jotka esittävät elävänsä parisuhteessa, vaikka asuvat yksin?
Mitä ajattelet krjoittajista,
38
134
Vastaukset
Mä en aineskaan esitä mitään, olenkin varattu sille tulevalle joka kohta saapuu mun elämääni.
- trollbole.prastkulla
Aivan sama minulle asuuko kirjoittaja yksin vai jonkun kanssa, luulotteleeko asuvansa jonkun kanssa vai peräti kuvittelee asuvansa jonkun kanssa. Jos kirjoittaja pystyy esittämään keskustelussa mainioita, perusteltuja kommentteja, niin mitä merkitystä hänen sen hetkisellä asumismuodollaan on itse kirjoituksen sisältöön?
- >>>>
Esim. se, että hän väittää seukkaavansa jonkun palstakirjoittajan kanssa. Haluatko sinä lukea yleiseltä palstalta olevasi suhteessa jonkun mt-potilaan kanssa...
- trollbole.prastkulla
>>>> kirjoitti:
Esim. se, että hän väittää seukkaavansa jonkun palstakirjoittajan kanssa. Haluatko sinä lukea yleiseltä palstalta olevasi suhteessa jonkun mt-potilaan kanssa...
Ahaa, tämäkin(!) aloitus oli siis tehty joku tietty palstakirjoittaja mielessä. Anteeksi, tulin nyt vastanneeksi ihan yleisluontoisesti, kun en osannut arvata aloituksesta kenestä tässä on oikein kyse.
Se päivä, kun pääsen lukemaan tältä palstalta olevani jonkun kirjoittajan puoliso ei liene kovinkaan kaukana, lukuisista aiheen parissa liikkuvista kirjoituksista päätellen. Mutta tämähän onkin otsikon Suhteet alla, että jotainhan sekin kertoo tänne kertyvien keskutelijoiden mielenkiinnosta aihepiiriä kohtaan.
Jos joku mieleltään häiriintynyt tai silkasta kiusasta haluaisi esiintyä Trollböle Präskullan puolisona tällä palstalla, niin minkäs sille teen. Seuraisin kenties huvittuneena kyseisen kirjoittelijan tuotoksia, tyytyväisenä siitä, että itse tiedän asian todellisen laidan. Ja myös tyytyväisenä siitä, että en ole kenenkään täällä kirjoittavan henkilökohtainen tuttu.
Se, että asia kiusaa ilmeisesti sinua henkilökohtaisesti, johtunee seikoista ja taustoista joista minulla ei ole tietoakaan, sillä enhän edes tiedä kuka olet. Miten paljon ihmiset täällä itsestään kertovatkaan, saattaa tulla vastaan ikävällä tavalla jossain vaiheessa. Astut jonkun varpaille ja kaikkea mistä olet joskus täällä avautunut, voidaan käyttää sinua vastaan. Näin se menee, koska ihminen on pohjimmiltaan mitä on - ei aina niin kiva ja täydellinen. - <<<
trollbole.prastkulla kirjoitti:
Ahaa, tämäkin(!) aloitus oli siis tehty joku tietty palstakirjoittaja mielessä. Anteeksi, tulin nyt vastanneeksi ihan yleisluontoisesti, kun en osannut arvata aloituksesta kenestä tässä on oikein kyse.
Se päivä, kun pääsen lukemaan tältä palstalta olevani jonkun kirjoittajan puoliso ei liene kovinkaan kaukana, lukuisista aiheen parissa liikkuvista kirjoituksista päätellen. Mutta tämähän onkin otsikon Suhteet alla, että jotainhan sekin kertoo tänne kertyvien keskutelijoiden mielenkiinnosta aihepiiriä kohtaan.
Jos joku mieleltään häiriintynyt tai silkasta kiusasta haluaisi esiintyä Trollböle Präskullan puolisona tällä palstalla, niin minkäs sille teen. Seuraisin kenties huvittuneena kyseisen kirjoittelijan tuotoksia, tyytyväisenä siitä, että itse tiedän asian todellisen laidan. Ja myös tyytyväisenä siitä, että en ole kenenkään täällä kirjoittavan henkilökohtainen tuttu.
