Eli millaista palkkaa saatte ja millaista työaikaa teette? Kokoaikaista, vai osa-aikaista ja teettekö kaikkia kaupan vuoroja?
Vaatekaupan osastonhoitajan palkka ja työaika?
5
453
Vastaukset
- kopojopo
Saan kolmannen vuoden myyjän palkkaa (alalla siis 3 v ja vähän päälle) sekä kielilisää yhdestä kielestä sekä normi ilta -ja viikonloppulisät. Kokoaikaisena ja teen kaikkia vuoroja eli työ alkaa klo 8-14 ja loppuu 14-21.30 välillä ja vuoroje pituudet vaihtelee 6-10h välillä
- mirzuliinipiini
Kai siitä jotain 2500-3000 tienaa luulisin.
- hehheehee
hehehee joo taatusti!
Taidan itse vaihtaa nää insinöörityöt vaatetankojen järjestyksessä pitämiseen.
- buhaaa..
hehheehee: oot tainut valita väärän koulutuksen jos inssi papereilla ei parempii tuloihi pääse.. ilman papereita omalle alalle itse opetellen brutto tulot n. 5t ja palkallisena duunarina liikenteessä.. ;) oli varmaa kiva istuu koulun penkkiä kuluttumassa
- .-.
En tiedä osastonhoitajan palkasta, mutta ite olen töissä tavaratalossa. Saan 5. vuoden palkkaa ja se tekee 1720e kuukaudessa plus lisät. Kai osastonhoitaja saa hieman enemmän sitten? Riippuu työvuosista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11598Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061553- 121328
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2211038- 124871
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2816Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29797Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks43776- 9770