MINÄ!

Tästälähin kaikki MINUA! koskevat fantasiat, pohdinnat, kaunat, katuden tuntemukset, vittuilut ymymym ja ennenkaikkea kehut voi liittää tähän alle. Kaikilla on sitten helpompaa.

21

103

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mie lupaan kertoa jos nääs siusta eroottisen unen, oikeesti.

• Kiitti.

• PlatosMorbidDust kirjoitti:

Kiitti.

mie oon vielä hereillä.
        lupaukseni koski vain unieroottisuutta.

• mmmm...
      • Noiko sai neloset? Seilin pari sai kai vain 3- tai niin ainakin olin kamerasta tihrustavani maanantaina.

• Pitäisikö minunkin tehdä vastaavanlainen aloitus?

Nääh... Mitä turhaan...

Mut nyt on Provinssi käynnissä. Olishan se varmaan aika siistiä olla siellä, kun tarjonta vaikutti aika hyvältä...

http://www.youtube.com/watch?v=zUzd9KyIDrM

• Pitäis ehdottomasti. Edellinen vastaava ketjuni oli suuri suksee muistaakseni.

(lämmin kiitos erityisfanille nätistä fanikuvasta)

Musta taas kesän festareiden tarjonta on yllättävän paska.

Pitäis ehdottomasti. Edellinen vastaava ketjuni oli suuri suksee muistaakseni.

(lämmin kiitos erityisfanille nätistä fanikuvasta)

Musta taas kesän festareiden tarjonta on yllättävän paska.

Tavastialle on muuten tulossa Sisters of Mercy. Pitäis jostain kehittää vähän ylimääräistä pätäkkää, jos sinne on lippuja vielä. Ja Damnedkin...

Voi vittu... Kesän keikkatarjonta täälläpäin on aika hyvä.

• Genio.Mente kirjoitti:

Tavastialle on muuten tulossa Sisters of Mercy. Pitäis jostain kehittää vähän ylimääräistä pätäkkää, jos sinne on lippuja vielä. Ja Damnedkin...

Voi vittu... Kesän keikkatarjonta täälläpäin on aika hyvä.

Täh? 35€ ovelta?? Joo, antaa olla. Lippuja näyttäis vielä olevan:
        http://www.tiketti.fi/tapahtuma/10829

Täh? 35€ ovelta?? Joo, antaa olla. Lippuja näyttäis vielä olevan:
        http://www.tiketti.fi/tapahtuma/10829

Tässä olis nyt 4 keikkaa tälle kesälle. Cinderella tiistaina, ens viikon sunnuntaina sit Foo Fighters, heinäkuussa Brian Setzer, sit vielä Marky Ramone...

Mutjoo... Kyllä mä helvetin paljon helpommin maksan 35 egee Systereistä, kuin parisataa jostain Celin Dionista. Ei Systerit enää varmaan kovinkaan montaa rundia heitä. Tulisi nekin kerran nähtyä livenä ja keikkamesta on mitä parhain...

http://www.youtube.com/watch?v=7XXMLXcf-N4

• Genio.Mente kirjoitti:

Tässä olis nyt 4 keikkaa tälle kesälle. Cinderella tiistaina, ens viikon sunnuntaina sit Foo Fighters, heinäkuussa Brian Setzer, sit vielä Marky Ramone...

Mutjoo... Kyllä mä helvetin paljon helpommin maksan 35 egee Systereistä, kuin parisataa jostain Celin Dionista. Ei Systerit enää varmaan kovinkaan montaa rundia heitä. Tulisi nekin kerran nähtyä livenä ja keikkamesta on mitä parhain...

http://www.youtube.com/watch?v=7XXMLXcf-N4

Mut mikä on sun mielestä paras Sisters of Mercyn levy? Itse kallistun Floodlandiin ja hyvänä kakkosena tulee se neljän biisin Sisterhood. Ja sen jälkeen se First and Last and Always.

• Genio.Mente kirjoitti:

Mut mikä on sun mielestä paras Sisters of Mercyn levy? Itse kallistun Floodlandiin ja hyvänä kakkosena tulee se neljän biisin Sisterhood. Ja sen jälkeen se First and Last and Always.

Floodland- ne muut on lähinnä poppia.

http://www.youtube.com/watch?v=GHvdgdMZZ1w&feature=related

No, onhan 35 aika paljon yhdestä menneiden vuosien bändistä. Kaikki muutkin näyttäis olevan jotain uudelleen lämmittelyjä ( Exploited??! :D ) tai sitten ne tulee 40 vuotta myöhässä niinku Clapton, Santana...Ymmärrettävää tietty, koska hyviä bändejä ei nykyään ole.

• Genio.Mente kirjoitti:

onks siul lippua pavarotin konserttiin

• g.m logged out
      • Oot joskus ennenkin linkittänyt jotain noilta, mutta en oo jaksanut kiinnittää huomiota. Kävin tsekkaas Spotifystä ja löytyi 7 noiden levyä jotain sinkkuja. Mitä äkkiseltään kuuntelin biisin sieltä toisen täältä ( mun dac ei tykkää Spotifystä- kauhea suhina, mutta ei näin hiljaa kuunneltuna haitannut) niin ihan ok kamalta kuulosti. Osa oli niinku 60luvun autotallibändit ja osa muistutti jotain Sun Dialia ja uusimmista tuli mieleen lähinnä joku Spiritualized. Mutta kuka helvetti maksaa 15 € Spotifystä ostetusta drm-paskasta mp3sista?

• Niin. Ajattelín että meillä on hyvä platooninen suhde. Musiikillisesti soittelemme yhdessä ja täysin eri laidoissa :) Niin no. Muutamaa poikkeusta lukuunottamatta..

• Muhun liittyviä fantasioita varten te Genion kanssa perustittekin jo ketjun, mutta se ei vielä tarkoita sitä, että teistä jaksaisin jauhaa vastaavalla innolla.

• Tämä kai pitää laskea kateuden piikkiin. Mitään ketjua ei olla perustettu, mutta jos kiimaasi helpottaa, niin voin kertoa, että ajattelen Sinua lämmöllä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2752
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2591
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      18
      2307
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      48
      1889
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1453
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1173
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1073
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      65
      960
    Aihe