En tiedä mitä tapahtui. Yhtäkkiä vain päätin että minun on pakko saada sipsiä!
Niinpä kävelin Lidliin, ja koska en osannut päättää kumpaa makua otan, otin molemmat (200 gramman) pussit! ihan hirvittäää, eikä siinä vielä kaikki.
Ostin myös limupullon ja 200 gramman suklaalevyn.
ja voitte arvata että nuo kaikkki on nyt syöty, muiden ruokien joukossa!
Kannattaako minun enää edes yrittää jatkaa terveellistä ruokavliota, vai onko kaikki peli jo menetetty?
En voi mitenkään saada enää noita pois....
suola ja rasva ovat turvottaneet minut..
apua..
niin siinä vain kävin.
Kamala repsahdus
6
168
Vastaukset
- siinä ja siinä
Kyllä tuommoisesta syömisestä toipumiseen nyt ainakin 10 vuotta menee.
- Ei "vaan käy"
Syötkö liian vähän, vai mistä tuollainen ahmimiskohtaus tuli? Saatko ruuastasi tarpeeksi öljyä?
Jos sulle käy usein noin ilman syytä (liian vähän oikeaa ruokaa), kannattaa käydä lääkärin juttusilla. Ei ole tervettä.
Vahinkoja sattuu kaikille. Ei kun jatkat vaan yrittämistä, mutta tarkista tuo "terveellinen ruokavaliosi". Epäilen että se ei ole terveellinen.
Muista, että sinä teit ihan tietoisen päätöksen. Ensikerralla syö ensin kunnon ruokaa, juo vettä ja mieti uudestaan vartin tai puolituntia. Jos sitten vielä tekee kovasti mieli, käy ostamassa. Sitten voit myös vetää johtopäätöksen, ettei sinun kannata edes yrittää laihdutusta, sillä sinusta ei vaan ole siihen. - lalaalaa
Tietty kannattaa jatkaa, noitahan sattuu. Syö aina kunnolla ja niin että olet täynnä kun menet seuraavan kerran kauppaan :)
- -
Juoksemaan vaan niin pääset eroon noista kaloreista.
- epäonnistunut.....
Ei onnistunut.......
olen lihonnut 5 kg. lopetin liikunnan ja mässytän koko ajan jtn.
tänään oon syöny
aamupala: marjapiirakkaa
töissä: 4 välipalapatukkaa & suklaapatukka
kotona: jumbo nuudellit, raejuustoo & vähän karkkii
bulgarian jukurtti & kohta raparperipiirasta...
en jaksa. olen lihava, piste.
eilen oli vielä pahempi... söiin leivän, kasvishampurilaisen, kiinalaisen annoksen, pehmiksen suklaakastikkeella, suklaalevyn, tikkarin, leivän & marjapiirakkaa.
ihan sama. en liiku.- jklöjklöjklö
onko tuossa jotain itsetuhoista, kun pitää itselleen noin tehdä? masennusta? ei toi ihan terveeltä kuulosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18013608
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585493Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454940Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1543726Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402853Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282042Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1201801Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3721697Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371525