Määritelkää "aloite"

FF

Ehkä se on joskus määritelty, en jaksa tehdä hakua. Kiinnostaisi vain tietää puhutaanko ylipäänsä samasta asiasta kun puhutaan aloitteesta.

Mitä teet, kun teet (tietoisesti) aloitteen?

Minkä tulkitset toiselta osapuolelta aloitteeksi?

Mihin aloitteen kuuluu johtaa/mitä siinä tapahtuu.. siis kaikki ymmärtämistä lisäävät selitykset tervetulleita.

36

239

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En tee.

Sen voin sanoa, että katse tai hymy ei ole aloite.

• FF

Hmph. Töksäytyksestäsi huolimatta olet edelleen toinen palstan suosikkikirjoittajamiehistäni ;-)

Anyway, minusta tuntuu, että näistä muista useimmat eivät tunnistaisi aloitetta vaikka se ottaisi kadulla kädestä kiinni. Jos se sinnikkäästi pitäisi kiinni niin he alkaisivat vakuutella, että "et ole oikesti minusta kiinnostunut vaan haluaisit bradpittin". Jos Aloite roikkuisi edelleen kintereillä niin he toteaisivat, että kyseessä on todella epätoivoinen tapaus, varmaan kauneimman nuoruutensa menettänyt yh. Ja ellei se vieläkään irrottaisi niin he töksäyttäisivät että "Monenko käyttämä olet"

Sen jälkeen he voisivat palata äkkiä palstalle kirjoittamaan, että naiset eivät koskaan tee aloitteita, jos tekevät niin ne ovat jotain rumia poikkeustapauksia joita kukaan muu ei enää huoli (mutta halutessaan ne rumat poikkeustapauksetkin saisivat YTM:n seksiin koska nainen saa seksiseuraa aina halutessaan).

Huoh.

• lihaksikas olmi

Keskustelun aloittaminen. Onhan sillä hymyllä ja katseellakin merktiystä, mutta ei se minustakaan ole aloite.

• FF

Mikä tahansa keskustelun aloittaminen? Missä tahansa? Vai vain tietynlaisen keskustelun aloittaminen?

Jos istun Kauppatorilla syömään lohta ja perunoita samaan pöytään jonkin miehen kanssa, tervehdin häntä ja totean vaikkapa että "kohta tulee muuten vettä ja rajusti", niin onko se aloite?

Yritän selventää itselleni.

• keskitason mies
        FF kirjoitti:

Mikä tahansa keskustelun aloittaminen? Missä tahansa? Vai vain tietynlaisen keskustelun aloittaminen?

Jos istun Kauppatorilla syömään lohta ja perunoita samaan pöytään jonkin miehen kanssa, tervehdin häntä ja totean vaikkapa että "kohta tulee muuten vettä ja rajusti", niin onko se aloite?

Aloitteessa on eri tasoja:
        * Hymy tai muu positiivinen ele/ ilme
        * Keskustelun aloittaminen
        * Yhteisen tekemisen ehdottaminen (treffiehdotus tai jotain siihen suuntaan)
        * Fyysisen kontaktin aloittaminen

Näistä aloitteen tasoista ensimmäiseen osallistuvat myös naiset. Kolmeen myöhemmin tulevaan portaaseen naiset eivät osallistu yhtään mitenkään muuta kuin tuomitsevat miestä joka yrittää parhaansa. Naiset ovat vapaamatkustajia ja kehtaavat vielä valittaa!!

• FF
        keskitason mies kirjoitti:

Aloitteessa on eri tasoja:
        * Hymy tai muu positiivinen ele/ ilme
        * Keskustelun aloittaminen
        * Yhteisen tekemisen ehdottaminen (treffiehdotus tai jotain siihen suuntaan)
        * Fyysisen kontaktin aloittaminen

Näistä aloitteen tasoista ensimmäiseen osallistuvat myös naiset. Kolmeen myöhemmin tulevaan portaaseen naiset eivät osallistu yhtään mitenkään muuta kuin tuomitsevat miestä joka yrittää parhaansa. Naiset ovat vapaamatkustajia ja kehtaavat vielä valittaa!!

Aloitan keskustelun vieraan ihmisen kanssa hyvin usein, esimerkki elävästä elämästä oli tuossa ylempänä kommentissani. Mutta onko se miesten tulkinnan mukaan aloite?