Se, että asia kiusaa ilmeisesti sinua henkilökohtaisesti, johtunee seikoista ja taustoista joista minulla ei ole tietoakaan, sillä enhän edes tiedä kuka olet. Miten paljon ihmiset täällä itsestään kertovatkaan, saattaa tulla vastaan ikävällä tavalla jossain vaiheessa. Astut jonkun varpaille ja kaikkea mistä olet joskus täällä avautunut, voidaan käyttää sinua vastaan. Näin se menee, koska ihminen on pohjimmiltaan mitä on - ei aina niin kiva ja täydellinen.Olipa analyysi. En aloittanut tätä ketjhua, mutta sinähän et sitä usko. (analysoin takaisin)
- bebob1
Jos niin on, niin pohjimmiltani ajattelen, että he valehtelevat. Mutta jos kysyy miksi he niin tekevät (se kiinnostaa ehkä enemmän, kuin mitä väittävät), niin selitys voi olla sellainen, että valehtelulla ei ole sitäkään vähäistä merkitystä, mikä sillä mahdollisesti oli. Koska minulle sillä ei ole merkitystä onko joku tänne kirjoittava henkilö parisuhteessa vai yksineläjä.
Noh... The Palsta toteuttaa unelmia...Hehe...
- hehe-
monte24 kirjoitti:
ja juna matkat:)
Olet mustasukkainen maniamariasta...:)
hehe- kirjoitti:
Olet mustasukkainen maniamariasta...:)
Kiinnostaako teitä oikeasti tietää mikä mua siinä jutussa oikeasti vituttaa?
- hehe-
Genio.Mente kirjoitti:
Kerro vaan. Ajatuksesi kiinnostavat a i n a.
- :D
Genio.Mente kirjoitti:
Ei kiinnosta.
- ..
Genio.Mente kirjoitti:
Miksi jauhat jotain ikivanhaa melkein-palsta-romanssia?
- JOOOO....
Genio.Mente kirjoitti:
me halutaan oppia!
hehe- kirjoitti:
Kerro vaan. Ajatuksesi kiinnostavat a i n a.
Noh... Asiassa vituttaa se, että toinen vihjaili selvästi ja vähemmän selvästi kaikenlaista jo tuttavuutemme alusta lähtien. Jopa silloinkin kun olin jonkun toisen kanssa. Ei tainnut välittää pätkääkään siitä, että olin jonkun toisen kanssa. Ja sitten tietenkin se, palatakseen tuttavuutemme alkuun, että tosiaan yritin pitää alussa hänet parhaani mukaan vaan kaverina. Hänen tietynlainen viattomuus ja kokemattomuus näkyi hyvin selvästi hänen kirjoituksissaan. Tiesin jo silloin, että en olisi hyväksi hänelle. Olisin liikaa hänelle. Enkä edes vähän, vaan aika reilusti liikaa...
Mutjoo... Sitten asiaan. Meillä oli lopulta ihan mukava ja hyvä virtuaalinen ystävyyssuhde. En lähtisi valittamaan siitä. Ja sitten monien tapahtumien ja yhteensattumien kautta lämpenin hänelle. Oli yksi tilanne, missä en olisi voinut kääntää ystävälleni selkää ja siitä sitten kehittyi se jatko...
