Tämä ei ehkä ole oikea palsta mutta.....
Katsoin amerikkalaista versiota tv-sarjasta the Office. Sarjassa Pam, Oscar ja Toby kuuluivat kerhoon - the Finer Thing's Club. Kerhoon kuului vain kolme jäsentä.
Mieleeni tulikin, että olisi kiva kuulua johonkin "elokuvakerhoon", jossa olisi vain muutama ihminen. Olen tietyllä tavalla ujo. En välttämättä uskalla avata suutani suuressa ihmisjoukossa. Enkä pidä siitä, että ihmiset puhuvat päälle, eivätkä kuuntele.
Tässä visioissani olisi siis kerho, joka kävisi katsomassa noin kerran kuukaudessa jonkun elokuvan (joka päätettäisiin vuorotellen). Elokuvan jälkeen kokoonnuttaisiin esim. kahville ja keskusteltaisiin siitä.
Jos ihmiset tulisivat toimeen niin elokuvahetkiä voitaisiin pitää ihmisten kotonakin mahdollisesti.
Kerhoon kuuluisi siis ihmisiä jotka oikeasti olisivat kiinostuneita elokuvista. Monet ihmiset sanovat tykkäävänsä elokuvista, mutta sellaisia joita kiinnostaa oikeasti elokuvat ja niiden analysointi on aika vähän. Visiossani kerhon ihmiset olisivat kivoja. Toisten mielipiteitä ei siis lytättäisi tai vähäteltäisi. Eikä suurta meteliä syntyisi jos joku ei esimerkiksi tietäisi jonkun näyttelijän nimeä jne..Väittely on kivaa, mutta haukkuminen turhaa.
Itse ole 30v. N. PK:lta. Olenkohan ainoa jota tällainen kiinnostaisi? :D
The Finer Thing's Club
Finnkino
3
83
Vastaukset
- jkdsdkklsd
No kyllä mua kiinnostaisi. Esim. Tennispalatsin Superpäivänä (kerran kuussa) voisi käyä lehvassa. Olen 31v nainen Hesasta.
- Finnkino
Loistokasta! Tänne voi laittaa s-postia: [email protected].
- Finnkino
Mukaan mahtuu vielä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3111200- 538865
- 1375425
- 1443724
- 693628
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353584- 403318
- 572638
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak682339- 311872