Miten siinä näin kävikään?

tyttötietämätön

Eli tapasin erään miehen alun viime talvena, ja iskin jo silmäni häneen silloin. Tapasimme uudestaan parin kuukauden päästä. Ja siitä alkoikin kova tekstareiden lähettelely, muutenkin olimme yhteyksissä paljon. Näimme viikonloppuisin ja juttelimme edelleen. Eräänä v-loppuna olimme baarissa ja pyysin häntä tanssimaan, siinä tanssin lomassa hän pamautti minulle: että tietää mun tunteista ja hän itsekkin on ihastununut minuun. Olin ihan myyty. Tästä lähtien kun näimme olimme lähekkäin ja pusuttelimme jne. Kun itseäni alkoi mietityttää missä mennään kysyin ja vastaukseksi tuli: " en osaa sanoa.. ". Ei muuta. Yritin seuraavana päivänä soittaa ja kysyä miten pvä on menny, hän sanoi " nyt ei kerkee, moikka". Sen jälkeen ei ole mitään kuulunut. Kun soitan tai laitan viestiä, hän ei vastaa. Hän ei ole missään vaiheessa sanonut ettei kiinnosta. Hän myös itte painotti aikasemmin että KAIKESTA pitä pystyä puhua! Nyt häneen ei saa yhteyttä.
Pitäisikö mun yrittää vielä soittaa, ja tavoittaa häntä? Haluaisin kysymyksiini vastauksia.. Miksi hän teki näin? Luulin häntä kypsäksi mieheksi.. taisin luulla väärin.. vai?

3

144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :3

Ei tainnut parisuhde olla sitä miksi sitä kuvitteli, joten nyt se luikkii häntä koipien välissä pakoon.

Älä turhaan haikaile tuollaisten raakileiden perään, haaskaat vain tunteitasi.

• jees...............

Lähetä sille vaikka parisataa txt-viestiä tunnin aikana jos ei muu auta...

Ei vais, jos se ei kerta vastaa viesteihisi niin silloin hän ei ole sinusta kiinnostunut enää. Pelisi on tältäosin menetetty!

• 16+4

no mitäpä tossa nyt voi tehdä kun toista ei selvästikään kiinnosta. Sitä kiinnosti hetken aikaa ja totesi pusuttelun jälkeen että ei taida sittenkään ottaa kipinää. Jos kiinnostaisi olisi jotain vastannut jossain vaiheessa ja voisi ehkä tulkita vain olevan joku sitoutumiskammoinen tai muuten pimee niin kun minä ja moni muukin nykyään näissä ihmissuhdeasioissa. Mun on esimerkiksi vaikea pitää yhteyttä toiseen vaikka hän kiinnostaisi koska olen saanut ajan mittaan niin paljon turpiini näissä asioissa. Sitä kai funtsii että ainakaan en tunge tahallaan itseäni ihmiselle ja tilanteeseen joka voi satuttaa. Mun tarvii tavata sellainen tapaus joka ottaa muhun yhteyttä aktiivisemmin mutta minä kyllä todellakin reagoin! ja ajan mittaan tajuan itsekin rentoutua ton viestittelyn kanssa. Jos mua taas ei kiinnosta lainkaan, niin en välttämättä vaivaudu vastaamaan mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      237
      5143
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      119
      4181
    3. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      58
      3843
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3609
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3550
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      41
      3295
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      7
      2704
    8. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      20
      2596
    9. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2436
    10. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      60
      2388
    Aihe