Pidän miehistä, pidän seksistä, olen onnellinen

sinkkunainen--

Mä ihastun helposti.
Kiinnostavia miehiä on paljon. :)
Ja tykkään seksistä. Ärsyttää että jos nainen on seksuaalisesti aktiivinen, niin se on heti "hu*ora" ja "käytetty" ja "lutka" ja ties mitä. Se on todella surullista.

Onneksi on vain pieni vähemmistä miehiä jotka ajattelee noin. Suurin osa kuitenkin pitää ihan hyvänä asiana että nainen tykkää seksistä.

Olen ollut sinkku 3 vuotta. Nyt oon 26 v.
Kolmen vuoden aikana seksikumppaneita mulla on ollut 11. Näistä yhden yön juttuja vain yksi. Mitä enemmän tapaan ihmisiä, deittailen jne. niin sitä suuremmalla todennäköisyydellä tapaan vielä "sen oikean". Jos en kokeile ja kartoita, miten muuten onnistuisi sen oikean löytäminen? Ei mitenkään. Ei pidä tyytyä ensimmäiseen tapaamaansa, tai siihen ekaan jonka kanssa harrastaa seksiä.

Mä teen elämässäni aivan just niin kuin lystään. Kukaan idiootti naisia h*uoriksi nimittelevä ääliö ei saa mua lannistettua. Mä olen mä, elän kuten haluan! Aivan sama mitä muut ajattelee. :)

Hyvää sinkkukesää kaikille!

45

387

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Kuvottavaa.

• sinkkunainen--

Tää maailma on niin uskomattoman pikkusieluinen paikka välillä. Kyylätään ja arvostellaan mitä muut tekevät. "Paheksutaan" toisen elämää jne.

Onneksi tämä on vapaa maa! :)

Elämäni ei ole kuvottavaa, vaan aivan tervettä.

Seksi on luonnollinen osa elämää, tietenkin. Se on kaunis asia, ja jos haluaa seksiä harrastaa, niin miksi ei sitten niin tekisi? Jos toimii vastuullisesti, huolehtii ehkäisystä jne. niin asian pitäisi olla täysin ok. Hyvä ja positiivinen asia.

Meillä on vain yksi elämä! Ei kannata hukata sitä siihen että rajoittaa itseään umpimielisten ja rajoittuneiden ihmisten mielipiteiden takia. Mä en niin tee, älkää te muutkaan miehet ja naiset. ELÄKÄÄ! :)

(ja huomiona vielä, että minä en kenen tahansa kanssa seksiä harrastele, en todellakaan, ja tosiaan yhden yön jutut ei oo mun juttu ollenkaan)

• gwrgw

"Mitä enemmän tapaan ihmisiä, deittailen jne. niin sitä suuremmalla todennäköisyydellä tapaan vielä "sen oikean"."

Mitä enemmän tapaat ja deittailet ihmisiä sen parempi? Eli paras olisi jos joka päivä tapaisit eri ihmisen vai?
      Eiköhän kuitenkin paras tapa sen oikean löytämiseen ole keskittyä kunnolla yhteen ihmiseen ja oppia tuntemaan hänet perin pohjaisesti. Ei sitä oikeaa voi koskaan löytää jos ei tutustu keneenkään kunnolla.

"Ei pidä tyytyä ensimmäiseen tapaamaansa, tai siihen ekaan jonka kanssa harrastaa seksiä."

Mitä jos hän on se oikea?

• 8676r

Eiköhän tässä tarkoitettu että parempi deittailla kuin istua yksin himassa, eikä deittailla ollenkaan. Joka tapauksessa asia on niin että usein kun tapaa jonkun kiinnostavan, se kiinnostus loppuu kun on pari kertaa tavattu. Nimenomaan se kiinnostus loppuu siihen kun vähän paremmin tutustuu. Eihän jokainen millään voikaan olla se oikea, eikä edes lähellä. Eli vaikka keskittyy yhteen kerrallaan, voi silti deittailla monia ihmisiä vaikka vuoden sisällä.

• sinkkunainen--
        8676r kirjoitti:

Eiköhän tässä tarkoitettu että parempi deittailla kuin istua yksin himassa, eikä deittailla ollenkaan. Joka tapauksessa asia on niin että usein kun tapaa jonkun kiinnostavan, se kiinnostus loppuu kun on pari kertaa tavattu. Nimenomaan se kiinnostus loppuu siihen kun vähän paremmin tutustuu. Eihän jokainen millään voikaan olla se oikea, eikä edes lähellä. Eli vaikka keskittyy yhteen kerrallaan, voi silti deittailla monia ihmisiä vaikka vuoden sisällä.

Juuri näin. :)

Mun mielestä paras tapa sen oikean löytämiseen ei ole se, että kun tapaan jonkun, treffailen häntä esim. kuukauden pari, ja siinä ajassa huomaan että olemmekin liian erilaisia tms, niin silti vain jatkaisin sitä treffailua.. Ei, vaan sitten todetaan että ei, meistä ei tule paria, ja molemmat jatkavat omaan suuntaansa. Toki monesti voi niinkin käydä että saakin siitä ihmisestä kaverin/tuttavan.

