Siis ajattelin laittaa baariin korkeakorkoiset leopardikorkkarit, mustan nahkaminihameen ja valkoisen kauluspaidan, josta käärin hihat kyynertaipeisiin asti ja jätän pari nappii ylhäält auki..oisko iha ruman näköne? :s
MIEHET! Mitä tykkäisitte tällasest asusta?
16
447
Vastaukset
- Eräspoika
Sopii sinunikäisellesi nuorelle naiselle oikein hyvin. Tosin ei vastaa ihannennaistani mutta moni varmasti tykkää, niin kuin kaikista musitakin asuista kunhan nainen on fiksu ja mukavanoloinen.
- fdgvcb
En voi käsittää tuota leopardia. Mielestäni tuo kuosi tuo mieleen jonkun menneen ajan pubiruusun.
- -------
Jätä paita kokonaan pois ja yläosana vain punaiset pitsirintsikat. Mustatkin käy.
- Ei hyvä yhdistelmä
Vähän halvalta kuullostaa (tulee h*ora mieleen).
- Nainen25v.
Minusta ei kuulosta halvalta. Itse jättäisin vain ylimmän napin auki (jos siis napit ovat kaulukseen asti) Ja aika pitkälti riippuu naisen olemuksesta ja siitä miten laittaa hiukset/meikit.
Ja hyvä idea oli tuo, että kenkien lisäksi olisi esim. rannekoru tai laukku samaa kuosia.
Aika rohkea asuhan tuo on (moni ei usklataisi laittaa), jos kannat itsesi hyvin etkä ole suttuinen, uskoisin, että olet kaunis näky! :)
Joten muista kohtuus meikissä ja tukan ei tarvitse olla iso (tarkoitan suttuinen, tupeerattu ym).
- gkjhkljlö
nahkaminihame on ehkä liikaa. mieluummin ihan vaikka normi musta kangasminihame olisi parempi? nuo korkkarit vois sopia hyvin jos laittaa vaik jtn asusteit jotka on samantyylist kuosii, esim. laukku tai rannekorun/rut.
- skjfiawjeåp
Tai yksinkertaisesti tiukat farkut(:
- ssssssssssssssssssss
Jonkun tutkimuksen mukaan miehet pitää viehättävimpinä naisia jotka paljastaa ihostaan vain 30%. Minä pitäisin sinua lutkana, mutta jos haluat antaa sen kuvan niin siitä vaan.
- jyuhn hynyhny
täysin totta
- sadgsadg
Kyllä sä munaa ihan varmasti saat. Ei epäilystäkään!
- -Bitch-
Oon myös parikymppinen ja mä tykkään käyttää leopardikorkkareita yhdistettynä minihameesee (joko nahka/pvc/tavallinen kangas) ja koskaan en saa seuraa liikkuessain baareissa täs vaatetuksessa... :D
- Ei nahkahamosia!
No onko se joku ihme ettet saa seuraa noilla kuteilla? Joku nahkainen minihame on ihan tyylittömyyden huippu! Siitä tulee kieltämättä mieleen joku halpa slut.
- blaablaablaa!
Ei nahkahamosia! kirjoitti:
No onko se joku ihme ettet saa seuraa noilla kuteilla? Joku nahkainen minihame on ihan tyylittömyyden huippu! Siitä tulee kieltämättä mieleen joku halpa slut.
Kateellisen puhetta, ei nahkahame automaattisesti tarkoita että on huora/huorahtava!
Se, että uskaltaa pukeutua tyylikkäästi ja näyttävästi (näyttämättä halvalta) on hienoa.
Jos osaa peilistä katsoa olevansa hyvännäköinen niin eiköhän se riitä. Eri asia jos tarkoituksella pukeutuu huorahtavasti.
Näkyykö liikaa pintaa jos on minihame ja KAULUSPAITA?? Eri asia jos olisi minihame ja joku niukka kiree toppi yläosana. C'MON! Sinun kommentista voisi päätellä, että sukelluspuku päällä ilman räpylöitä olisi juuri sopivasti paljastava.
- whiteteewomannnnnnnn
Olen samaa mieltä, että asu on hieman luntahtava. Ei ehkä kahta "nahkaa" tai nahkakuosia kannata yhdistää samassa asussa, menee vähän mauttoman puolelle, ellei erittäin taidokas yhdistelmä.
Muutenkin olen naisena sitä mieltä, ettei paljasta pintaa tarvitse näyttää kovin paljoa. Seksikkyys on paljon muuta kuin sitä paljastelua. Eikä kyseisellä asulla
nyt muuta funktiota taida olla kuin katseiden keräys.
Ehkä kysymys kuuluukin, millaista huomiota haluat baarissa saada? - Eräs mies
Kieltämättä aika provosoiva asukokonaisuus, mutta näin vanhana äijänä täytyy myöntää, että se olisi myös sykähdyttävä näky.
Valitsemasi asukokonaisuus tulisi varmasti houkuttelemaan tietyntyyppisten uroiden lähentely-yrityksiä, siitä ei liene epäilystäkään. Tietenkin, jos haluat huomiota miesten taholta (myös ei-toivottua), niin tuo lienee se paras asuvalinta.
Ehkä hieman hillitympi pukeutumistyyli olis parempi ratkaisu, mutta loppupeleissä ratkaisee se minkätyyppistä baariehtoota olet hakemassa.
Minulle ensimmäisenä tulisi mieleen, että sinun kaverillasi on polttarit tai jokin muu tempaus menossa...:-) - mä vaa
oon ite 15, ja minuu ärsyttää naiset jotka yrittää saada miesten huomioo avonaisil asuilla ! laita jotakin sellaista että pepun muodot(jos on) tulee esiin !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3524491Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1462538Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822146- 1451690
- 261227
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!441222- 351178
- 791101
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!3451045Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1431029