Aloitan myös fyysisen kontaktin ensimmäisenä, jos olen mieheen ihastunut eikä hän ehdi sitä tehdä ensin.

Treffiehdotuksia olen tehnyt, jos ehdotus että "lähde kaljalle" tai "tule sinäkin sinne-ja-sinne" on ehdotus - siis ilman että sanotaan erikseen, että haluan _treffeille_ kanssasi.

• komeakamu (ei kirj.)
        FF kirjoitti:

Aloite on katse jossa on " sitä jotakin" tervehdys ja keskustelun aloittaminen.

Tällaisen toiminnan minä tulkitsen aloitteeksi. aloitteita naiset ovat minulle joitakin kertoja tehneet - itse en tee aloitteita.

• keskitason mies
        FF kirjoitti:

Aloitan keskustelun vieraan ihmisen kanssa hyvin usein, esimerkki elävästä elämästä oli tuossa ylempänä kommentissani. Mutta onko se miesten tulkinnan mukaan aloite?

Aloitan myös fyysisen kontaktin ensimmäisenä, jos olen mieheen ihastunut eikä hän ehdi sitä tehdä ensin.

Treffiehdotuksia olen tehnyt, jos ehdotus että "lähde kaljalle" tai "tule sinäkin sinne-ja-sinne" on ehdotus - siis ilman että sanotaan erikseen, että haluan _treffeille_ kanssasi.

Olet tehnyt noita asioita joillekin YTM:ille. Et taatusti ole liikauttanut evääkään tavallisten miesten suuntaan.

• Pässinlihaa
        FF kirjoitti:

"jos ehdotus että "lähde kaljalle" tai "tule sinäkin sinne-ja-sinne" on ehdotus - siis ilman että sanotaan erikseen, että haluan _treffeille_ kanssasi. "

Ei nuo ole aloitteita. Puolittaisia ehdotuksia.

• FF

Olet tehnyt noita asioita joillekin YTM:ille. Et taatusti ole liikauttanut evääkään tavallisten miesten suuntaan.

Eikös se ollut niin, että YTM:yys ja ATM:yys ei näy päällepäin? Mistä siis voin tietää, ketkä ovat niitä YTM:iä joille ei saa tehdä aloitteita tai ketkä ovat niitä ATM:iä joille pitää tehdä aloitteita?

• keskitason mies
        FF kirjoitti:

Eikös se ollut niin, että YTM:yys ja ATM:yys ei näy päällepäin? Mistä siis voin tietää, ketkä ovat niitä YTM:iä joille ei saa tehdä aloitteita tai ketkä ovat niitä ATM:iä joille pitää tehdä aloitteita?

Suurin osa miehistä on KTM:iä kuten minä. Sinä teet aloitteita niille miehille, joista kaikki muutkin naiset ovat kiinnostuneita eli YTM:ille.

• FF

Suurin osa miehistä on KTM:iä kuten minä. Sinä teet aloitteita niille miehille, joista kaikki muutkin naiset ovat kiinnostuneita eli YTM:ille.

Ihailtavaa selvänäköisyyttä, indeed.

• lihakasa olmi
        FF kirjoitti:

No itse asiassa se ei ole noin helppoa määritellä, joo. Jos aloittaa baarissa keskustelun, se kai yleensä voidaan tulkita jonkinlaiseksi aloitteeksi. Jos aloittaa jossain muualla, vaikka torikahvilassa, se kai riippuu asenteesta ja siitä mihin keskustelua lähtee viemään, onko se aloite.

• Mutta olenkin vanha

Minä olen käsittänyt asian niin, että "aloite" on keskustelunavaus, siis lausahdus, jonka on tarkoitus johtaa keskusteluun. Tai tanssimaan pyytäminenkin voi olla aloite (onko baareissa naistenhakua - en tiedä, kun en ole tällä vuosituhannella käynyt). Keskustelusta ja tanssista pitäisi myös pystyä irrottautumaan sillä tavalla, ettei kummallekaan osapuolelle tule mielipahaa.

• ...

Aloite ei ole mikä tahansa keskustelunavaus, vaan _se lause_ , joka saa toisen ymmärtämään että olet kiinnostunut hänestä.

Joten kellon kysyminen, tai sää -aiheiset keskustelut eivät ole "niitä aloitteita".

• FF
        ... kirjoitti:

Aloite ei ole mikä tahansa keskustelunavaus, vaan _se lause_ , joka saa toisen ymmärtämään että olet kiinnostunut hänestä.

