Kenet palstan naisista haluaisit?

kysely miehille

Itse haluaisin Milla Magian.

50

436

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haluaisin?

      Siis miten?

      Parisuhteeseen?

      Ottaa pöydällä?

      Poistuvan palstalta?

      • Heh ...

        Heh, heh ,heh ...

        Mitäs luulisit? Seurustelu/parisuhdemielessä tietenkin!!!!



    • Runk runk

      Essi

    • Hahhah..

      Entä jos Milla on ruma ja lihava? Sitä paitsi se on hihhuli.

      • Kyllähän "hihhulin" kanssa muuten voisi elää, mutta "hihhulit" tietää, ihan yhtä hyvin kuin minäkin, että lapseen pitää hakata uskonto sisään ennen kriittisen ajattelun kehittymistä. Siksi he eivät suostuisi uskonnosta vapaaseen kasvatukseen, jonka periaate on se, että lapsi saa ajattelun lahjojensa kehityttyä itse ottaa maailmasta selvää ja löytää oman tiensä...

        Ja noin Millasta, sen vähän mitä seurannut olen, en kovin paljoa, vaikuttaa ihan mukavalta ihmiseltä. Tosin jos kuvittelee miten se yhteis elo sujuisi, niin naimisiin olisi kiire, kun puute painaa päälle ja ero tulisi pian, kun olisi aika lähettää lapset johonkin Kristityt sotilaat leirille, valmistautumaan Harmageddoniin.


      • 34hdj903
        hahmotelma kirjoitti:

        Kyllähän "hihhulin" kanssa muuten voisi elää, mutta "hihhulit" tietää, ihan yhtä hyvin kuin minäkin, että lapseen pitää hakata uskonto sisään ennen kriittisen ajattelun kehittymistä. Siksi he eivät suostuisi uskonnosta vapaaseen kasvatukseen, jonka periaate on se, että lapsi saa ajattelun lahjojensa kehityttyä itse ottaa maailmasta selvää ja löytää oman tiensä...

        Ja noin Millasta, sen vähän mitä seurannut olen, en kovin paljoa, vaikuttaa ihan mukavalta ihmiseltä. Tosin jos kuvittelee miten se yhteis elo sujuisi, niin naimisiin olisi kiire, kun puute painaa päälle ja ero tulisi pian, kun olisi aika lähettää lapset johonkin Kristityt sotilaat leirille, valmistautumaan Harmageddoniin.

        Muistaakseni jossain tuli ilmi, että kyseinen Milla opiskelee teologiaa. Haluutko siis tulevan naispapin??

        Luulenpa, että itse valitsisin Jungfraun, jos joku olis pakko valita. Mutta ei, en ole Vauhti.


      • 34hdj903 kirjoitti:

        Muistaakseni jossain tuli ilmi, että kyseinen Milla opiskelee teologiaa. Haluutko siis tulevan naispapin??

        Luulenpa, että itse valitsisin Jungfraun, jos joku olis pakko valita. Mutta ei, en ole Vauhti.

        Kuten yllä kirjoitin "hihhuleista". Pappeus siinä mitään muuta merkkaa, kuin että se on kouluttautunut "hihhuliksi".


      • hahmotelma kirjoitti:

        Kuten yllä kirjoitin "hihhuleista". Pappeus siinä mitään muuta merkkaa, kuin että se on kouluttautunut "hihhuliksi".

        Toki, sitten on jo ihan ammattina lapsille valehteleminen, joten on se ehkä vielä piirun pahempi, kuin harrastuspohjalla pyörien.


    • ...

      Me

      • huono juttu

        Me on keksitty hahmo


      • .
        huono juttu kirjoitti:

        Me on keksitty hahmo

        Veikkaan myös, että se on yhden atarin trollaus hahmo.


    • Njaaa..

      Valintani olis ehkä eewuli tai junkkis. Me vaikuttaa vähän outolinnulta. Essi samoin. FF on liian feministi. Milla taas liian uskovainen.

