niin milloin ja miten asia kannattaa kertoa tai näyttää uudelle naiselle??
vai pittääkö olla hiljaa ja odottaa toisen reaktiota ku ensimmäistä kertaa riisuunnutaan??
mitä jos toinen selvästi pettyy miehiseen mittaan, niin mikä olis hyvä keino laukaissa jännittynyt hiljaisuus??
jos on syntynyt erittäin pienivehkeiseksi mieheksi
44
226
Vastaukset
Kaikkee säkin mietit. x-)
Noh ehkäpä puhuminen auttaa ennalta ehkäsevästi, ennen kun tarttee olla alasti ja kokea nöyryytys. :-)joo miusta toi kuullostaa oikealta tavalta, oon joskus nuorena kulkenut diskossa kyltti kaulassa mainostaen pientä ja kivutonta kokemusta sirolla vähän käytetyllä de luxe peniksellä, ei tärpänny sinä yönä muistaakseni ja olin selvinpäin.
monte24 kirjoitti:
joo miusta toi kuullostaa oikealta tavalta, oon joskus nuorena kulkenut diskossa kyltti kaulassa mainostaen pientä ja kivutonta kokemusta sirolla vähän käytetyllä de luxe peniksellä, ei tärpänny sinä yönä muistaakseni ja olin selvinpäin.
Hehhehee, sä olet vähän kahelinpuoleinen tapaus. x'-)
tinka_tiger kirjoitti:
Hehhehee, sä olet vähän kahelinpuoleinen tapaus. x'-)
joo oon ostanut väkisin naisen päästä baskerinkin :)
mut hei, alkuperäinen kysymykseni ol kuitenkin tärkiä kysymys koska pienistä vehkeistä on ollut paljon juttua, mut milloinkaan asiaa ei miun nähden olla käsitelty tästä näkökulmasta, et kui olis fiksuinta naiselle asia tuodamonte24 kirjoitti:
joo oon ostanut väkisin naisen päästä baskerinkin :)
mut hei, alkuperäinen kysymykseni ol kuitenkin tärkiä kysymys koska pienistä vehkeistä on ollut paljon juttua, mut milloinkaan asiaa ei miun nähden olla käsitelty tästä näkökulmasta, et kui olis fiksuinta naiselle asia tuodaPysyn edelleen kannassa eli tuossa mitä vastasin aloitukseen, aiheeseen. Eikö se kertominen jo karsi niitä naisia pois, joilla on mielessä vaan mulkun koko? Siis niitä pikku pippelille ihan käytännössä turhia naisia. Jotka ei anna arvoa miehelle vaan sen mulkerolle. :-)
Nomut mää lähren kauppaan. Kattoon tuorekurkkuja jne. :-) Toivotaan et saat kirjaan aineksia. :-)tinka_tiger kirjoitti:
Pysyn edelleen kannassa eli tuossa mitä vastasin aloitukseen, aiheeseen. Eikö se kertominen jo karsi niitä naisia pois, joilla on mielessä vaan mulkun koko? Siis niitä pikku pippelille ihan käytännössä turhia naisia. Jotka ei anna arvoa miehelle vaan sen mulkerolle. :-)
Nomut mää lähren kauppaan. Kattoon tuorekurkkuja jne. :-) Toivotaan et saat kirjaan aineksia. :-)jos mie saisin päättää niin kurkut myytäis vain viipaloituna
tää kysely oli piäasiassa palstan naisille
- Ebenizer
Mä voin veikata, että tähän ketjuun tulee miespuolisten osallistujien ryntäys, koska niin moni haluaa ilmaista kokevansa ongelman itselleen hyvin läheiseksi.
- puhumatta paras
1 vehje esitellään uudelle naiselle täydessä toimintakunnossa
2 kun naisella on kiima päällä
3 esileikki vaiheessa
4 hoidetaan homma kotiin
5 tehdään se vielä uudestaan
6 sen jälkeen vehkeen koolla ei naiselle ole mitään väliä
7 miehet on visualisteja ja takertuvat yksityiskohtiin, naiselle riittää toiminta oikealla hetkellä- nainen oon
minä äänestän tätä vaihtoehtoa!
- rose18
ei kannata odottaa mieheni sisko repesi nauramaan mutta se onkin sellainen halventava henkilö, kun pilaineen toisen heikkouksilla.
suosittelen kertomaan.. kyllä minulle kerrottu etukäteen ja otin vastaan ihan kelpaavana koska etsin ihan panokaveria(eli oli tietoinen) silloin eli mikäs sitä oli kokeillessa..
kyllä se tyhjää oli parempi 8Dtoi oli hyvä kuten jazzulin vastauskin.
hiukka lisää naisten vastauksia niin voin tehdä pienivehkeisille naisteniskukirjan- rose18
monte24 kirjoitti:
toi oli hyvä kuten jazzulin vastauskin.
hiukka lisää naisten vastauksia niin voin tehdä pienivehkeisille naisteniskukirjaneli ihan tuurilla haettu panokaveri netissä..
