hello,
Tuollainen Disco 3:nen hotsittaa monestakin syystä paljon. Internetti kertoo, että uusissa autoissa ollut erilaisia elektroniikkahaasteita. Millaisia haasteita löytyy 5v ja parisataa t. ajetuista?
Tiedän toki, että jos moisen auton ostan niin viimeistään nyt ihmiset näkevät, että olen pienimunainen ja sen takia heikkoitsetuntoinen. Mutta minkäs faktoille mahdat. ;)
Käytetty Discovery 3:nen?
4
697
Vastaukset
- Hieno auto varauksin
Eiköhän tuon ikäisestä ole suurimmat murheet korjattu pariinkin otteeseen, niin huolettomia kilsoja on edessä. Uutuuttaan oli vikoja ilmajousituksen puolella ja jotain muutakin, mutta lähes aina sähköpuolen oireita. Näissäkin oli niitä maanantai yksilöitä ja myös varsin viattomia yksilöitä. Ehkä luotettavin voisi olla perusmalli ilman herkkuja rautajousilla ja manuaalivaihteistolla. Hinnat on aika alhaalla joten melkein samaan rahaan saa varustellunkin mallin. Oikein hieno auto ajaa ja kokoluokka huomioiden ketterä ja pieni kulutuksinen. Tilaa löytyy erittäin reilusti kaikenlaiseen käyttöön.
- Juuu.
Perusmalli rautajousilla on varmasti luotettavin, mutta D3:een ilmajouset tekevät niin paljon, että itse en kyllä harkitsisikaan rautajousitettua, kerta ilmajousellinen on saatavana.
Ilmajousitetussa, säädettävä maavara joka korkeimmillaan n. 30cm, parempi ajettavuus ja mukavuus, Haittapuolena toki, että ilmajousituksessa on joskus ilmeentynyt ongelmia, muttei se mikään kovin epäluotettava systeemi sinäänsä ole, käytetäänhän sitä nykyään laajasti, ja löytyy useista muistakin maastureista, jeepeistä, toyotasta ja sitä rataa. - Entinen omistaja
Juuu. kirjoitti:
Perusmalli rautajousilla on varmasti luotettavin, mutta D3:een ilmajouset tekevät niin paljon, että itse en kyllä harkitsisikaan rautajousitettua, kerta ilmajousellinen on saatavana.
Ilmajousitetussa, säädettävä maavara joka korkeimmillaan n. 30cm, parempi ajettavuus ja mukavuus, Haittapuolena toki, että ilmajousituksessa on joskus ilmeentynyt ongelmia, muttei se mikään kovin epäluotettava systeemi sinäänsä ole, käytetäänhän sitä nykyään laajasti, ja löytyy useista muistakin maastureista, jeepeistä, toyotasta ja sitä rataa.Pysy kaukana, vikoja tuossa mallissa riittää..
- Atk-Erkki
Hieno auto ja ennen kaikkea tilava. Jos englanti taipuu niin käy kahlaamassa englantilainen sivusto http://www.disco3.co.uk/, joka on muuten Land Roverin sponsoroima(?). Tuhti tietopaketti suoraan käyttäjiltä, kehuja ja myöskin risuja, kannattaa lukaista jos kiinnostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle222788Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A101902Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671769Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.521755Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell971683Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1191663Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.701450Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001245Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311188Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta121188