    • detyhn

      eewuli ois ykkösvalinta mut varmaan liian hieno leidi mulle. eiks sillä ollu kuvaki täällä jonku koiruuden kans, oli kyllä kaunis nainen ja hyvät mielipiteet mut välimatkaki tais olla meidän välillä reilu 1000km lol.

      • Eewuli.....

        Hieno leidi? hahahahahahaha.. kyllä nauraisit jos tietäisit etten ole todellakaan mikään hieno leidi yleensä. Hienoilla leideillä ei taida olla samanlaisia harrastuksia ku mulla.


      • :D
        Eewuli..... kirjoitti:

        Hieno leidi? hahahahahahaha.. kyllä nauraisit jos tietäisit etten ole todellakaan mikään hieno leidi yleensä. Hienoilla leideillä ei taida olla samanlaisia harrastuksia ku mulla.

        Miten niin et ole hieno leidi? Pieretkö äänekkäästi?


      • Eewuli.....
        :D kirjoitti:

        Miten niin et ole hieno leidi? Pieretkö äänekkäästi?

        No sen saatan tehä mutta vessassa. Mutta ei kait hienot leidit harrasta kalastusta/metsästystä, istu iltaa puhumassa paskaa miesten kanssa ja ole ammatiltaan sähköasentajia?


      • :D
        Eewuli..... kirjoitti:

        No sen saatan tehä mutta vessassa. Mutta ei kait hienot leidit harrasta kalastusta/metsästystä, istu iltaa puhumassa paskaa miesten kanssa ja ole ammatiltaan sähköasentajia?

        Pakko myöntää että ottaisin mieluummin äänekkäästi pierevän naisen kuin metsästävän naisen.


      • :D
        :D kirjoitti:

        Pakko myöntää että ottaisin mieluummin äänekkäästi pierevän naisen kuin metsästävän naisen.

        Parempi olisi tietty sellainen joka ei tee kumpaakaan.


      • :D kirjoitti:

        Pakko myöntää että ottaisin mieluummin äänekkäästi pierevän naisen kuin metsästävän naisen.

        Pakko muuten sanoa samaa :P. Siis jos noi ois ainoat tiedot ja pakko olisi valita kahden väliltä


      • Eewuli.....
        :D kirjoitti:

        Parempi olisi tietty sellainen joka ei tee kumpaakaan.

        Nonnih, arvasin. Bimboahan tet vailla oletta, sellanen tuijottaaki sitte päivät pääksytysten ittiään peilistä iskemässä kymmentä kiloa pakkelia naamhan.

        Kyllä net harrastuksiini luen vaikken olekhan päässy parriin vuothen harrastamhan koulun takia. Tärkeimpinä silti pyssyy lenkkeily koiran kans ja lumilautailu.

        Norminainen sitä silti on vaikka harrastaiski metästystä.


      • Miesten Mies
        Eewuli..... kirjoitti:

        Nonnih, arvasin. Bimboahan tet vailla oletta, sellanen tuijottaaki sitte päivät pääksytysten ittiään peilistä iskemässä kymmentä kiloa pakkelia naamhan.

        Kyllä net harrastuksiini luen vaikken olekhan päässy parriin vuothen harrastamhan koulun takia. Tärkeimpinä silti pyssyy lenkkeily koiran kans ja lumilautailu.

        Norminainen sitä silti on vaikka harrastaiski metästystä.

        Ei tosi nainen tuollaisia harrasta joten olet varmaan lutkalesbo todellisuudessa.
        Miehet harrastaa metsästystä,kalastusta ja lumilautailua. Ei ne ole naisten harrastuksia eikä täällä etelässä katsota tuollaista naista hyvällä.


      • Eewuli.....
        Miesten Mies kirjoitti:

        Ei tosi nainen tuollaisia harrasta joten olet varmaan lutkalesbo todellisuudessa.
        Miehet harrastaa metsästystä,kalastusta ja lumilautailua. Ei ne ole naisten harrastuksia eikä täällä etelässä katsota tuollaista naista hyvällä.