vasta nähtiin kasvotusten kun panemaan oltiin menossa..
en minä sille kelvannut johtuikohan mun kaljuudesta vai helppoudesta mutta lyötyiin kättä päälle kun toinen löytää oman kullan niin jätetään rauhaan ..
vajaa kolme kuukautta kesti 8)
se mua kyllä monta vuotta pommitti vaikka oltiin sovittu, jo jätti rauhaan kun sainoin että odotan ja olen vieläkin kyseisen henkilön kanssa.
että jos laittais vietiä sanoisin suoraan että, etkö ymmärrä että pitää kunniottaa suhteita sen verran että jättää rauhaan..
kyllä miehelläni on 10sent enemmän kuin kyseisellä. että kyllä hekin on kus mulkkuja vaikka olisi pienet vehkeet.. rose18 kirjoitti:
eli ihan tuurilla haettu panokaveri netissä..
vasta nähtiin kasvotusten kun panemaan oltiin menossa..
en minä sille kelvannut johtuikohan mun kaljuudesta vai helppoudesta mutta lyötyiin kättä päälle kun toinen löytää oman kullan niin jätetään rauhaan ..
vajaa kolme kuukautta kesti 8)
se mua kyllä monta vuotta pommitti vaikka oltiin sovittu, jo jätti rauhaan kun sainoin että odotan ja olen vieläkin kyseisen henkilön kanssa.
että jos laittais vietiä sanoisin suoraan että, etkö ymmärrä että pitää kunniottaa suhteita sen verran että jättää rauhaan..
kyllä miehelläni on 10sent enemmän kuin kyseisellä. että kyllä hekin on kus mulkkuja vaikka olisi pienet vehkeet..väärinkohdelluista pienivehkeisistä saattaa katkeroituessa tulla kusipäitä, mut miusta se on inhimillistä
Talousvesi keitettävä Nakkilassa
Nakkilan talousvettä on keitettävä viisi minuuttia ennen sen juomista tai käyttämistä ruuanlaittoon.
Käyttökielto on voimassa ainakin maanantaihin asti.
Bakteeri löytyi rutiininomaisesti otetusta vesinäytteestä, kertoo kunnan terveystarkastaja Heidi Rosenblad STT:lle.
- Varmuuden vuoksi vedenottamo suljettiin heti, vaikka pitoisuudet näytteessä olivat pieniä. Tarkkaa tietoa bakteerin alkuperästä ei ole. Rosenblad pitää kuitenkin todennäköisenä, että kyseessä on linnun uloste.
Nakkilan vesilaitos on lisännyt veden kloorausta. Tulokset uusista näytteistä saadaan lauantaina puolenpäivän aikaan.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011061713910352_uu.shtml- uytrewsxcvbhnjkuyt
Riittää kun antaa toiselle elämyksellisen kokemuksen ennenkuin nainen saa koskea :)
- iuytrscvbnmlölf
monte24 kirjoitti:
eläymyksellinen??? aaa planetaario
Jep, just sen :D
kaipais kyl lisää naisten ajatuksia vakavalle aiheelle, kolme rohkeeta jo osallistunut.
- tsirra
No panic.
Mulla on noin pikkurillinpään kokoinen jöpötin, mutta hillittömät skrebat.
(munamiesnaurua)riippuu varmaan kenen pikkurilliin vertaa
http://handfacts.wordpress.com/2009/04/26/leonid-stadnyk-has-the-worlds-largest-living-hand-about-the-tallest-man-on-earth/
- bebob1
Naiset ovat kertoneet minulle, että jos mies on kaikin puolin terve, miellyttää naista, toimii kaikinpuolin miesmäisesti (pitää naisista, viihtyy kyseisen naisen seurassa ja haluaa naista) ja vehkeet toimivat normaalisti, ei ole juurikaan merkitystä minkä kokoinen vehje on.
- bebob1
monte24 kirjoitti:
ihan oikeesti, eikö olis ees pieni vihjailu paikallaan et e tuu yllärinä nolo juttu?
Se on omiaan latistamaan tunnelman ja herättämään mielenkiinnon mitä muualla tapahtuu. Kumpi on mielestäsi nolompaa?
oon pettynyt ku papu ei tullut vastaamaan :(
yb ois saanut kertoa myös turkulaisen mielipiteensä.
- alimittainen
Mun annettu ymmärtää, että kaltaiseni pieni vehkeisin miehen on parempi runkata yksin kotona, kuin aiheuttaa pettymyksiä naisille. Tämä on sanottu jopa ihan suoraan.
