Venytyksen aloitus

alexam

Kävin ostamassa muovisen venytys korun joka oli 2mm tähän alkuun.
Laitoin sen heti paikalleen ilman mitään ammattilaista tai mitään liukasteita.
Olisiko minun pitänyt käydä laittamassa se jossain ammattilaisella tai edes käyttää mitään liukastetta?
Sen paikalleen asettaminen ei kyllä sattunut, ja milloin voi ostaa vielä suuremman korun tähän, ja kuinka suuri pitäisi seuraavaksi laittaa?

27

7223

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mievannnn

1mm kuukaudessa suositellaan venyttämään.. eli seuraava on 3mm ja kuukauden päästä taas sitte 4mm. Voi laittaa jotain liukastetta mut tuskimpa tarvitsee noi menee aika helposti kyl yleensä :)

• hohoi...

Voi hyvänen aika. Aina tulisi käyttää esimerkiks bebathenia kun laittaa suurempaa korua paikoilleen. Ja lämmin suihku tai sauna on kans suositeltavaa ennen suurempien korujen laittoa. Ellet sitte halua revenneitä korvalehtiä... nehän ne ois sievät. Toisilla venyy enemmän ja toisilla vähemmän, mutta normi venytys kk:ssa 1-2mm.

• sdakghajköflasdoas

Olin just about 30min tulikuumassa suihkussa sitten vaan bebantenia korvaan ja 3mm uppos, vähän tuntuu piukalta vielä, mutta ei sattunut.

• APUAA

kertokaa mitä teen.. itte en saa laitettua korvaan 2mm..... kuuma suihkukaan ei auttanut ja en viitsinyt väkisin työntää.. apua

• plaaaplaaa14

mä venyttelin ne kotona 2mm kerrallaa ja hyvä tuli...... 8mm 2kk ei tullu mitää ongelmia....bebantheniii ja vaseliinii ;)

• Grazygirl1

Mikä on vaseliiki ja mistä sitä saa ?? :)

• Huulikoru♥
        Grazygirl1 kirjoitti:

Mikä on vaseliiki ja mistä sitä saa ?? :)

Vaseliini on huulirasva ja sitä saa peruskaupoista mistä saa huulirasvoja. Purkin päällä lukee uleensä Vaseline.

• Crazygirl

Haluisin alottaa korvan venytyksen!? En vaa uskalla ilamn neuvoo joten pliis neuvokaa luotettavasti oon 13.v ja mul on iha perus korvikset ollu joku 8 vuotta ainakin..nyt sitte ku kaveri hankki 2mm- 4 mm niin halusin nyt itekki alottaa venyttää..voinko vaan ostaa 2 mm ja mennä sitten kotona saunaan ja suohkuum ja sit laittaa sen korvaam !? Meneekö se ? Entä jos ei mee ollenkaan ? Ja köykö sellanen muovinen 2 mm spiraali esim. Cyber shopista ? MUOVINEN ONKO SE OK ? :) kiitos jo etukäteen :D

• CconAf

juu muovinen on ok mutta elä alota spiralilla perus "venytystappi". Muista laittaa sitä vaseliiniä tai bebanthenii.2mm on sopivan kokonen.

• BOY100KING

Moi oon 14v poika ja mietin ku mulla on nyt 80 mm venytykset (tiiän ne on tosi isot) niin oon kai tyhmä mutta löytyiskö jostain isompia ?? Mun korvat venyy hullun lailla :D tän 80 mm ostin jostain thaimaast kai ku oltiin sen on puuta ja painaa aika laillakin alussa alotim suoraan 3 mm se meni aika vaivatta vaikka verta tuli vähän ...sitten oon huomannu et mun korvat venyt tosi hyvin ;P niin menin sit suoraan siitä 8 mm kaikki varotteli mut hyvim se meni...ei revennny tai mitäån...pidin niitä 3 mm vaan pari tuntii ja sit laitoin sen 8 mm (hullua eiks vaa) :D sit pidin sitä 8 mm jotain 2 päivää ja menin ostaam 14 mm se meni pikkasen vaan sattu aluks ei muutem mitään sit mä ostin 4 päivän päästä 20 mm ja korva turpos vähön mut siitä se meni päivässä ohi sen jälkeem mä ostin 26 mm ja ei ongelmii 30 mm meni ongelmitta ja siitä eteenpöin samaan malliin 60 mm kohal korva repes vähän ku hyppäsin suoraan 52 mm -60mmilliim nii mut se paramtu ku tungin rasvaa vaan väliin ...80 oli mun tavote mutta tuntu et haluun viel jonku sata....? (EN TODELLAAKAN SULSITTELE SIIS NÄIN NOPEAA VENETYSTAHTIA !!!!!) tää oli aik vaarallist ja sit vieo sellanen juttu että ne kaikki ei oo totta ettei palaantuis ku jostai 8 millistä (riipuu tietty korvasta ) mut mun kaveril oli 75 mm venäri ja se palaantu 2 viikos 10 mm :P ja loppujen lopussa se anto sen olla ilman venärii ja se palautu takas normi korvis kokoon eöi 1.2 milliin (TÄÄ ON SIIS YKSILLÖLLISTÄ ET SE OLI KAIT TUURIA )

• dontbelivethisshit

En oikeen jaksas uskoa että 80mm 14vuotiaalla.. Mitenkäs semmoseen ees riittää korvalehti? Enkä todellakaan usko että 75mm palautus 10mm kahessa viikossa..! Tiedän tapauksen jossa jätkä otti 40mm venärit pois ja kahen viikon jlk ne oli lähellä 20mm..