Joten kellon kysyminen, tai sää -aiheiset keskustelut eivät ole "niitä aloitteita".

Okei, tuo oli ensimmäinen oikeasti konkreettinen vastaus, kiitos siitä.

• Mutta olenkin vanha
        ... kirjoitti:

Jaa. Minun kanssani on aika monta kertaa aloitettu tutustuminen nimenomaan kelloa kysymällä (siis ennen kännykkäaikaa ja joskus silloinkin) ja säästä puhumalla. Kyllä sen sitten ilmeistä ja muusta näkee, onko kiinnostuksen kohteena keskustelukumppani vai pilvimuodostelmat.

• ...
        Mutta olenkin vanha kirjoitti:

Jaa. Minun kanssani on aika monta kertaa aloitettu tutustuminen nimenomaan kelloa kysymällä (siis ennen kännykkäaikaa ja joskus silloinkin) ja säästä puhumalla. Kyllä sen sitten ilmeistä ja muusta näkee, onko kiinnostuksen kohteena keskustelukumppani vai pilvimuodostelmat.

Minulta taas on kysytty monta kertaa kelloa ja juteltu säästä yms, niistä ja näistä, mutteivät ne silti ole olleet aloitteita seuranhakumielessä.

Vasta toisen henkilökohtaisen kommentin tulkitsen aloitteeksi. Kuten: "Oletpa komean näköinen, käytkö paljon täällä?" tai puolivahingossa sanottu "onpa sulla isot kädet" (Miettii varmaan, mitä kaikkea niillä voisi tehdä).

• Pässinlihaa

Aloite on teko, jolla lähetetään toiselle signaali että häneen tahdotaan tutustua siinä mielessä kuin kahden aikuisen on tarkoitus tutustua seuraa hakiessaan parisuhde- tai seksimielessä.

Hymy, katse tai edes puhelu sinällää eivät ole aloitteita.
      Toisen täytyy antaa ymmärtää mistä on kyse ja mielellään kysymyksen kanssa.

Esimerkiksi kahville ja treffeille pyytämine sanallisesti ovat aloitteita, samoin puhelinnumeron kysely ellei kyseessä sitten ole selkeästi vain tuttavallinen tutustuminen.

Sitä vain ihmettelen että miten ihmiseen pitää olla ihastunut ennen kuin aloitteen tekee?

• FF

Täh? Pitäisikö siis järjestelmällisesti lähteä käymään läpi vastaantulijoita tai bussipysäkillä seisojia?

Miksi haluaisin tutustua parisuhdemielessä ihmiseen, johon en ole ihastunut?

Entä jos tapaan ulkona ilman kiirettä jonkun kivan tyypin ja jäämme juttelemaan, niin miksi häntä pitäisi erikseen pyytää kahville tai treffeille?

Ja lopuksi: koska nainen ei saa kiinnostua miehestä tämän palstan oppien mukaan tämän ulkonäön/olemuksen/habituksen/silmänpilkkeen/statuksen/... perusteella, niin minkä perusteella niitä aloitteita sitten saa tehdä?

Entä jos teen aloitteen miehelle ja se johtaa johonkin niin onko varma, ettei hän joskus jälkeen päin totea, että "sinä yritit varmaan kaikkia kaksilahkeisia"?

• ...
        FF kirjoitti:

Täh? Pitäisikö siis järjestelmällisesti lähteä käymään läpi vastaantulijoita tai bussipysäkillä seisojia?

Entä jos tapaan ulkona ilman kiirettä jonkun kivan tyypin ja jäämme juttelemaan, niin miksi häntä pitäisi erikseen pyytää kahville tai treffeille?

Ja lopuksi: koska nainen ei saa kiinnostua miehestä tämän palstan oppien mukaan tämän ulkonäön/olemuksen/habituksen/silmänpilkkeen/statuksen/... perusteella, niin minkä perusteella niitä aloitteita sitten saa tehdä?

Entä jos teen aloitteen miehelle ja se johtaa johonkin niin onko varma, ettei hän joskus jälkeen päin totea, että "sinä yritit varmaan kaikkia kaksilahkeisia"?

Haluatko järjestelmällisesti tehdä kaikille aloitteen?

• FF
        ... kirjoitti:

Haluatko järjestelmällisesti tehdä kaikille aloitteen?