Ei minua ainakaan ole varoiteltu asiasta :-)
Ensinnäkin lyhyt vehje mahtuu kunnolla suuhun ja toisekseen riippuu täysin asennosta, miten senkin saa tuntumaan riittävästi. - Olen sitä mieltä, että asia painii samassa sarjassa kuin naisen pienet rinnat, joita on korostettu topatuilla push upeilla... - Kyllä nekin vain voivat miestä miellyttää, tai ei ainakaan haittaa liikaa, jos juttu toimii muuten !ei paini koska rinnat on pelkästään ulkonäöllinen asia miun mielestä.
aattelin vaan miten naiselle voi informoida asin nätisti ja alentumatta korrektisti
Vähän soveltaen: "Älä sinä huoli poika nuori; paljonkos kyyneleet hyödyttää... Eivät ne surut suremalla lopu, on tanssi ja laulu tärkeämpää" :-D
ei ne suremalla lopu ehkä, jollei mee vallan karmeaks pilaks
kyse on kuitenkin kunnioituksesta herkässä asiassa.
- Ryhdistäydy!
Häh, tuohan on luokatonta. Vaihda hyvä mies parempaan naiseen. Markkinoilla on pilvin pimein laatunaisiakin.
- vingerporitar
Jos oma koko mietityttää, niin kannattaa varmaan maltilla edetä seksiin. Siis vasta sitten petipuuhiin, kun on varma ja mukava olo naisen kanssa.
Kun itse toiminta alkaa, niin koko arsenaali peliin.
En alkaisi kauheasti etukäteen selvittelemään asiaa. Voithan mainita, että omasta mielestäsi sinulla on ehkä pienemmänpuoleinen heijari. Jos avaus siis koskee itseäsi.
Ei sillä koolla ole oikeasti väliä kun on kyseessä kunnon tunnesuhde. No mä tuun vastaan, kun kerran halusit.
Kuinka pienestä on kyse? Moni mies kuvittelee että _kaikki_ naiset haluaa jotain supermaxikingsizevehjettä, mutta ei se niin ole. Jos joku 5cm niin kai sen voisi etukäteenkin sanoa.. en tiedä. Moni nainen ei edes hahmota kokoa, joten hyvä keino olisi juuri tuo että hommiin vaan ja muija lämpimäksi, niin se ei välttämättä edes tajua mitään :D
Jos joku pettyy, niin se on sen ongelma eikä sille oikeastaan voi tehdä mitään. Jos se alkaa nauraan tms. niin sanoa sille kylmän viileesti että "tsiisus miten löysä vittu sulla oikein on, ikinä noin isoa nähnyt!! Ei tuossa taida mikään alle pesäpallomailan kokoinen enää tuntuakkaan missään.. :Dvaik siulta papsu toivoin aatoksen, niin en pettynyt vastauksees ollenkaan.
kiitos ajatuksestas
- ~cissi~
Ei ole koskaan osunut kohdalle pientä tai tosi pientä..Ystävälleni näin kävi, ja oli kuulemma erittäin vaikea tilanne kun suhteettomat odotukset vaihtuivat suhteettomaan pettymykseen.
Kai sellaista tosi pientä olisi hyvä etukäteen mainostaa ja kotibileissä heilutella. Hoituisi asiasta tiedottaminen ja itseterapia samalla kertaa. Muutenkin hyvät käytöstavat tässä pois, pienen on sikailtava. Miehen rajaton (olkoonkin myös perusteeton) itseluottamus saa aina naiset kuumiksi.- iuytresazxcvbnm,ölkj
Koolla ei ole mitään tekemistä, pienempi veijariset miehet ovat yleensä taitavampia, koska paneutuvat asiaan, eivätkä kuvittele pelkän ison molon riittävän. Jos se riittäisi, pesis ois tosi suosittu laji; ainakin urheiluliikkeissä.
- kokemuksella
Anna naiselle ensin muutama kerta taivaallisia kokemuksia, ilman että esittelet omaa välineistöäsi. Tee se niin hyvin, että nainen alkaa nähdä päiväunia käsi/kieli jne. -taidoistasi. Ota sitten puheeksi itse asia ja voisin väittää, ettei naista suuremmin edes kiinnosta, kun tietää silti saavansa hyvää seksiä.
- munaton nainen
tilanne on ehkä eri, jos hakee vain munaa. Mut ehkä silloinkin tärkeintä on se, et miten mies hoitaa naisen. Oli muna miten iso tahansa, niin pelkkä:" tökstöks, kiitti kulta, kyllä helpotti" jättää naisen ku naisen kylmäksi.
Mut sit jos hakee miestä, ni näkisin, et munan koolla ei ole niin merkitystä, koska silloin se ihminen on tärkeämpi.
Eli yhteenvetona, ei koko vaan miten mies kohtelee naista. Arvostaa, antaa hellyyttä ja ANTAA HYVÄN PANON, kaikella mukavalla höystettynä. - takapiru--
Vaikea sanoa missä vaiheessa se pitäis sanoa jos ompi liian pieni,mutta jos on iso,sitä ei tarvi sanoa..nainen näkee sen jo housujen pullotuksesta..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724088
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans553770Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa522324Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?432105Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik341883- 491809
- 971573
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?541559- 391486
- 351378