• Venyttelijäalottelij

Ok kiitos nevoista :) mä ostin kaupasta 2 mm spiraalin ja se myyjä anto 3 mm :O tahusin sen vasta kotona ja toivottavasti sen saa vielä vaihettua mutta onneks se mun kaveri lainas sen 2 mm venytystappia ja kävin äsken saunassa ja myt yritön laittaa..ja laitoin rasvaakin..mutta hödin tuskin menee puoleen väliin vaikka pitösi mennä päähän ja vihloonja sattuu kum yrittää työntää EN USKALLA TYÖNTÄÄ SITÖ ENENPÄÄ onko normaalia että se sattuu paljon ja kuuluuko silti jatkaa työntämistö kunnes se tulee päähän asti ? :)

• ninnuskaasd

mulla oli sama juttu, vihlo ja sattu kun yritin työntää sitä melkein väkisin sinne päähän, se nyt sattu jäämää tohon puoleen väliin ja nyt se sitten tulehtu :) sitä ei kuuluis jatkaa jos se sattuu, se voi alkaa revetä ja se alkaa vuotaa verta :)

• Turhaantunutveny

Okei kiitos :) mutta tarkottaako se nyt sitö etten voikkaan alkaa venyttämäön eli joudun unohtamaan koko homman ? :(( p.s tiedättekö mitään paikka mistä saisi todella aidon näköisiä FEIKKI spiraaleja ?? :)

• Happygilrtryingveny

Kävin siellö cybershopissa nyt äsken vahitamassa ja nyt sain sen kova muovisen punahihtoisen 2 mm spiralin nyt sitten illalla kuuman suihkuun ja se on pakko mennä oikeesti muuten mö en kestä !! :((( MÄ VAIKKA VÄKISIN TUNGEN sen vaik ei sais ! :)

• Pliishelpme!!!

Menin kuaan suihkuun ja oon kokeillu saunaaki..mutta se aina jämähtää puoleen väliin eikä liikahdakkaan pidemmälle vaikka painan täysiä niin lujaa ku pystyn :( mikä ongelma täs on en vaa saa se sattuu ja vihloo ihan sairaasti ja ooon kikeillu sitä 2 mm "venytystpiikkii" ja 2 mm spiraalii kumpikaan ei mene ja sattu sairaasti mitä teen !? :( pliis antakaa vinkkei miten sen sais menemään ??????? ;(

• Turhautunutvenyttäjä

AUTTAKAA OIKEEST ??!! Pidin niinku tota 2 mm puikkoo kokopäivän ja äsken kokeilin spiraalii...mut se ei vaa mee se menee vaa pikkasen alkuun ja siihen jää ja sattuu ihan vit*** :((( ;-/((((( se niinku jämähtää eikå liiku ja sitä ei meinaa saada ees pois ollenkaan ? Mikä mun korvaa vaivaaa ?? :(( AUTTAKAA OIKEEST !!! Mun muut kaverit kokeili nii niil meni 3 sekunttii ja se meni ja ihan vaivatta suoraan eikä tuntunu misään !? MIKS mulla ei ?? /:(((((

• ninnuskaasd

kävitkö kuumassa suihkussa/saunassa, laitoitko bepanthenia/muuta vastaavaa? älä väkisin yritä sitä työntää korvaan ainakaan, saat sen vaan repeemään. jotkut korvat on vähän huonoja venymään, toisilla taas venytykset menee ihan tosta noin vaan :d

• VITTUAUTTAKAA
        ninnuskaasd kirjoitti:

kävitkö kuumassa suihkussa/saunassa, laitoitko bepanthenia/muuta vastaavaa? älä väkisin yritä sitä työntää korvaan ainakaan, saat sen vaan repeemään. jotkut korvat on vähän huonoja venymään, toisilla taas venytykset menee ihan tosta noin vaan :d

Mähän sanoin että kävin kuumassa suihkussa ja saunassa ! Ja laitoin bebanthenii ja kaikkee mut eise mene!!! Ja sattuu hirveesti ja ei se jämähtää iha paikoileen !! :(

• AUTTAKAAVITTU!

VASTATKAA !!????

• jos ei koskenu

jos se ei koskenu nii kaikki hyvin

• Venyttäjä

Moi mul on nyt 1½mm venytys, siis kotitekoine, ja aattelin ottaa 4mm mut onks bepanthen paras liukuvoide? :o

• Pomo mies

½mm??? perus korvis vaihtelee 0.8mm - 1mm - 1.2mm :D

Käytä vaikka vaseliinia jos tarvit liukastetta. toki koruja kannattaa laittaa suihkun / saunan jälkeen liukasteen kera.

• venyttelijä

ihmiset hoi. VENYTTÄMISEN KUULUU SATTUA! Itse venytin kuukaudessa 8mm. korvalehteä voi venyttää 2mm kerrallaan, miten minä olen tehnyt. mutta ei sekään ole oikein että venytin niin vauhdilla. antaa vaikka 2mm olla viikon tai pari korvassa, ja sitten laittaa nelosen. mitä kauemmin antaa venytyksen olla korvassa, niin sen parempi..

• -Lamppu-

Suositus on 1-2mm 2-4 viikon välein.

• venytettykorva

VENYTTÄMISEN NIMENOMAAN EI KUULU SATTUA vähän kerrallaan eteenpäin, ja sekään ei tosiaan haittaa vaikka spiraalit/puikot ei menis heti loppuun asti, kyllä ne siitä joustaa pikkuhiljaa :-) Ja sit jos käy niin et repee -> pari kokoo takasin päin, kunnollinen parantuminen ja sit taas voi jatkaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      73
      4527
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3769
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3463
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1219
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      118
      1035
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      127
      944
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      925
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe