Mä oon Jonna 17 vuotta ja mulla on yks ongelma. Mun äiti on mulle tosi mustis.
Se alkoi siitä, että kun isä on aina pois kotoa ja jollain matkoilla ulkomailla yhden naisen kaa niin mun äiti alkoi seukkaan yhden Samun kaa. Ensin ne teki sitä salaa, mut sitten äiti toi sen Samun tänne meille kotiin ja ne oli monta kertaa yötäkin yhdessä. Kai se Samu teki mutsille hyvää kun mutsi huohotti ja kiljui niin että se kuului mun huoneeseen asti.
Mutta kun se Samu näki mut, niin se kai rakastu muhun. Se jutteli aina mun kans kivasti ja kun äiti ei ollut kotona se tuli tänne ihan vaan mun takii. Toi jotain kivoja lahjoja ja silleen.
Sitten me kerran mentiin sänkyyn ja se oli tosi ihanaa. Samu sanoi että mä olen parempi kun mun äiti kun mä olen kauniimpi ja hoikkasempi. Sitten me oltiin sen ekan kerran jälkeen monta muutakin kertaa sängyssä ja mä sain sen kanssa monta tosi hyvää orgasmia.
Mut sitten kerran äiti tuli ihan yllättäen kotiin kun se kai epäili jotain. Me oltiin just sillon sängyssä ja äiti oli ihan raivona! Se ajoi Samun ulos meiltä ja sitten se huusi mulle naama punasena että mä oon huora ja semmosta.
Sen jälkeen se ei oo puhunut mulle mitään kun se on nii mustasukkanen mulle.
Samu on pyytäny että mä muuttasin sen luo asuun. Kai mä sit muutankin kun se Samu on niin ihana ja kun mun äiti on semmonen mustis.
Vai kertoisinko mä isälle miten inhottava mun äiti on ja olisin isän kaa hyvä kaveri?
ÄITI ON MULLE MUSTASUKKANEN
2
201
Vastaukset
- senkus muutat
Mitä kiksejä te näistä kirjoituksista saatte? Millä tavoin näiden pitäisi hauskuuttaa?
En oo ihan vielä päässy perille siitä. - kasv.tiet.maist.
Arvoisa nimimerkki "senkus muutat"!
Miten näiden kirjoitusten pitäisikään HAUSKUUTTAA? Taidat olla ihan väärällä palstalla! Nuori pimu kysyy elämänohjeita ja sinä ihmettelet, miten hänen kysymyksensä hauskuuttavat!
Olet todella pieniaivoinen tomppeli!
Itse annan sen neuvon kysyjälle, että hän muuttaa Samun luo, mutta olisi jatkossakin isän kanssa hyvä kaveri. Kun isälläkin on toinen nainen, hän ymmärtää, miten ällöttävä tyyppi kysyjän äiti on. Sitä paitsi, koska isä matkustelee ulkomailla, hän voi edelleen ilahduttaa tytärtään kaikenlaisilla kivoilla ulkomaantuliaisilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3524491Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1462538Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822146- 1451690
- 261227
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!441222- 351178
- 791101
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!3451045Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1431029