Itse irtisanoin itseni, työaikaa pidettiin 60%:sena ja lisätyötä pakersin, että työt todella tuli tehdyks. Lomapalkkahan on 60%, jos työsopimus on sen verran.
Jos pitkin vuotta tekee 80% työaikaa, niin mielestäni työaikaa pitää nostaa.
Tein kaikille työsopimukset, kun työnantaja vaiho liittoa ja sanoin pomolle, et omaa en tee olen siihen jäävi. Muille hallitus oli neuvotellut palkat antamani ehdotusten pohjalta.
Sanoin pomolle, että minusta myös minulle kuuluu sama palkkaluokka kuin lähihoitajille, jos ei jopa korkeampi liiton mukaan, koska vastaan koko työpaikan kirjanpidosta tilinpäätöksineen yksin, samoin palkanlaskennasta ja teen toimistotyöt ja hänenkin töitä loma-aikana.
Pomo sanoi ottavansa asian pari vuotta sitten kokoukseen, ei ottanut, unohti, seuraavan kerran pyysin taas, ei ollut kokouksessa ollut aikaa.
Pakko oli jotain palkkaa maksaa ittelleni ja se palkka jäi siis roikkumaan avoimena kysymyksenä, kunnes sain tarpeekseni. Se vastuu, mikä minulla oli työssäni ei vastannut mielestäni palkkaani. Ilmoitin hallituksen puheenjohtajalle, että pomo ei ole tehnyt työsopimusta, en voi niitä itselleni laatia, palkkani pitäisi tarkistaa. Hän sanoi hoitavansa asian. Kokous tuli ja meni, pomo ei sanonut mitään asiasta, soitin hallituksen puheenjohtajalle ja hän sanoi, että pomo oli sanonut, että palkka on ohjeistuksen mukainen, alle siis ihan kakanpyyhkijöiden palkan heitä mitenkään aliarvostamatta.
Siitä paikasta vein irtisanomisilmoituksen, pomo sano harmi, kun oot niin hyv' työntekijä ja voivotteli mitenkäs nyt pärjätään, kehtas kysyä, et miten sun lomapäivät sitten on, paljonko niitä tulee. Sanoin, et laske sinä, minä olen kaikille ne jo laskenu ja laske lopputiliki ajoissa.
Otin lopputilin
syystä
0
121
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv172291Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461874- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948