Kiitos kaunis teille - pihtarivaimot!

Anteeks vaan

Olen ns. maksullinen nainen ja luonani käy lähinnä vaan ukkomiehiä - teidän kullannuppujanne. Kertovat että tulevat vaan siksi, kun vaimo pihtaa ja joutuvat olemaan kuukausia - jopa vuosia ilman.

Kiitos kaunis teille, kun pidätte heistä huolta, silitätte heidän paidat, ym..jotta mulla olisi heidän kanssa yhdessä hyvä olla. Voi kuinka heidän kasvot loistaakaan pitkän rakastelusession jälkeen. Voi kuinka ihanan halukkaita he ovatkaan! Ja mikä parasta: saan samalla myös itse.

Voinko kyllin teitä kiittää, pihtarivaimot!

17

433

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kulissista lähtenyt

Sitten kulissiavioliitossa elävät vaimot kertovat, että avioliitossa on pysytty vaikka kaltaisiasi naisia on tullut vastaan ja jopa korostavat montako avioliittovuotta on kertynyt. Toit esiin vaietun osan todellisuutta.

• surkuhupaisaa

Aika sairaan mielen provoyritys.
      Toki tollaisia miehiä on, mutta enpä ylpeilis jos naiskentelisin tollaisten tossukoiden kanssa... ja vielä rahasta.

Sä olet vaan joku lempattu ex-kakkonen joka yrittää ärsyttää.
      Ainoa asia jonka ainakin mussa saat aikaan on sääli.

• Maire666

1. Miks nainen pihtaa? Siks ko mies ei osaa muuta kun nakkisisäänjamenoksjaseolisiinä Mut tosi kiva jos sä saat siitä jotain irti.

• tosi?

Mikse mennä naimisiin tuollaisen miehen kanssa, joka ei osaa mitään seksin saralla? Ja miksi pysyä sellaisen kanssa naimisissa? Niin joo, se käy jos kaikki muu on tärkeämpää kuin seksuaalisuus parisuhteessa...

Maksullisia naisia on ollut aina. Eikä liene mikään salaisuus, että heidän asiakaspiirii koostuu pääosin ukkomiehistä tai sellaisista miehistä, jotka eivät muuten naista saa. Jotku vaimot ovat varmaan ihan tyytyväisiä, että mies käy tyydyttämässä lihalliset himonsa muualla. Mieluummin maksullinen nainen kuin salasuhde, johon miehellä kehittyy varmasti myös tunnesuhde ajan myötä. Kukaan ei maksullisen huoran takia eroa vaimosta, mutta rakastumalla toiseen vaimo saatetaankin jättää.

• pimppaolalla

Joo,Maire666,sanot asiaa.Niinhän se on ettei muutaman työnnön munalla tee yhtään mitään.Minulle on aivan sama jos mieheni käy pihtaamiseni takia vieraissa koska ei sekään nainen kovin kummosia hekumanhetkiä saisi.Tai jos saisi niin olis sitten ihmeellinen nainen!
      Jos oma mies kestäisi edes muutaman minuutin niin olisin ihan taivaissa.Mutta kun ei kestä niin ei kestä!Parempi olla ilman ettei tule paha mieli.
      Huorat kyllä maksavat paljon,joten sillä tiellä ei ole taloudellisesti ehkä kannattavaa harjoitella,muuten jää laskut maksamatta..Mutta mulle sama,enpähän viitsi takapuoltani pestä parin vedon takia.Rakastan häntä kyllä mutta en tiedä kuinka kauan jaksan elää elämää etten saa kunnolla munaa.Onhan niitä peliä ja vehkeitä käytetty mutta ei se ole sama kuin KUNNON rakastelu.Voihan sitä tietty rakastella muutoinkin kuin naimalla,mutta jos esileikkikin aiheuttaa miehen laukeamisen "reisille"niin ei ole kyllä kivaa kellään.Silloin mies yrittämällä yrittää tehdä mulle hyvää mutta eihän hän ole enää kiihkoissaan vaan toimittaa asiaa mekaanisesti.Tosi tylsää.

• 69lolpooik69

Noo, jos kirjoituksesi heijastaa koko "rakkauttasi" miestä kohtaan... Ei ihme, jos sänkyhommakin tuntuu tuolta. Vähätteletkö häntä ihmisenä yhtä paljon kuin miehenä sängyssäsi? Oletko tullut ajatelleeksi, että se, mitä sinä koet tai et koe miehesi kanssa on vain sinun näkemyksesi asiasta..?

Sattuipa nimittäin niin, että tuttavapiirissä erottiin. Nainen, kaverini kaveri, kertoili jo ennen eroa samantapaisia juttuja miehestään kuin sinä omastasi: surkea sängyssä, ei kestä, ei osaa... Ja myös tuon, että yrittämällä yrittää, mutta kun ei... No, sittemmin kävi niin, että tämä "tumpelo" löysi sitten uuden naisen elämäänsä. Pienet piirit kun on, nainen on työkaverini... Ja työpaikan saunaillassa pienessä huurussa yksi jos toinenkin avautui asioistaan - niin tämäkin nainen. Jestas, että meinasin korvani tipauttaa, kun nainen suitsutti miehen - sen tumpelon - taitoja rakastajana! Vahvistui entisestään se käsitys, että mikä sopii yhdelle, ei sovi toiselle.