Ja lopuksi se vitutuksen syy. Kaiken tämän jälkeen ihminen ei tullut edes asemalle tervehtimään, vaikka olin matkustanut pienillä tuloillani toiselle puolelle Suomea. Se olisi riittänyt. Tai sitten vaan yksinkertainen anteeksipyyntö tyyliin "Anteeksi, mutta en pysty tähän". Ei siihen mitään muuta olisi tarvinut. Ei ole noloa tunnustaa itselleen olevan heikko ja pelokas. Mun mielestä noloa on heikkona ja pelokkaana esittää jotain muuta. Mut kun ei niin ei. Leikitään mieluummin The Palstalla jotain Äiti-Teresaa tai jotain. Jotenkin se uskottavuus siinä on aika olematon ihmiseltä, joka ei uskaltanut tulla edes asemalle tervehtimään ihmistä, joka hänen takia kohtalaisen pitkän matkan teki.- hehe-
Genio.Mente kirjoitti:
Noh... Asiassa vituttaa se, että toinen vihjaili selvästi ja vähemmän selvästi kaikenlaista jo tuttavuutemme alusta lähtien. Jopa silloinkin kun olin jonkun toisen kanssa. Ei tainnut välittää pätkääkään siitä, että olin jonkun toisen kanssa. Ja sitten tietenkin se, palatakseen tuttavuutemme alkuun, että tosiaan yritin pitää alussa hänet parhaani mukaan vaan kaverina. Hänen tietynlainen viattomuus ja kokemattomuus näkyi hyvin selvästi hänen kirjoituksissaan. Tiesin jo silloin, että en olisi hyväksi hänelle. Olisin liikaa hänelle. Enkä edes vähän, vaan aika reilusti liikaa...
Mutjoo... Sitten asiaan. Meillä oli lopulta ihan mukava ja hyvä virtuaalinen ystävyyssuhde. En lähtisi valittamaan siitä. Ja sitten monien tapahtumien ja yhteensattumien kautta lämpenin hänelle. Oli yksi tilanne, missä en olisi voinut kääntää ystävälleni selkää ja siitä sitten kehittyi se jatko...
Ja lopuksi se vitutuksen syy. Kaiken tämän jälkeen ihminen ei tullut edes asemalle tervehtimään, vaikka olin matkustanut pienillä tuloillani toiselle puolelle Suomea. Se olisi riittänyt. Tai sitten vaan yksinkertainen anteeksipyyntö tyyliin "Anteeksi, mutta en pysty tähän". Ei siihen mitään muuta olisi tarvinut. Ei ole noloa tunnustaa itselleen olevan heikko ja pelokas. Mun mielestä noloa on heikkona ja pelokkaana esittää jotain muuta. Mut kun ei niin ei. Leikitään mieluummin The Palstalla jotain Äiti-Teresaa tai jotain. Jotenkin se uskottavuus siinä on aika olematon ihmiseltä, joka ei uskaltanut tulla edes asemalle tervehtimään ihmistä, joka hänen takia kohtalaisen pitkän matkan teki.Olihan se omituinen raivari, minkä hän täällä joku päivä sitten sai. Taisi uskoa dazun raiskausfantasiat todeksi... :S
hehe- kirjoitti:
Olihan se omituinen raivari, minkä hän täällä joku päivä sitten sai. Taisi uskoa dazun raiskausfantasiat todeksi... :S
Kysyin joskus pari vuotta sitten häneltäkin, että miksi haluaa minut? Kerroin ihan suoraan, että en olisi välttämättä hyväksi hänelle eikä hän olisi minulle välttämättä ainoa. Mut ne vaaleanpunaiset lasit, juunou...
Genio.Mente kirjoitti:
luoja säästä meitä jutuiltasi :)
Genio.Mente kirjoitti:
Ja lopuksi se vitutuksen syy. Kaiken tämän jälkeen ihminen ei tullut edes asemalle tervehtimään, vaikka olin matkustanut pienillä tuloillani toiselle puolelle Suomea. Se olisi riittänyt. Tai sitten vaan yksinkertainen anteeksipyyntö tyyliin "Anteeksi, mutta en pysty tähän". Ei siihen mitään muuta olisi tarvinut. Ei ole noloa tunnustaa itselleen olevan heikko ja pelokas. Mun mielestä noloa on heikkona ja pelokkaana esittää jotain muuta. Mut kun ei niin ei. Leikitään mieluummin The Palstalla jotain Äiti-Teresaa tai jotain. Jotenkin se uskottavuus siinä on aika olematon ihmiseltä, joka ei uskaltanut tulla edes asemalle tervehtimään ihmistä, joka hänen takia kohtalaisen pitkän matkan teki.mie tulisin siuta vastaan, mie tarjoaisin siulle pedin missä voisit turvallisesti nukkua ja täysin platonisesti
seuraavana päivänä veisin siut parturiin jotta karmee takatukka lyhennettäis- jericooo ooo o o oo
monte24 kirjoitti:
mie tulisin siuta vastaan, mie tarjoaisin siulle pedin missä voisit turvallisesti nukkua ja täysin platonisesti
seuraavana päivänä veisin siut parturiin jotta karmee takatukka lyhennettäisMitä mouruat genion perässä kuin mikäkin kissan retale.