Miksi kukaan haluaisi? Saadakseen ylipäänsä jonkun kanssaan parisuhteeseen? Miksi joku haluaisi parisuhteen sellaisen ihmisen kanssa, johon ei ole ihastunut??

• FF kirjoitti:

Miksi kukaan haluaisi? Saadakseen ylipäänsä jonkun kanssaan parisuhteeseen? Miksi joku haluaisi parisuhteen sellaisen ihmisen kanssa, johon ei ole ihastunut??

Ja kirjautuneen. Eihän se nyt ihastumista vaadi. Siis pelkkä mielenkiinnon herääminen riittänee.

Eihän siinä kihloihin mennä.

• hahmotelma kirjoitti:

Ja kirjautuneen. Eihän se nyt ihastumista vaadi. Siis pelkkä mielenkiinnon herääminen riittänee.

Eihän siinä kihloihin mennä.

Voi olla järkytys, mutta sinua kohtaan kun on aloitteita tehty... suurinosa ei ole ollut sinuun ihastuneita. Tai enhän vannoa voi. Nähdään jotain mikä miellyttää, vaikka baarissa, niin sitten otetaan kontaktia, kun halutaan tutustua lähemmin. Ei siinä ole aikaa kehitellä ihastumistakaan.

• FF
        hahmotelma kirjoitti:

Voi olla järkytys, mutta sinua kohtaan kun on aloitteita tehty... suurinosa ei ole ollut sinuun ihastuneita. Tai enhän vannoa voi. Nähdään jotain mikä miellyttää, vaikka baarissa, niin sitten otetaan kontaktia, kun halutaan tutustua lähemmin. Ei siinä ole aikaa kehitellä ihastumistakaan.

Tarkoitan ihastumisella nimenomaan sitä, että jokin siinä ihmisessä herättää mielenkiinnon (positiivisessa mielessä); tuottaa sellaisen tunteen, että juuri tuohon ihmiseen haluan tutustua. Tyyliin "being attracted to". Se seuraava vaihe voi sitten olla ihastuminen merkityksessä 'tykkääminen'.

• FF kirjoitti:

Tarkoitan ihastumisella nimenomaan sitä, että jokin siinä ihmisessä herättää mielenkiinnon (positiivisessa mielessä); tuottaa sellaisen tunteen, että juuri tuohon ihmiseen haluan tutustua. Tyyliin "being attracted to". Se seuraava vaihe voi sitten olla ihastuminen merkityksessä 'tykkääminen'.

Jaa jaa... Mulle ihastuminen tarkoittaa hyvinkin voimakasta kokemusta. Ei saa pois mielestään ja sitä rataa. Sitä luulen sen tarkoittavan lähes kaikille.

• Pässinlihaa
        FF kirjoitti:

"Miksi haluaisin tutustua parisuhdemielessä ihmiseen, johon en ole ihastunut?"

Kiinnostus tuskin tarkoittaa ihastusta?

Vai onko sulle nuo samoja asioita?

• erjfiw56

Tällaisia aloitteita olen tehnyt tai voisin tehdä:

Mennäänkö kahville?
      Lähdetkö töitten jälkeen oluelle?
      Pistä viestiä, jos olet lähdösä illalla liikenteeseen!
      Tuletko mukaan lenkille?
      Nähdäänkö huomisessa ulkoilmakonsertissa?
      Haluatko antaa sun spostin/numeron, voisin ottaa yhteyttä viikonloppuna?
      Tässä on minun -"-, otahan yhteyttä, jos seura kelpaa"
      Minulla on vielä viikonloppusuunnitelmat auki, onko sinulla ideoita?

Ja samanlaiset naiselta minulle kelpaisivat hyvin.

• FF

Vielä yksi kommentti ennen kuin lähden illanviettoon:

Epäilen kyllä tokkopa naiset tekevät edes niille "YTM:ille" sellaisia aloitteita kuin tuolla ylempänä oli mainittu ("Oletpa komea"). Tai sitten ajat ovat muuttuneet. Silloin kun itse baareissa aloitteita tein niin yleensä se vain tapahtui niin, että (usein silmäpelin seurauksena) jompikumpi lähestyi toista ja alettiin jutella ja juttua riitti joskus seuraavaan aamuun saakka tai sitten illan päätteeksi oli itsestään selvää vaihtaa puhelinnumeroita tai sopia seuraavalle päivälle treffit.

