkoiset levikset ja ajattelin laittaa päälleni niitten kanssa flanelipaidan ja tennarit, olen varmaan vähän juntin näköinen, mutta pitävätköhän naiset minusta ?? kuitenkin pyllyni näyttää hyvältä niissä !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2333961Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1222291Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401429
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927- 77909
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37900Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8767J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61736