Minä seurustelin 1980-luvulla, parikymppisenä, sellaisen 19-vuotiaan tytön kanssa, jonka ainoa kokemus heteroseksistä ennen minua oli se, kun musta mies oli huumannut hänet tyrmäystipoilla Tallinnassa, paikallisessa ravintolassa, ja sitten taluttanut omaan hotellihuoneeseensa ja raiskannut tytön siellä. Se teki tytöstä miehiä vihaavan lesbon.
Mainittakoon nyt tässä, että 1980-luvulla Tallinna oli vielä kommunistinen kaupunki osana kommunistista Eestiä, joka kuului kommunistiseen Neuvostoliittoon. Neuvostoliitossa EI NYT IHAN YKSINKERTAISESTI VAIN VOINUT tapahtua mitään pahaa, koska eestiläinen kommunismi edusti MONIKULTTUURISUUTTA, jota pidettiin ihailtavana...
Sen ajan Eestissä oli opiskelijoita mm. Afrikasta, Afrikan kommunististen sissiliikkeiden lähettämiä ja rahoittamia opiskelijoita, ja tämäkin mies kuului heihin. Oli oikein SWAPO:n jäsen kuulemma. Siitä huolimatta raiskasi, vaikka afrikkalaisten kommunistien piti olla vapautuneita fyysisistä haluistaan...
Minulla meni aika pitkä aika tyttöystävääni rauhoitellessa ja terapoidessa, kun halusin tehdä hänelle selväksi, että kaikki miehet eivät raiskaa, kuten afrikkalaiset miehet tekevät. Se oli pitkä ja raskas tie. Oli todella vaikea saavuttaa tämän rakkaan tyttöni luottamusta miehenä. Fyysisesti. Lopulta se kuitenkin onnistui.
Lopulta hänen psyykkeensä ja fysiikkansa avautuivat, ja hän tajusi olevansa turvassa minun kanssani, tajusi olevansa suojassa...
Hän raiskasi minun tyttöystäväni.
14
683
Vastaukset
- Tiesitkö tämän?
Suomalaismiehiä liikkui tuolloin harvemmin Tallinnassa jotta olisivat kyenneet tekemään saman tempun. Voi olla että nainen olisi päätynyt jopa ruumishuoneelle.
Suomessa raiskauksista enemmistön tekevät suomalaismiehet kuten myös muut naisiin kohdistetut väkivallan teot.- Häpeäisit nyt edes
No jopas kehtasit vetää mainion puolustuspuheen. Eikö yhtään hävetä, edes pikkaisen? Kertakaikkiaan tökerö tökerö ala-arvoinen vastaus.
- Häpeäisit itse!!
Häpeäisit nyt edes kirjoitti:
No jopas kehtasit vetää mainion puolustuspuheen. Eikö yhtään hävetä, edes pikkaisen? Kertakaikkiaan tökerö tökerö ala-arvoinen vastaus.
Eiköhän tuo aloitus jo kerro aika paljon kirjoittajasta ja tapauksesta. Jos nainen seurusteli ko. suomiäijän kanssa niin miksi lyöttäytyi drinksuille ventovieraan mukaan? Totuus on se että suomalaisäijät raiskaavat ja pahoinpitelevät naisia aivan yhtä paljon jos eivät peräti enemmän kuin muunmaalaiset.
Sinä olet tässä se joka puolustelee raiskauksia, ainakin suomalaisten tekemiä. - huhuhuhuuh
Häpeäisit itse!! kirjoitti:
Eiköhän tuo aloitus jo kerro aika paljon kirjoittajasta ja tapauksesta. Jos nainen seurusteli ko. suomiäijän kanssa niin miksi lyöttäytyi drinksuille ventovieraan mukaan? Totuus on se että suomalaisäijät raiskaavat ja pahoinpitelevät naisia aivan yhtä paljon jos eivät peräti enemmän kuin muunmaalaiset.
Sinä olet tässä se joka puolustelee raiskauksia, ainakin suomalaisten tekemiä.Onko Suomenkieli ja lukemisen ymmärtäminen hukassa?
Lukaiseppas uudelleen : "Minä seurustelin 1980-luvulla, parikymppisenä, sellaisen 19-vuotiaan tytön kanssa, jonka ainoa kokemus heteroseksistä ennen minua oli se, kun musta mies oli huumannut hänet tyrmäystipoilla Tallinnassa, paikallisessa ravintolassa, ja sitten taluttanut omaan hotellihuoneeseensa ja raiskannut tytön siellä"
Tuntuuko jo olosi typerältä? Kyllä, sinä olet tyhmä ja myöskin alle kaiken sivistyksen, häpeäisit edelleen. - Olet kuutamolla!
Kylläpä olet yksinkertainen tapaus. Eihän missään mainita hänen menneen tuon mustan kanssa drinksuille idiootti!!! On tuikitavallista tapaukset, joissa ulkomailla baarintiskillä viereinen tyyppi on sujauttanut tyrmäystippoja juomaan, näitä tapauksia on käynyt paljon välimerenmaissa ja Turkissa, ei siinä tarvitse olla vaihtanut sanaakaan ko. tyrmäystippoja antaneen kanssa, saatanan jauhopää.