        No enpä mie lesbo ole, mie ku olen kotosin pikkukylästä niin harrastukset ollu sen mukaset. Enkä mie häpeä itteeni sen takia, mie olen mitä olen ja jos ei kelpaa sellasenaan kun on niin se on sen toisen häpeä.
        En mie jaksa kuluttaa aikaani meikkaillen ja keimaillen miehille kartsalla.

        Täällä taas ei arvosteta mithän sipsuttelijoita, jotka vollottaa heti ku kynsi katkeaa..


      • :D
        Eewuli..... kirjoitti:

        No enpä mie lesbo ole, mie ku olen kotosin pikkukylästä niin harrastukset ollu sen mukaset. Enkä mie häpeä itteeni sen takia, mie olen mitä olen ja jos ei kelpaa sellasenaan kun on niin se on sen toisen häpeä.
        En mie jaksa kuluttaa aikaani meikkaillen ja keimaillen miehille kartsalla.

        Täällä taas ei arvosteta mithän sipsuttelijoita, jotka vollottaa heti ku kynsi katkeaa..

        Eikö pikkukylän naiset vaivaa pullaa koko suvulle ja tee paikkakunnan parasta poronkäristystä? Ei kai se mitään sipsuttelua ole?


      • Eewuli.....
        :D kirjoitti:

        Eikö pikkukylän naiset vaivaa pullaa koko suvulle ja tee paikkakunnan parasta poronkäristystä? Ei kai se mitään sipsuttelua ole?

        Riippuu naisesta ja oma suku ku on levittäytyny pitkin Suomea niin saavat kyllä omat pullat vääntää.
        Mutta oma äiti kyllä tekee paikan parasta käristystä, kokki ku on.

        Sipsuttelijat pistää aina korkkarit, laitattaa kynnet viimesen päälle, ramppaa kosmetologilla ja kampaajilla, kilotolkulla meikkiä naamassa ihme hepeneissä.

        Täällä osathan arvostaa vahvoja naisia, jotka uskaltaa harrastaa samaa ku miehekki.


    • Essi fan

      Haluaisin Essin. Panisin sitä pyllyyn sen jälkeen, kun se on käynyt pyörälenkillä.

    • Me

      He-He!
      En oo trolli vaan ulkomaalainen nainen usko tai älä!

      • Me

        Mikä ihmeen takia kuvittelete mun olevan trolli???


      • huono juttu
        Me kirjoitti:

        Mikä ihmeen takia kuvittelete mun olevan trolli???

        Olet palstan selvin trolli. sir_einokin jää jälkeen.


    • alsdjfölsdj

      mettis vois aika kiva.

    • Mannen är jag

      Piruliini.

    • ..............

      tinka=lady

    • vastaus kysyjälle

      Vastaan likka-85 ihan vain siksi kun niin nätin ja halattavan näköinen profiilikuvassa

    • Hmmm...

      Tuota. Keitäs näitä on joista kuvankin nähnyt...

      Niistä miinustellaan pois ne joiden kanssa lapsia ei saa kuin naapurissa käymällä... Siis joista tämä tieto on...

      Hmmm...

      mablab

      • Ja nostetaan toiseksi sitten crazy_catwoman vaikka. En nähnyt ole kuvaa, kuin sieluni silmin, mutta...


      • hahmotelma kirjoitti:

        Ja nostetaan toiseksi sitten crazy_catwoman vaikka. En nähnyt ole kuvaa, kuin sieluni silmin, mutta...

        Se kuva olisi mielenkiintoista nähdä...


      • crazy_catwoman kirjoitti:

        Se kuva olisi mielenkiintoista nähdä...

        No en valitettavasti osaa piirtää, toki tulisihan sellaisesta mielikuvien palapelista, aika abstrakti teos.


      • hahmotelma kirjoitti:

        No en valitettavasti osaa piirtää, toki tulisihan sellaisesta mielikuvien palapelista, aika abstrakti teos.