Tai jos ihastui johonkin ihmiseen kaveriporukassa (eikun siis _kiinnostui_ hänestä) niin samalla tavalla sitä vaan juuttui sen seuraan ja sitten tavattiin uudestaan.

En itse ole ikimaailmassa lähestynyt miestä sanoen jotain sellaista kuin "oletpa komea" (paitsi mahdollisesti leikillä, en jaksa muistaa).

Se silmäpeli ennen juttelemaan menemistä on muuten usein tosi hauskaa. Sitä ei vaan pidä ottaa liian totisesti, koska kyse on pelkästä flirtistä eikä parane loukkaantua jos se loppuu siihen. Kannattaa nauttia siitä niin kauan kuin sitä kestää.

• minulle minun minä

lutkan näkemys viimeisessä kappaleessa

• . .. ...

miksi flirttailet ihmiselle, josta et ole kiinnostunut, tarvitsetko sinä henkisesti kääpiö itsetunnon kohotusta harrastamalla "viatonta flirttiä"??

• Se on jämpti

Perus aloite on se kun menee toisen juttusille. Itse en ole tehnyt aloitteita, mutta toinen osapuoli on. Aloitteen ei kuulu johtaa mihinkään, sillä eihän sitä etukäteen tiedä miten toinen suhtautuu ja mitä tuleman pitään. Jotakin flirttaulua tai silmäpeliä (ennen juttusille tuloa/menoa) en lue aloitteeksisi.

• sdsg

Aloitteen määritteleminen riippuu siitä, mistä aloitteesta nyt puhutaan. Jos puhutaan puun hakkuusta, niin aloitteen tekee se joka menee ensiksi hakkaamaan puita. Jos puhutaan juttelun aloittamisesta, niin silloin se joka aloittaa juttelun tekee aloitteen.

Oletan, että nyt puhutaan kuitenkin jostain treffeille pyytämisen tapaisesta, kun kerran ollaan sinkut palstalla.
      Ensimmäinen vaihe treffeille pyytämisessä on osoittaa olevansa toisesta kiinnostunut.

Aika usein ihmiset osoittavat kiinnostuksensa katsekontaktilla ja hymyllä. En kutsuisi sitä aloitteeksi, koska se on niin tulkinnanvaraista touhua. Ehkä jos nainen tekisi sen niin selvästi, ettei siitä mitenkään voi erehtyä, niin silloin sitä voisi kutsua aloitteeksi. Sillä ei ole väliä kuinka selvästi mies sen tekee, sillä ei nainen häntä kuitenkaan lähesty.

Mielestäni jokin "Paljon kello on"-kysymys ei ole myöskään aloite, koska se ei osoita yhtään että on toisesta kiinnostunut.

Aloite on kun osoittaa SELVÄSTI olevansa kiinnostunut.

Itse harrastan paljon sitä, että menen toisen luo muuten vain juttelemaan ja sitten kesken rupattelun katson olenko toisesta kiinnostunut. Sekin on jossain määrin aloite, vaikkei se olekaan selvä osoitus siitä että olen kiinnostunut. Se on sellainen "katsotaan olenko kiinnostunut" -aloite. Näitä toivoisin näkeväni enemmän naisilta. Lähestymisiä.

Toinen vaihe treffeille pyytämisessä on tietysti sitten se tapaamisen ehdottaminen. Se on loppujen lopuksi aika helppoa sitten kun on huomannut että toinen vaikuttaa kiinnostuneelta.

"Mitä teet, kun teet (tietoisesti) aloitteen?"

Menen toisen luokse juttelemaan ja osoitan olevani hänestä kiinnostunut.

"Minkä tulkitset toiselta osapuolelta aloitteeksi?"

Pitkiä katsekontakteja on ollut paljon, joskus höystettynä hymyllä tai hiusten pyörittelyllä. Olenko tulkinnut ne aloitteeksi? No olen enemmänkin jäänyt pohdiskelemaan, että oliko tuo jokin aloite. Pitäisikö minun mennä juttelemaan hänelle jne... Naiset eivät käytännössä koskaan tule oma aloitteisesti luokseni juttelemaan.
      Kerran kun juttelin yhden porukan kanssa, yksi porukan naisista alkoi kysellä minulta nimeä, ikää, olenko sinkku, käytsä usein täälä jne... Eli oli selvästi kiinnostunut. Sitä voisin kutsua aloitteeksi, vaikka silloin olin liian nuori ja tyhmä tarttuakseni siihen.
      Kerran kun olin lähestynyt yhtä naista, hän teki aloitteen siinä, että pyysi yhteystietojani ennen kuin itse ehdin pyytää häneltä. Se oli kiva, vaikkakaan hän ei sitten ottanut yhteyttä. Tyhmyyksissäni en tullut pyytäneeksi hänen numeroaan. Mutta joo siinäpä ne. Sen enempää aloitteita en ole naisten suunnalta saanut, lukuun ottamatta jotain ala-aste juttuja.