• tgdsdsdgdsgdsg

Et taida osata itse mitään muuta kuin maata selällään haiseva häpy peiton alla piilossa ja valot sammutettuna. Ei ihme, että ei miehestäkään voi tulla mitään tosi rakastajaa, kun lähtökohta on jo noin surkea.

No, ettiipä sitten uuden paremman muijan itelleen.

• Älä muuta luule

Heh, on maailman sivu sanottu että ennen maailma kaatuu kuin huora häpee.
      Mutta että oikein kehuskelemaan alat täällä, olet tosi säälittävä tai provoileva tapaus. Ei sinulle voi oikein arvoa antaa anteeks vaan. Et kelpaa monellekaan miehelle oikeesti kumppanina, useimpien miesten mielestä olet vain se jäteastia jossa miehet käy itsensä tyhjentämässä.

• AP

Anteeks nyt jos närkästytän arvon rouvia ja kun tulin tänne avautumaan. Kuitenkin teen teille palveluksen, kun teidän ei enää tarvi "päänsärystä" kärsiä. Teen hyvän palveluksen myös miehillenne. Mä hoidan ihanat kullannuppunne kuntoon.

Anteeks syntynyt mielipaha vielä kerran..

• Hyvä provo, mutta...

No voi, kylläpä meni väki helppoon!

Asiasta ammattilaisena jotain tietävänä, voin kertoa ettei oikea ammattilainen koskaan hanki orgasmia asikkaan kanssa :)

Totta, että valtaosa asiakkaista on ukkomiehiä. Suurin osa saisi seksiä muualtakin (ja varmasti saakin), mutta tämä keino on helppo.

• h-

Tuosta ei loppujen lopuksi tiedä mistä on kysymys. Ei ole mikään ihme, ettei pariskunnan kesken ole seksielämää. Ulkoistaminen on aikamme sana :). Näin tapahtuu puolin ja toisin, etenkin sellaisissa parisuhteissa, joissa ei rahasta ole puutetta.

Vaimot harvoin käyvät maksullisissa miehissä (joskus toki). Harrastavat kuitenkin seksiä yhden tai vaihtuvien rakastajiensa kanssa.

• Nönnönnöö

Kun joku väittää että maksullinen nainen nauttisi työstään myös itse, tietää että kirjoittaja on mies. Naiset eivät myöskään käytä toisistaan sanaa "pihtari", koska tietävät että haluttomuuteen on jokin syy -> mies.

• vain maksusta makaat

Voi surku, ei ole sinulla aloittaja minkäänlaista itsekunnioitusta omaa kehoasi kohtaan. Luuska joka kaiken lian kantaa omassa kehossaan ja ajatuksissaan. Säälittävähän vain olet ja rahan perässä, likaisen rahan. Mitään arvokasta ei ole sellaisessa seksissä.

• Yöäk !

Kuulostat sairaan ahdasmieliseltä. Kannattaako sellaista mielen puolta esitellä ihan julksella foorumilla ?

Rakkauden ammattilainen on maailman vanhin ammatinharjoittaja, jolla on suuri sydän ja avara maailmankatsomus, että kykenee helpottamaan kaikkien tarvitsevien paineita. Pipipäitä on niin paljon, että ko. ammatinharjoittajia taitaa olla liian vähän.

Itse pidän arvokkaimpana ihmisenä sellaista, joka auttaa hädässä ja tarpeessa olevia kanssaihmisiään. Kommentistasi huokuu kylmyys ja julmuus ihmisiä kohtaan, että se sun arvokkuudestasi, mitä sanomista on muille.

• Kunnon mies

Minä hoitelen vaimon aina tyytyväiseksi, mutta eipä kelpaa enää. Pihtailee jostain syystä. Orgasmin on varmasti saanut viimeiset 20 kertaa (eli ed. kaksi vuotta). Hän sanoo ettei vain kiinnosta, joten ei se miehen taidoista ole enää kiinni, että rouva muuttui kissapedosta makaavaksi lahnaksi. Nyt on ero käsillä. Seksi on kuitenkin elämän suola.

• Hah !

Suola se saattaa olla, mutta sinä et ole tarjonnut pippureita, siis mausteita. Pelkällä seksillä ei kukaan elä, ei kenenkään ruumis eikä henki. Notta mikä "kunnon" ?

• OIKEA sellainen..

Anteeks vaan, aloittaja, mutta huomaa kyllä että olet se mies, joka ei saa vaimoltaan... ;))
      Minä olen oikea maksullinen nainen, eikä suurin surminkaan tulisi mieleeni millään lailla ilkkua asiakkaitteni aviovaimoja.
      Ei kuulu oikean ammattilaisen tyyliin tuollainen.
      Hommaappa sinäkin ensin käytöstavat, voipi vaimosikin paremmin antaa ja jos ei todellakaan anna, hommaa rahaa ja tule käymään...vaimosi ei todellakaan välitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      72
      4294
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      100
      3740
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3429
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3010
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      40
      2498
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2429
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2202
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      1836
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      14
      1625
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      33
      1612
    Aihe