Kerro " treffi-ilmoitus"-tyyliin lyhyesti ja ytimekkäästi miksi juuri sinut
Pidä lyhyt mainospuhe itsestäsi
26
356
Vastaukset
- jackaroo
Osta nyt, saat halvalla.
- Staffan ...
Oliko tuo homoille suunnattua tarinaa? Paljonko maksaa?
- jackaroo
Staffan ... kirjoitti:
Oliko tuo homoille suunnattua tarinaa? Paljonko maksaa?
Ehkä se oli vähän liian lyhyt. Mainos ei ollut suunnattu homoseksuaaleille.
- yksin aina
Minut siksi koska en ole juoppo, en hauku huoraksi kännipäissäni enkä lyö naisia. Olen rauhalinen vakaa persoona. Osaan siivota, pestä omat pyykkini ja tiskata omat astiani. Enkä tiiraile toisten naisen perseitä.
- yksin aina
Monien naisten mielestä varmaan olen siltin ihan hirveä ihminen, eikä mun kanssa kannata edes jutella
- ghffgt6ty66565
yksin aina kirjoitti:
Monien naisten mielestä varmaan olen siltin ihan hirveä ihminen, eikä mun kanssa kannata edes jutella
Ihanko tosi - et suhtaudu naisiin vihamielisesti?
- Ai, kiitti avusta...
Olet siis tissimiehiä ja huolehtikoot jokainen omista asioistaan..?
;)
- Tapsa H.
Olen panomies ja puutteessa.
- tutustu minuu
Tässä on sportti ja erähenkinen mies joka saa nuotion syttymään vaikka vesisateessa ja jolle viikon telttaretki umpikorvessa ei tuottaisi minkäänlaisia ongelmia.
- Tulen mukaan
Vau ;)
- Saanut kokea
Minulla oli jo netissä muutama "myyntipuhe". Tosin eivät olleet lyhyitä ja ytimekkäitä.
Kehuttiin maasta taivaaseen naisten taholta.
Huumoria, harvainaisen fiksua tekstiä jne.
Jotkut jutut vaivasivat naisia (lähinnä etten ole korkeakoulussa opiskellut ja myös tulotaso) mutta kun vaihdettiin viestiä niin solmut aukesivat ja naiset olivat innokkaasti pitämässä yhteyttä ja jopa sopimassa tapaamista.
.....Kunnes näkivät kuvani.....(kuvasta huomauttajille, niin se oli hyvä ja tuskin parempaa saa otettua)
Jos ei kelpaa niiden perusteella ja persoonan tuomisella esiin niin tuskin se siitä mitenkään muuttuu jos tässä alkaisi itseään kaupittelemaan.
Veikkaisin että jos laitatte tänne naamakuvanne tai linkin facebookkiin jne. ja siellä on komistus vastassa niin saatte myytyä paremmin itsenne kuin koskaan millään mitä muuta voitte itsestänne kertoa.- 16+3
Ulkonäöllähän meidät " myydään" se on ainakin naisille se tärkein asia kun he miestä etsivät.
Jos mies on komea, niin kyllähän sellainen vastauksia saa - onhan se nähty kaikenlaisissa " Maajussille morsian" ohjelmissa.
Ruma mies ei kelpaa, mutta komeilla miehillä on kysyntää.
Try me and you will never get better.
- alea_iacta_essi
Nyyh, ota mut. Olen pieni, kiltti ja tuhma.
- komeakamu
Minkälaisessa paketissa on samaan aikaan kiltti ja tuhma?
Kerrohan Essi lisää ....
- Treffitön
Kokeillaas vaikka tälläista "treffi-ilmoitus" tyyliä:
Hei :) Täällä mukavan oloinen 34v mies Turun seudulta, jonka kainalossa on vapaa ja käyttämätön paikka. Etsin vapaata 23 - 42v naista tututusmisen merkeissä. Jos kiinnostuit niin ota yhteyttä, niin katsotaan mitä tulee.- Ei, ei ja ei
Sanoit " ... kainalossa on vapaa ja käyttämätön paikka."
Tuosta on tehtävissä tulkinta jonka mukaan olet kokematon siis tuosta " KÄYTTÄMÄTÖN" sanasta
Se on naisille turn-off , mies ei saa olla kokematon. - Treffitön
Ei, ei ja ei kirjoitti:
Sanoit " ... kainalossa on vapaa ja käyttämätön paikka."
Tuosta on tehtävissä tulkinta jonka mukaan olet kokematon siis tuosta " KÄYTTÄMÄTÖN" sanasta
Se on naisille turn-off , mies ei saa olla kokematon.Tulipas tehtyä hyvä ilmoitus :) sillä tuollainen tulkinta ei kyllä haittaa mitään, oli se itse tulkinta nyt sitten oikea tai ei.
- Ktb
"The one and only. Take a number... ;D"
- jhgfjghj
Olen ihan tavallinen tyyppi ja harmaata massaa, mutta niinhän sinäkin olet.
- Tuliko kaupat?
Olen täys paska. Minussa ei ole mitään hyvää.
- 25 cm
25 cm
mä en ole mikään "myyntipuheen" pitäjä, enkä osais tehdä ilmotusta niin, että siinä vain kehuisin itseäni. Aika suoraan sanon nekin asiat mitkä mussa on vähän vähemmän ihanaa.
Mutta puolisona mä olen luotettava ja avoin, ihmisenä sosiaalinen ja oikeesti kiva....
Mut kuten tuolla joku jo mainitsikin, harvemmin ne on ne sanat, mitkä saa huomion heräämään, jos sulla on kuva profiilissa ja tekstiä ei juuri ollenkaan, saat todennäköisesti enemmän vastauksia, kun jos olisi tekstiä paljon muttei kuvaa ollenkaan.- Me
Ota mut, olen parasta AAAAA - luokka!
Hih!;))))))) - sillitrooli
Oletko ikinä kokeillut silittää siiliä?
- Kunnollinen mies
Olen kunnollinen, kiltti, rauhallinen, luotettava ja rehellinen mies, joka ei juo alkoholia eikä tykkää yhden illan jutuista ja minulla on poikuus tallella.
Ja koska minä olen näin kunnollinen niin minulla on oikeus saada neitsyt nainen, joka on mallinmitoissa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m834439Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513180
- 412671
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222352- 232046
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151762Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715