on pahinta mitä ulkonäöstäsi on sanottu?
Onko kukaan sanonut apinaksi tms? :o
Mikä
7
56
Vastaukset
- orankimus
Kaikki mustanaamaiset xbabet ovat apinoita kysyessään ulkonäöstä olemalla itse apina.
Minä taas voin vastata tähän, koska olen apina. Haluatko että kirputan sua? on joo sanottu apinaksi
kerran nuorena diskossa ollessani nuori nätti nainen tuli luokseni ja kysyi yritätkö olla miehekäs ku siul on tuollainen sänkin
kerran baarin terassilla paikkaa ettiessä naisryhmästä eräs huuti et yritätkö olla jotenkin kovan näköinen ku siul on tuollaiset pulisongit
toises baarissa istuskeli kavereitteni seurassa ku yks alkoholisoitunut noin 70 vuotias mummo näytti käsimerkein et tuu tänne ja mie menin kyselemään mikä hänellä on hätänä, halus vaa kertoa et miul on rumat pulisongitKauhee miten laiha sä olet, etkö sä syö mitään? Ja sulla näkyy rumasti lonkkaluut ja kylkiluut. Oot ihan sairaan näkönen. Ootko sä sairas, kun sä olet noin laiha. Sä olet ihan luuranko koko ihminen.
Ovat ehkä tähän päivään mennessä kenkuimmasta päästä.
Apina on ihan jees. Ei se loukkaa. On sanottu.Niin ja jos joku ei oikeasti ole kärsinyt laihuudesta ja siitä että oksentelee ruoat ulos. Huonosta itsetunnosta ja silmätikkuna olosta, niin ei ehkä kannata painella sitä miinuspeukkua. Nimittäin noi sanat todella on satuttanut ja loukannut silloin aikoinaan.
no, päin naamaa ei oo sanottu ku apinaksi, johtuen käsivarsieni karvaisuudesta
myös läskiksi on joskus kehuttu tai ihan vaan rumaksi, mut ilman kasvotusten näkemättä..
mur :PEi tuu mitään mieleen.
- bebob1
Minulla on kuulemma katu-uskottava kävelytyyli naurun kera. Teini-ikäisten tyttöjen suusta kuultu. Mitä lie tarkoittanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv92259Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441865- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938