Sitäpaitsi on aivan normaalia mennä lomamatkalla yksin taikka yhdessä kaverien kanssa drinksuille, sinunkaltainen säkkimaan kansan nimiin vannovan käännytetyn, ilman omaa tahtoa elävän muinaisajassa elävän idiootin maailmankuvaanhan tuo ei tietenkään mahdu.
Syyllistät täällä nyt tuota Suomalaista naista ja ainut syy syyllistämiseen on se, että ko. rikollinen olikin musta, jos kyseessä olisi ollut Suomalainen mies, niin jo vain paukuttelisit täällä.
Minä tuomitsen raiskaajat ihonväriin katsomatta, ja myöskin minä ymmärrän uhreja ihonväriin katsomatta.
Sinä onneton maanmatonen ja päästäs tärhtänyt tapaus, olet täysin tärähtänyt tapaus kertakaikkiaan. - Voi mikä nuija!
Olet kuutamolla! kirjoitti:
Kylläpä olet yksinkertainen tapaus. Eihän missään mainita hänen menneen tuon mustan kanssa drinksuille idiootti!!! On tuikitavallista tapaukset, joissa ulkomailla baarintiskillä viereinen tyyppi on sujauttanut tyrmäystippoja juomaan, näitä tapauksia on käynyt paljon välimerenmaissa ja Turkissa, ei siinä tarvitse olla vaihtanut sanaakaan ko. tyrmäystippoja antaneen kanssa, saatanan jauhopää.
Sitäpaitsi on aivan normaalia mennä lomamatkalla yksin taikka yhdessä kaverien kanssa drinksuille, sinunkaltainen säkkimaan kansan nimiin vannovan käännytetyn, ilman omaa tahtoa elävän muinaisajassa elävän idiootin maailmankuvaanhan tuo ei tietenkään mahdu.
Syyllistät täällä nyt tuota Suomalaista naista ja ainut syy syyllistämiseen on se, että ko. rikollinen olikin musta, jos kyseessä olisi ollut Suomalainen mies, niin jo vain paukuttelisit täällä.
Minä tuomitsen raiskaajat ihonväriin katsomatta, ja myöskin minä ymmärrän uhreja ihonväriin katsomatta.
Sinä onneton maanmatonen ja päästäs tärhtänyt tapaus, olet täysin tärähtänyt tapaus kertakaikkiaan."Sitäpaitsi on aivan normaalia mennä lomamatkalla yksin taikka yhdessä kaverien kanssa drinksuille"
jos oli ystävät mukana...eikö puuttuneet asiaan? Jos oli yksin drinksuilla...suorastaan typerä luottaa muukalaiseen...vastuuntunnoton syyttäköön itseään. - fsdfffffg
Voi mikä nuija! kirjoitti:
"Sitäpaitsi on aivan normaalia mennä lomamatkalla yksin taikka yhdessä kaverien kanssa drinksuille"
jos oli ystävät mukana...eikö puuttuneet asiaan? Jos oli yksin drinksuilla...suorastaan typerä luottaa muukalaiseen...vastuuntunnoton syyttäköön itseään.Et ole näemmä maailmalla ollut?
Ei se ole eka kerta, kun kaverinsa hukkaa, ja edelleen älä tulkitse aloituksen tekstiä mieleiseksisi, eihän missään kohtaa sanottu, että olisi tutustunut tähän muukalaiseen, kyllä se tyrmäystippa sujahtaa kätevästi tiskillä vierestä toisen lasiin huomaamattakin.
Edelleen puolustat täällä oikeutta raiskata, jos kyseessä ulkomaalainen.
Minä miehenä tuomitsen kaikenlaiset raiskaajat ihonväriin katsomatta.
Häpeä nainen. - 5857857
Sähän olet aivan sekaisin hyvä nainen, samassa kirjoituksessa leimaat minut raiskaajien puolustelijaksi, ja jo toisessa rivissä syytät uhria siittä, että oli ollut kännissä ja yksin baarissa. Mahdatko oikein itsekkään tietää mitä kirjoittelet? Ainakin olet aivan sekaisin hyvä ihminen. Hanki nyt apua itsellesi ajoissa, tuo ei ole enään tervettä millään mittareilla.
Oli ihminen, juovuksissa, huolimaton, rohkeasti pukeutunut, niin se ei lievennä sitä tosiasiaa ja rikosta jonka uhriksi hän on joutunut. Jos rikollinen oli värillinen, sekään ei ole lieventävä asianhaara.
Lopeta nyt hyvä ihminen sinähän nolaat noilla teksteillä itsesi lisäksi kaikki Suomalaiset naiset.
- maverick foreigner
Ja mikä olikin sanomasi maailmalle?
