Mä näin sun miestäs tässä yhtenä päivänä, se oli menossa pyörällä terassille. Ei me jääty juttusille, moikattiin vaan. Se hymyili ihan yhtä kauniisti kun sillonkin kun tuli iskemään mua baarissa. Siitä tulikin mieleeni, tuliko hän terassilta suoraan kotiin vai joko mulla on seuraaja?
Miehes tosiaan hymyilee tosi hurmaavasti ja siihen ekaks ihastuinkin, mut se onkin oikeestaan enää ainut hyvä asia, mitä ajattelen hänestä. Kyllä minä sillon mietin koko illan et soittasinko sille, tai lähdenkö itsekin terassille, mut jälkeenpäin ajateltuna ei harmita yhtään, et en soittanu ja pysyin kotona. Ja suoraan sanottuna mua pelotti, jos se vaikka ois torjunu mut.
Ihan hyvä että se päätti jättää mut. Kyllä me aika paljon jouduttiin sulta salailemaan, se oli aika raskasta molemmille. Monta tapaamista jouduttiin perumaan lastenne takia. En taitas enää huolia sitä takas, vaikka se haluais. Mitä luulet, onko se ikävöiny mua, ollu sellanen poissaoleva tai jotain? Minä ikävöin aika kauan, en enää, mulla on ollu hyviä laastareita. Kerro miehellesi, että muistelen häntä hyvällä. Sen hän tietääkin, että meillä oli paljon hyviä hetkiä. Muista ottaa siltä suihin joskus, se pitää siitä niin kovin.
Moi taas!
11
255
Vastaukset
- Heh,heh,heh,,,,,,,,,
Taitaa sua kovastikin kaihertaa kun sut lempattiin. Ei aina voi voittaa.............luuseri.
- Heheheeeee
Just sama tuli heti mullekin mieleen. Ei pysty millään unohtamaan ukko-raasua. No, sen saa kakkosena laskee kun leikkiin ryhtyy että sydän siinä kärähtää. Vähän säälittää että täytyy jauheskella ja mietiskellä pitkään jälkeen päin vielä miten ukkeli jakselee. Ei oo vielä saanu uutta ukkomiestä koukkuun.
- seuraavako?
Ei mennyt kotiin. Jos olisit hieman odottanut, niin olisit nähnyt, että seuraajasi saapui terassille. Sori. On se aika ihana, etenkin sängyssä. Hyvin on vaimo opettanut temppuja miehelle. Tuskin sinä.
- Kiitti lainasta
Luitko ton edellisen viestin? Älä välitä siitä, se on vaan joku katkera jota miehesi ei huolinut. Tai sit joku täysin merkityksetön yhden illan juttu. Miehesi oli ehkä juonut liikaa eikä tiennyt mitä teki.
En tiedä, puhuuko se ees samasta miehestä, miehes nimittäin ei oo sängyssä aika hyvä, vaan suorastaan loistavan upea. Ei nyt ihan paras, mitä mun sängyssä on ollu, mutta mitalisijalla kuitenkin.
En minä ehtiny jäädä vahtimaan terassin kulmille loppuun asti, kun mulla oli sillon toinen mies. Sanoinhan jo, että en ottas sun miestäs enää takas.- näinsemeni
Mun on pakko tuottaa sulle pettymys: se pani mua koko ajan samaan aikaan kun suakin pyöritti. Sä vaan et tiennyt musta, mä tiesin susta. Loistavan upea sängyssä, mutta ei kuitenkaan niin hyvä, etteikö vielä olisi paljon oppimista ja opeteltavaa puolin ja toisin.
- khjiyujhmbnflp
Mikä hullu tuo oikein on joka kertoo suhteitaan netissä ja loukkaa toista naista minkä ehtii. Tuollaisella naisella ei voi olla mitään arvoa kenenkään silmissä.
- Ole hyvä vain, hih
Kumpihan sua nyt loppujen lopuksi kiinnostikaan mieheni vai minä. Miksi ihmeessä sua kiinnostaa ajatukseni. En kerro hänelle yhtään mitään, mikä ihmeen sanansaattaja minä olen, SInä et ole minulle mitään eikä sinun ajatuksesikaan kovin kiinnostavia ole, joten voitko jättää minut rauhaan.
Vink, vink.....luulisin, että jossain on ihan vapaitakin miehiä, osaisitko toimia heidän kanssaan.... - hienot panot
Kyllä minä ainakin olen tosi onnellinen, että saan olla tämän pyöräilevän miehen kakkonen. Tosi hienosti panee.
- Moi vaan takaisin!
En muista ottaa siltä suihin kun otan muilta miehiltä niin paljon.
- Kiitti lainasta
Sori rakkaani vaimo, et yritin pitää sun sanansaattajana. Eihän siinä oo mitään järkee. Soitin itse miehellesi ja sen on ikävöiny mua. Seurustelemme sun miehes kanssa! Ei me voitu olla erossa!
- ...
Lapsellista...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996114
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804802Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983055Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p292873Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351077Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861039Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126981- 48774