Saako kumppaninne luvallanne tai luvatta, jos ei miksi ei?
a) Lukea sähköpostinne
b) Tekstiviestinne
c) Kirjeenne
d) Postinne
e) Työpapereitanne
f) Pankkitositteenne
g) Asiapapereitanne
h) Muita mitä?
Kysely
11
68
Vastaukset
- rose18
a) Lukea sähköpostinne
b) Tekstiviestinne
c) Kirjeenne
d) Postinne
e) Työpapereitanne
f) Pankkitositteenne
g) Asiapapereitanne
h) Muita mitä?
VASTAUS: SAA
niin olen minäkin saanut 8)- rose18
olen saanut myös luvalla tilata puhelutietoja..
- rose18
rose18 kirjoitti:
olen saanut myös luvalla tilata puhelutietoja..
olisi kauheata elää varmaan ihmisen kanssa, joka erittelee kaiken.
Juu saa mun puolesta. Ainoastaan sellaiset sähköpostit ja tekstiviestit taikka kirjeet joiden lähettäjä ei halua, että mun mies lukee. Niitä ei silloin saa lukea.
Pitää kunnioittaa myös lähettäjän toivomusta. En näyttele mitään sellaista mistä en voi tietää varmasti, saako sitä muille näyttää tai lukea. Ja mitään minkä näyttämisestä ei ole mitään iloa näytettävälle. :-)
Siis oma nyrkkisääntö on, että kaikki mitä minä tiedän ja minua koskee, koskee myös mun miestä. Ja sellaiset asiat hänkin saa tietää. Mulla ei ole mitään sellaisia asioita mitä pitäisi mieheltä salassa pitää.Lisään, että itse en mene toisen asioita kurkkimaan ilman lupaa. Olen saanu luvankin, mutten edes silloin. Jotenki helpompi antaa toiselle tähän lupa, kun mennä itse urkkimaan. :-)
- y.b ei kirj.
Saako kumppaninne luvallanne tai luvatta, jos ei miksi ei?
Luvatta ei tietenkään mielellään mitään, mutta tietysti jos työpapereita, asiapapereita tai pankkitositteita katsoo, niin en sitä pahaksi katso. Ei niissä ole mitään salattavaa. Ei muissakaan, mutta ei ole tapana katsoa puolin ja toisin sähköposteja, tekstiviestejä, kirjeitä, suljettuja posteja. Ei ole koskaan kyllä katsottukaan puolin ja toisin eikä edes pyydetty lupaa. Ihan itsestään selvä asia.
Tietysti jos on jotain postia tms., joka on tarkoitettu molemmille, vaikka tulee toisen nimellä, niin silloin tietysti näytetään. Ja jos kysyy lähettäjältä, että voinko näyttää myös kumppanille, niin silloin myös. Ja jos soittaa toiselle, että voitko avata sen ja sen kuoren ja kertoa, mitä siinä sanotaan, niin silloin myös.
Varmaan pyörtyä kupsahtaisin, jos toinen olisi jotain mun tekstiviestiä tai sähköpostia (jos tietäisi salasanan) käynyt kurkkimassa. Niin epätyypillistä toimintaa :D Ennen pyörtymistä katsoisin kaks kertaa, että onko tuo varmasti se ihminen, jonka tunnen... Ei saa sen verran pitää toisen yksityisyttää kunnioittaa, en itsekkään kurki toisen henkilökohtaisia papereita.
Ei sen takia, että oisi jotakin salattavaa, ainoastaan luvallani jos haluan.luvalla saa mitä saa ja luvatta jos tekee saa ettiä uuden miehen.
höh luulin että joku varsinainen kysely. vastaus: ei saa, luvalla ehkä.
Saa. Tiäkkö miksi?
Sillon sitä ei kiinnosta, ku se ei oo kiellettyä.luvalla sais,
mutten usko et edes kiinnostais mikään noista
mää oon niin tylsä,
mur
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062581Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182297Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461875Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201063Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948