1. "Olen sankari ja taitava terapeutti, pelastin tytön pahoilta afrikkalaisilta miehiltä ja hoidin pois vaikean psykiatrisen trauman"
2. "Pahassa kommunistisessa Neuvostoliitossa harva se päivä tapahtui 19-vuotiaiden suomineitojen raiskauksia"
3. "Suomimiehet ovat turvallisia ja luotettavia eivätkä koskaan valehtele, petä, pahoinpitele taikka raiskaa"
4.... Joku muu, mikä?
1: Et ole mikään sankari, satuit vaan törmäämään yhteen naiiviin tyttöseen, joka ei osannut varovaisuuden ja käyttäytymisen alkeitakaan vieraassa ympäristössä, ja jota kuvittelit hoitavasi (millä konstein???) . Missä muuten ko. tyttönen nyt on? Jättikö sinut vai jätitkö sinä ("luotettavana" suomimiehenä) hänet?
2: Neuvostoliitto ei ollut "kommunistinen" eikä sen enempää "Eestikään". Kommunismi oli tavoite, jota ei saavutettu. 80-luvun NLssa oli SO-SI-A-LIS-MI. Asiasta henk.kohtaisesti tietävänä, voin kertoa, että vaikka Neuvostoliitossa, kuten missä tahansa muualla, tapahtui raiskauksia johtuen miesten yleismaailmallisesta taipumuksesta käydä lihan kimppuun aina kun testosteroni jyllää tai jopa ilman sitä, raiskaustilastoissa afrikkalaisilla opiskelijoilla ei ollut yliedustusta verrattuna muihin. Itse asiassa yhtään tällaista tapausta ei tietooni tullut vaikka satuin oleskelemaan oppilaitoksessa, missä oli paljonkin afrikkalaisia. Sen sijaan yökerhoissa pörräsi seikkailutoiveikkaita suomimiehiä pilvin pimein, jotkut niistä jopa sai toivomansa - kuka vodkaa, kuka naisia...
3: Tilastot, tilastot... Väkivaltatilastoissa suomimiehillä ON tiettävästi yliedustusta eurooppalaisiin verrattuna...- Sinä myös häpeä
Joku puolustaa raiskaajia täällä nyt rajusti, varsinkin jos raiskaaja on ulkomaalainen. Raiskaus on raiskaus, ja siihen syylistyvät ihonväriin katsomatta ovat matoja. Todella törkeää vähätellä raiskausta ja syyllistää uhria, kun raiskaaja on ulkomaalainen.
Todella tökeröä ja erittäin läpinäkyvää kirjoittelua.
- jäitkö kaikesta ..
"Sen sijaan yökerhoissa pörräsi seikkailutoivoisia suomimiehiä pilven pimein , jotkut niistä jopa sai toivomansa -kuka vodkaa,kuka naista.." Eikös tuo ole täysin normaalia nuorten käytöstä,eihän ne sentään ketään raiskanneet.Sinä jäit ilmeisesti kaikesta paitsi ,kuin noin katkeruus paistaa läpi.
- huohhhhhhhhhhhh
Huoh. Ei raiskatuista naisista muutu lesboja ja sitten muututa takaisin heteroiksi. Jos on kiinnostus naista kohtaan, siihen synnytään ja tullaan, eikä suinkaan muututa jonkun trauman seurauksena ja sitten vielä muutua ihan ääripäähän siitä mitä on ollut. Täysin provo koko posti.
Voihan toki olla, että tyttö on ollut bi ja huonon kokemuksen jälkeen halunnut poissulkea miehet elämästään ja sanonut olevansa lesbo. Mutta se on ollut valhetta, ei hän ole ollut lesbo, vaan yhä biseksuaali. On sii turha tulla väittämään, että joku mukamas elämänsä aikana muuttuisi heterosta lesboksi ja takaisin hetoroksi, tälläinen ihminen on valehdellut päin naamaasi. - läheskoettu..
"Kenenkään lasiin ei voi tippoja laittaa huomaamatta jos itse pitää lasistaan huolta"
täysin eri mieltä, kuka vaan nainen voi käydä vaikka vessassa tai kiinnittää huomion hetkeksi ihan muuhun jolloin on helppo sujauttaa vaikka nestemäinen huume lasiin.. samoin voi käydä esim. mehun/limun kanssa, ei tarvitse olla baarissa juomassa alkoholia vaan vaikkapa vieraan miehen kotona.. turvallisin tapa on tietysti ostaa vain esim. automaatista avaamaton juomapurkki niin voi olla 100% varma ettei siihen ole laitettu sekaan mitään.- ...................
Aivan ja näitä tapauksia on paljon. Menee jo naurettavuksiin, joidenkin palstan naisten kirjoittelu, jos raiskaaja on värillinen, niin se palstan naisten mukaan naisen syy, kun tuli raiskatuksi. Aivan uskomatonta kirjoittelua. Muuten toi joka syyttää tuota naista, on sama sika-amalia, joka riehuu täälä ja Thaimaa palstoilla, sama tapaus, kirjoitustyyli paljastaa.
Aivan päästään pimee nainen, ja häpäisee Suomalaisia naisia tuolla tyylillään täällä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1024867Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143962Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2133886Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202265Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371354
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1701353En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531145