jericooo ooo o o oo kirjoitti:
Mitä mouruat genion perässä kuin mikäkin kissan retale.
kissanretale :) ku mie haluun antaa sitä mitä genio kaipaa huomiota ja rakkautta
- :D
hehe- kirjoitti:
Olihan se omituinen raivari, minkä hän täällä joku päivä sitten sai. Taisi uskoa dazun raiskausfantasiat todeksi... :S
Mikä ihmeen raivari ? :D
- tikru..
Ketkä sellaista tekee?
Oli minullakin mielikuvitusmies. Puhuin hänelle ja palsta vastasi kuin metsän henki. Säikähdin aika pahasti '´:)
Jos mies ei puhu, niin palsta puhuu. Pidän ihmisten ajatuksista. Samanlaisessa erillaisuudessaan niin paljon ajatuksia antavia.- tikru..
Eikö oikee mies olis kivempi?
tikru.. kirjoitti:
Eikö oikee mies olis kivempi?
Juu olisi :) Mutta hän on poissa. Elvis has left the building..
- tikru..
Sxthsense kirjoitti:
Juu olisi :) Mutta hän on poissa. Elvis has left the building..
Dead niiku kuallu?
tikru.. kirjoitti:
Dead niiku kuallu?
No ei, vaan niin kuin henkisesti :) Paljon helpompi jutella ei kennekkään. Miehet ei vaan juttele niin palojon kotonaan. Toiset eivät edes palstoille tai mihinkään.
Ai niin ja kyssäri. Miksi kaikki miehet eivät osaa kirjoittaa? Ovatko palstalle kirjoittavat miehet mielestäsi keskiverto älykkäämpiä vai keskiverto hiljaisempia? :)Sxthsense kirjoitti:
No ei, vaan niin kuin henkisesti :) Paljon helpompi jutella ei kennekkään. Miehet ei vaan juttele niin palojon kotonaan. Toiset eivät edes palstoille tai mihinkään.
Ai niin ja kyssäri. Miksi kaikki miehet eivät osaa kirjoittaa? Ovatko palstalle kirjoittavat miehet mielestäsi keskiverto älykkäämpiä vai keskiverto hiljaisempia? :)Auta - kirotusvirheitä. Kysy jos jäi epäselväksi :)
- mikä ihme se nyt on
Esittävät? Sittenhän se on huijausta ja feikkiä.
Jotkut esittävät asian niin että elävät parisuhteessa vaikka asuvat yksin eli ovat sitoutuneita suhteeseen jonkun ihmisen kanssa. Ehkä tulevat elämään jonain päivänä saman katon alla.- feikkiä kyllä.
Vaikka eivät ole edes koskaan tavanneet? Aika todennäköistä tuo yhteiselämä?
- tikru..
Noh ainuttakaan paria en tunne, jotka esittäis sellaista. Ne jotka tiedän, ne oikeasti ovat suhteessa keskenään, mukaanlukien minä. Mut jos sellaista joku esittäis, niin ehkäpä sillä ois syynsä siihin? En oikein tiedä mitä siitä pitäis ajatella. :-)
- kundi.kundine
niil o lääkitys kohdillaa ;D hähä eiku siis iha sama, ne ei varmaa vaa jaksais et joku innokas poikamieselvis tai leopardinaine alkasi sitä vokotteleen et niinku parempi antaa singnaalei et turha alkaa mitää tai sillei pidetää vaa ne kädet siel omal puolel tai jotai.