Kuten keskitason mies sanoi, sitten on vielä olemassa se fyysisen kontaktin aloite. Niin pitkälle en ole naisten kanssa päässyt kuin kerran. Silloin hän teki aloitteen. En tiedä olisinko itse pystynyt ensi treffeillä, koska mies joka käy toiseen kiinni ensi treffeillä on törkeä sika.

• alli manninen

Itse liikun sellaisissa porukoissa (uskovaiset; muusikot), joissa todellakin jutellaan ja tutustellaan ihan ihmisinä. Tuntuu tosi oudolta, että juttelemaan meneminen tulkitaan jonain aloitteena, joka ilmaisisi seksuaalista kiinnostusta. Mikä ihmeen keskiaikainen/patriarkaalinen kulttuuri meillä vallitsee? Tahdon ensin tutustua rauhassa ennen kuin tiedän tahdonko alkaa seurustelua. Sit tokaks: palstalla moni mies ilmoittaa, ettei koskaan tee aloitetta. Johan on itsepetosleikki! Korkeintaan käydään naida kuksauttamassa paljastamatta itsestään mitään oleellista! Jos joku on oikeasti kiinnostava ja haluttava, on ainoa oikea johtopäätös nöyrtyä ja tunnustaa tappionsa: tarvitsen tuota toista. Kyse ei siis ole valloittamisesta vaan antautumisesta. Kyllä siihen sanat ja keinot löytää. Ja aina on riski, että tulee torjutuksi.

• adsgsdg356457

Verbaalinen toimenpide, josta käy selkeästi ilmi aloitteentekijän intressi tavata tulevaisuudessa muussa kuin ystävyysmerkeissä. Toisin sanoen joku kahvittelupyyntö tai vastaava on mielestäni aloite.

Vaikeaha tuota on määritellä. En ainakaan tunnistaisi naisten aloitteita, ellei minulle tuoda välkkyvää A4:sta, jossa tehdään aikeet selväksi. Viime kesänä yksi nainen tuli kaupungilla istumaan viereeni ja alkoi juttelemaan. Ei siinä hetkessä käynyt edes mielessä, että hän voisi olla kiinnostunut minusta, ajattelin vain että joku yrittää tappaa aikaansa kyselemällä illan suunnitelmistani (ja toki voi olla mahdollista ja on jopa todennäköistä, ettei hän ollut kiinnostunut). Vasta muutaman viikon päästä aloin miettimään, että mitäköhän hänkin tahtoi. Ajattelutapa luonnollisesti vaikutti keskustelutyyliini.

• dficj0erfu9034903490

katsot naista, nainen katsoo sinua ja jopa punastuu, saattaa myös hymyillä.
      mutta sitten, siihen se jää ja nainen olettaa että sinä miehenä nyt alkaisit toimia.

jos et toimi, pissis yrittää tehdä sinut mustasukkaiseksi aloittamalla kahvilla käynnin hänen mielestään vähemmän mielenkiintoisen kumppaniehdokkaan kanssa.

kun et reagoi tähänkään millään muulla tavalla kuin kylmän viileästi, pissis vittuuntuu sinuun lopullisesti ja jättää sinut rauhaan, mutta alkaa todennäköisesti myös vihata sinua miehenä.

tämän jälkeen nainen osaa artikuloida ja avata suunsa kaveripiirilleen siitä, kuinka kusipää jätkä olet, vaikka hän ei edes tunne sinua, todennäköisesti kostaakseen nainen haukkuu sinut homoksi kun et heittäytynyt mieshuoraksi tälle käärmeelle.

tämä on se klassinen skenaario

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      50
      3768
    2. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3635
    3. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      398
      3431
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      81
      3237
    5. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3019
    6. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2508
    7. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      50
      2365
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      102
      2237
    9. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      14
      2039
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2029
    Aihe