Paras tapa oikean löytämiseen on ETSIÄ sitä oikeaa, eli deittailla, tutustua ihmisiin, jne. Jonka jälkeen voi sitten lopulta syventyä siihen löytämäänsä oikeaan, rakastua, mennä naimisiin, perustaa perhe. Enhän voi löytää sitä oikeaa jos en tutustu ihmisiin aktiivisesti.

Jos ensimmäinen tapaamani olisi ollut se oikea, niin tottakai se sitten olisi niin. Mutta kun ei ollut. Minkäs teet.. Ei kaikki löydä sitä heti.

• Tyhymä
        sinkkunainen-- kirjoitti:

Juuri näin. :)

Mun mielestä paras tapa sen oikean löytämiseen ei ole se, että kun tapaan jonkun, treffailen häntä esim. kuukauden pari, ja siinä ajassa huomaan että olemmekin liian erilaisia tms, niin silti vain jatkaisin sitä treffailua.. Ei, vaan sitten todetaan että ei, meistä ei tule paria, ja molemmat jatkavat omaan suuntaansa. Toki monesti voi niinkin käydä että saakin siitä ihmisestä kaverin/tuttavan.

Paras tapa oikean löytämiseen on ETSIÄ sitä oikeaa, eli deittailla, tutustua ihmisiin, jne. Jonka jälkeen voi sitten lopulta syventyä siihen löytämäänsä oikeaan, rakastua, mennä naimisiin, perustaa perhe. Enhän voi löytää sitä oikeaa jos en tutustu ihmisiin aktiivisesti.

Jos ensimmäinen tapaamani olisi ollut se oikea, niin tottakai se sitten olisi niin. Mutta kun ei ollut. Minkäs teet.. Ei kaikki löydä sitä heti.

Etsiä mistä? Tutustua ihmisiin missä?

• ..
        Tyhymä kirjoitti:

Etsiä mistä? Tutustua ihmisiin missä?

Ei kai sitä kukaan sano. Jos olisit sienestäjä ja olisit löytänyt hyvän sienipaikan, et kai haluaisi että kaiken maailman tampiot tulee sinne vehkeilemään. Minä ainakin pitäisin visusti omana tietonani.

• gwrgw
        8676r kirjoitti:

"Joka tapauksessa asia on niin että usein kun tapaa jonkun kiinnostavan, se kiinnostus loppuu kun on pari kertaa tavattu"

Ja juuri tuon takia ihmisillä on vaikeuksia löytää sitä oikeaa. Parin kerran tapailun jälkeen ei todellakaan voi tietää onko hän se oikea, muuta kuin joissain poikkeus tapauksissa. Kaikki eivät pysty edes olemaan oma itsensä kahdella ensimmäisellä tapaamisella.
        Minä tunsin kerran tällaisen naisen joka nimenomaan suurkulutti miehiä ja luuli näin löytävänsä sen oikean. Minutkin hän meinasi jättää heti toisen tapaamisen jälkeen. Sain hänet järkiinsä ja tavattiin uudestaan. Jonkin aikaa tapailtuamme huomasimme että sovimme toisillemme täydellisesti.

"Nimenomaan se kiinnostus loppuu siihen kun vähän paremmin tutustuu"

Mutta kiinnostus voi nousta aivan uudelle asteelle jos tutustuu enemmän kuin vain vähän paremmin. Tapailua ei pidä lopettaa siihen, jos mies ei olekaan juuri sellainen kuin olit ajatellut/toivonut. Voit huomata oppivasi pitämään miehestä sellaisena kuin hän on.

• 487tr
        gwrgw kirjoitti:

"Joka tapauksessa asia on niin että usein kun tapaa jonkun kiinnostavan, se kiinnostus loppuu kun on pari kertaa tavattu"

Ja juuri tuon takia ihmisillä on vaikeuksia löytää sitä oikeaa. Parin kerran tapailun jälkeen ei todellakaan voi tietää onko hän se oikea, muuta kuin joissain poikkeus tapauksissa. Kaikki eivät pysty edes olemaan oma itsensä kahdella ensimmäisellä tapaamisella.
        Minä tunsin kerran tällaisen naisen joka nimenomaan suurkulutti miehiä ja luuli näin löytävänsä sen oikean. Minutkin hän meinasi jättää heti toisen tapaamisen jälkeen. Sain hänet järkiinsä ja tavattiin uudestaan. Jonkin aikaa tapailtuamme huomasimme että sovimme toisillemme täydellisesti.

Mutta kiinnostus voi nousta aivan uudelle asteelle jos tutustuu enemmän kuin vain vähän paremmin. Tapailua ei pidä lopettaa siihen, jos mies ei olekaan juuri sellainen kuin olit ajatellut/toivonut. Voit huomata oppivasi pitämään miehestä sellaisena kuin hän on.

No, joskus tietää heti vaikka yhdenkin tapaamiskerran jälkeen ettei jutusta tule mitään, joskus menee pari kuukautta ennen kuin tietää. Sehän aina riippuu tapauksesta. Nuo parin kuukauden jutut taitavat olla aika yleisiä juuri sen takia että siinä vähän ehtii tutustua.