        Sellainen ´itsensä hengiltä kävelevä anorektikkohan` (vai miten se meni?) on ihan helppo piirtää ;)
        Millainenhan naama sillä vaan olisi ja minkä väriset hiukset?


      • crazy_catwoman kirjoitti:

        Sellainen ´itsensä hengiltä kävelevä anorektikkohan` (vai miten se meni?) on ihan helppo piirtää ;)
        Millainenhan naama sillä vaan olisi ja minkä väriset hiukset?

        Niin se keskutelu sillo lähti...

        Siitä mä halusin udella, että et kai ole?

        Jostain syystä punaset, itseasiassa tiedän miksi ne on mielikuvassa punaiset. Se on yks mielleyhtymä toisaalle.
        Kasvot... Niitä on vaikea nähdä silmillään sielun.


      • hahmotelma kirjoitti:

        Niin se keskutelu sillo lähti...

        Siitä mä halusin udella, että et kai ole?

        Jostain syystä punaset, itseasiassa tiedän miksi ne on mielikuvassa punaiset. Se on yks mielleyhtymä toisaalle.
        Kasvot... Niitä on vaikea nähdä silmillään sielun.

        Siis pisti vain miettimään, kun suht hoikkaa, normaalipainon rajoissa olevaa pidit kamalana läskiperseenä, niin ajattelin että tuossa suunnassa saattaa olla melkoisen kieroutuneet käsitykset kauneudesta.


      • Kiittää huomiosta posket punottaen. :)


    • 45675909

      En osaa sanoa. Pari palstan naisista on monella lailla kivan oloisia sen perusteella mitä kirjoittavat tänne, mutta teksti kertoo vain osan totuudesta. Koko kuvan ihmisestä saa kuitenkin vasta naamakkain. Tyyppi joka kirjoittaa sujuvasti saattaa olla mumiseva tuppisuu tai päin vastoin. Jostain toisesta näkee että se on kiusaantunut ja huumorintajut eivät käy yhteen eli henkilökemiat eivät toimi.

      • 6757ygrrytrtrfff

        ja sinussa itsessähän ei ole mitään vikaa?


      • 556trrf
        6757ygrrytrtrfff kirjoitti:

        ja sinussa itsessähän ei ole mitään vikaa?

        Kaikissa on vikaa. Ratkaisevaa on mitkä vikakokoelmat ovat yhteensopivia...


    • Tää kysymys on paha siis todella paha, no en minä tiedä. Jokainen on omalla tavallaan hyvä. Mut sen vois pistää sillai että kunhan ne ns. kemiat osuu kohdilleen ja myös nainen haluaa, niin sellaisen kanssa. Ketään nyt en kuitenkaan sokkona haluaisi vaan kyllähän se on tavattava ensin.

      Mutta joo vastaus jää avoimeksi.

      • pahvitmies

        Kiitos tästäkin tyhjentävän tyhjänpäiväisestä vastauksestasi.


    • Haluaisin Eewulin

      kiihkeään yhden yön suhteeseen. Eewulia eivät kuitenkaan yhden yön jutut kiinnosta : (

    • black wolf

      White wolf on kestosuosikini tämän palstan naisista.

      Tosin White wolfia on naitu 17 senttisellä peniksellä aiemmassa suhteessa ja itselläni on 3 senttiä lyhyempi, niin riittäisikö tämä pikkuiseni hänelle?
      Seksi on kuitenkin eräs parisuhteen tärkeimpiä osa-alueita ja jos nainen tottuu kookkaaseen, niin voi olla että seksi tökkii ja suhde kuivuu kokoon.

      • sdpömfonods

        Mutta jos on selibaatissa(ikuisessa) ja treenaa lantionpohjan lihaksia siinä muiden ohella niin johan siinä pysyy pimppa tiukkana.


    • -----

      Mun suosikki on ehdottomasti Me.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      378
      1925
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      49
      1627
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      208
      1310
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      1076
    5. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      69
      965
    6. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      938
    7. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      48
      792
    8. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      105
      743
    9. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      257
      726
    10. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      46
      670
    Aihe