- y.b ei kirj.
Palsta on viihdettä ja ajankulua. Ei se mulle kuulu, kirjoittaako palstalla esittäen jotain roolia tai ei. Ei ole mitään sellaista sääntöä, että tänne tarvitsisi totta kirjoittaa.
Tärkeintä on että syntyy mielenkiintoisia keskusteluja, ei siihen kirjoittajien siviilisääty vaikuta. - Etelä-Savon Nainen
Näin on.
Täällä työssä käyvä nainen joka asuu omassa asunnossa. Ajaa omalla autolla. Hoitaa itse kodin ja perheen. On tulevaisuuden suunnitelmia johon ei mies kuulu. Sinkkuna seuraavat Simajuhlatkin 2012. Vuorotteluvapaa odottaa...
:)
Jatketaan kirjoittellua sinkkuna tai ei. - hmmm....
Jaa? No itse en jaksaisi nähdä esittämisen vaivaa. Tottakai turvallisuussyistä, vaikka rehtinä ja reiluna aika avoimesti kirjoitankin ja joidenkin mielestä kai ehkä liiankin, jos tuntisivat minut, en kerro yksiselitteisiä faktoja, vaan ajattelen aina kirjoittamaani sitä kautta, että jos kerron itsestäni tämän faktan x, kuinka monta muuta Suomessa on, joihin samat faktat voisivat päteä. Jos samaan faktaan päteviä olisi vain vaikkapa yksi sadassa, jätän kirjoittamatta.
Mua ei kauhean kivasti ole näissä keskusteluissa ymmärretty ja kohdeltu. Itse en koskaan harrasta mitään esim. nettiromansseja, joten vähän vaikeaa on käsittää sitten sitäkään, että miten muka nämä keskustelupalstat sellaiseen liittyisivät, kun eivät liity milllään tavalla ja kun jos vaikkapa minä näille palstoille joskus ajatuksia postaan, ei siihen liity mitään. Lukukykyinen tms. järkevä ymmärtää, että anonyymipalstoilla kirjoittajat eivät tiedä toisistaan.
Kyllä minä sen voin myöntää, että aikoinaan tällä Miehen Logiikka- keskustelupalstalla kävi joku - ilmeisesti miespuolinen, jonka kanssa minusta oli kauhean mukavaa keskustella... En tiennyt hänestä mitään, enkä ollut kiinnostunutkaan tietämään, vaan kyseessä oli ainoastaan joku mukava kirjoittaja minulle nimetön ja tuntematon, jonka kanssa monastikin oli näissä julkisissa keskusteluissa hauskaa vaihtaa ajatuksia ja tottakai kaikki mun tuntemattoman tässä Suomi24:ssa käymäni keskustelut ovat olleet ainoastaan näille julkisille palstoille postattuja, enkä yksityiskontakteja palstalle kirjoittaviin koskaan mitään ole harrastanut. Ikävä että siinäkin kävi sitten vain niin, että kenties joku palstahäirikkökiusaaja tahallaan alkoi käyttää samaa nimimerkkiä sen sympaattisen ja empaattisen oloisen kirjoittajan kanssa eli kirjoittaja ehkäpä (?) vaihtui, tai sitten se kirjoittaja lopetti kirjoittelemisen palstoille kokonaan.
Ei taida nykyisin kirjoitella kuin ehkäpä kenties palstoja häiriköivät? Miksen juuri koskaan näe ystävällistä kirjoittelua? Että mitäkö ajattelen itsestäni, no aika säälittävää.
- Genio Topelius
Sallikkaamme sairaalle narsistille tämä huomion riemu
jukeboxia
http://www.youtube.com/watch?v=dBBTIaMCIHw
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2905489- 705056
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484156- 513850
- 423483
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo893133Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv723006- 412178
- 492128
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272078