niin annatko anteeksi jos lyöjä tarjoo kaljan siulle???
siis onhan kaljan tarjoaminen suuri sovinnon ele
tuttu ihminen lyö siuta nyrkillä vihapäissään
23
52
Vastaukset
tää kysymys oli esitetty miehille
monte24 kirjoitti:
raamattu kieltää sen
Eipä se raamattu ole ennekään ihmisiä estänyt ajattelemasta itse. Tai tekemästä itse päätöksiä. Yhtä hyvin mm. uskonsodissa saa turpaansa naiset ja lapset, niin kun pääsee hengestäänkin. Kumma juttu ettei raamattu siinä kohdassa ole välissä. Se on kans vähän miten sitä tulkitsee. :-)
hmm... siis jos mä saan provosoituu sut lyömään mua nyrkillä, sä tarjoot mulle kaljat?
* pohtii vakavissaan *toi on muuten oikeesti miuta kiinnostava asia, siis saada rauhalliset ihmiset väkivaltasiksi, oon pari kertaa onnistunut siinä ja voin vakuuttaa et olo oli mahtava sen jälkeen :)
monte24 kirjoitti:
toi on muuten oikeesti miuta kiinnostava asia, siis saada rauhalliset ihmiset väkivaltasiksi, oon pari kertaa onnistunut siinä ja voin vakuuttaa et olo oli mahtava sen jälkeen :)
saitko bissee selkäsaunan jälkeen? :D
temppuilija kirjoitti:
saitko bissee selkäsaunan jälkeen? :D
en saanut selkääni, nostettiin vaan seinille :)
monte24 kirjoitti:
en saanut selkääni, nostettiin vaan seinille :)
aijaa.. harmi ... jäi bisset sitten saamatta, vai? :(
temppuilija kirjoitti:
aijaa.. harmi ... jäi bisset sitten saamatta, vai? :(
Mistä tunnistaa tosi vittuilijan - aivan kännissä vaikka omaa rahaa ei ole palanut senttiäkään.
ttuplai kirjoitti:
Mistä tunnistaa tosi vittuilijan - aivan kännissä vaikka omaa rahaa ei ole palanut senttiäkään.
tää sai oikeesti miut hirnumaan niin et posket kastu kyyneleistä :)
No en anna anteeksi kaljasta. Mut voin pamauttaa takasin, katotaan sitten vieläkö tarvii anteeksi antaa tai pyytää. Kaljan saa juoda ite. :-)
- rose18
noup..
anteeksi, en antaisi..
jos oisi aiheeton.
päivällinen sinäänsä.. olisi sovinnon ele tai kahvi, ei kalja muutakun varmaan alkoholistille.8)- rose18
hups empä huomannut että olit kieltänyt naiset mutta kuintenkin olen varmaan ollut täällä muitakin miehiä enemmän mies, jo lapsena kaippa anteeksi saan 8)
yritinhän ajaa isäni partahöylällä ns. partaani..
Ihan liian neitimäistä - siis se kaljan tarjoaminen. Anteeks pyyntö: "Kato miten hyvä perse!!".
monte24 kirjoitti:
pienet eleet kertoo enemmän kuin tuhat valheellista sanaa
Joo - siis mä olisin voinut missata sen perseen ja kaveri autto - just tollasesta tunnistaa tosi ystävän.
ttuplai kirjoitti:
Joo - siis mä olisin voinut missata sen perseen ja kaveri autto - just tollasesta tunnistaa tosi ystävän.
Juu toi on kyllä oikeeta äijämeininkiä. "Kato mitkä rinnat!"
> röyh <
* kaverille kans - periaate *
En. En mä niin alkkis ole että tuo riittäisi. Muutenkaan tuskin oltaisiin enää missään väleissä sen ekan lyönnin jälkeen.
mie kyl tiesin siun vastauksen enne ku vastasit ja tää oli lähinnä miesten keskeisiin mittelöihin tehty tää aloitus.
vastaukseni ei ollut tarkoitettu vinoiluna
Miksi ihmeessä joku mulle suuttuis??
No se sovinnonteon helppous riippuis hirveästi siitä suuttumisen syystä ja suuttujan luonteesta. Tuskin se tilanne samon tein oluella korjaantuis. Meillä päin oluita tarjoillaan ihan muuten vaan, niinku tavan vuoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj502922Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet922710Kysynkin sinulta nyt...
Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä392176KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.1172062Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m381708Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r821536- 1021536
En ole häneltä kylläkään koskaan nähnyt sellaista
Tottakai jos hän olisi jonkunlaisen selvän eleen tai jonkun jutun näyttänyt, että häntä kiinnostaakin niin tietenkin si31434Onko Estlink-2 kaapeli lainkaan vaurioitunut?
Vai onko kyseessä Naton operaatio Venäjän ns. varjolaivaston pysäyttämiseksi, ja kaapelivaurio vain simuloitu.2861408- 1171284