"Parin kerran tapailun jälkeen ei todellakaan voi tietää onko hän se oikea, muuta kuin joissain poikkeus tapauksissa."

Ei tietenkään, mutta parin kerran tapailun jälkeen voi ola täysin selvää että hän ei ole se oikea.

• 5+7
        gwrgw kirjoitti:

Taidat puhua nettideittailijan näkökulmasta? useimmat ihmiset kuitenkin tapaavat potentiaalisia kumppaneita ihan live-elämässä.

• 20102010

No ei kai kukaan jotain nettikirjoituksia tosissaan otakaan. Ja todellakin ainoa mahdollisuus löytää se oikea on antaa hänelle tilaisuus tulla kohdalle deittailemalla ihmisiä kunnes kiinnostus ei enää muutaman tapaamisen jälkeen lopukaan.

Miten voisi löytää sen itselleen parhaan ihminen jos alkaisi kuukausi tai vuosikaupalla tapailla niitä, jotka eivät tunnu sopivilta?

• kinkkinen juttu

Juurikin jotain tällaista se varmasti nuorten naisten eleämä on. Keskitytään seksiin ja haetaan siihen paljon eri miehiä niin kauan kunnes lakkaa miehille kelpaamasta. Tässä voidaan sitten jollekkin äijälle jokunen äpäräkin tehdä. Yhteiskuntammekin kyllä tukee tällaista naistemme käyttäytymistä tarjoamalla etuuksia työttömille y-h äideille ja heidän lapsilleen sekä erityisesti tarjoamalla naisillemme suht.hyväpalkkaisia suojatyöpaikkoja.
      Ehkä tässä on takana jonkinlainen ajatus siitä että rotu näin jalostuu kun naiset valitsevat panettavimmaksi katsomansa miehet itseään nussimaan. No miehen panettavuus naisten silmissä on kuitenkin vain yksi miehen ominaisuus, ja synteen lapsen panettavuus sekin määräytyy vielä myös naisenkin perimän mukaan. Lisäkasi tällaiseen menoon liittyy paljon arvelluttavia tekijöitä sen suhteen miten miehet voidaan motivoida keskittymään muihinkin asioihin kuin naisille itsensä mieleiseksi tekemiseen ja naisten iskemiseen ja nussintataitojen harjaannuttamiseen.

• 20102010

Mitä sen sitten pitäisi olla?? Etsitään joku nysverö netin kautta, kun ei se edes pysty lähestymään muulla tavalla. Kuukausien kirjoittelun jälkeen tavataan se ja vaikka ei yhtään kiinnosta niin sen kanssa pitää olla vain koska se on kunnon mies.

Mieluummin vaikka yksin kuin sellaisen kanssa joka ei kiinnosta. Eikä läheskään jokainen tapailu johda sänkyyn asti, kyllä siihen tarvitaan enemmn kuin yksi tai kaksi tapaamiskertaa.

• fhdfh
        20102010 kirjoitti:

Mitä sen sitten pitäisi olla?? Etsitään joku nysverö netin kautta, kun ei se edes pysty lähestymään muulla tavalla. Kuukausien kirjoittelun jälkeen tavataan se ja vaikka ei yhtään kiinnosta niin sen kanssa pitää olla vain koska se on kunnon mies.

Mieluummin vaikka yksin kuin sellaisen kanssa joka ei kiinnosta. Eikä läheskään jokainen tapailu johda sänkyyn asti, kyllä siihen tarvitaan enemmn kuin yksi tai kaksi tapaamiskertaa.

No onneksi nysverö miehille riittää niitä nysverö naisia. Mä en ottais mitään itseään jakavaa pubiruusua.

• kinkkinen juttu
        20102010 kirjoitti:

No en minä todellakaan kannata sellaista että naisen pitäisi alkaa vasten tahtoaan jonkun äijän kanssa olemaan. Mutta jo tuokin kertoo sinusta ja paljon kun automaattisesti pidät niitä miehiä surkeina nysveröinä jotka eivät agressiivisesti estoitta naisia ole iskemässä ja joidenka kanssa ei hetikohta pääse nussimista kokeilemaan.
        No kyllä sinäkin lakkaat aika pian kelpaamasta niille miehille joiden ka nussittavana olet pyörinyt, etkä sitten kyllä enää kelpaa muillekkaan miehille ainakaan yhtään sen paremmin.

• hahmotelman haamu

Kaikenlaisia mälli-imureita sitä onkin.

• Mä olin töissä, en vainaa.

• sinkkumies--

Pidän naisista, pitäisin seksistä jos sitä joskus saisi, en ole onnellinen.

• Olet....

lutka!

• huono yritys

Aloitusviesti on provo, feikki :)

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      93
      4551
    2. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      232
      1786
    3. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      76
      1450
    4. Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste

Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan
      Kaste
      240
      1150
    5. Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?

Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.
      Maailman menoa
      322
      1085
    6. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      105
      1070
    7. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      50
      1059
    8. Nojatuoli !

Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en
      80 plus
      145
      1014
    9. Mökille pariksi viikoksi hänen kanssaan

Ei teknologialaitteita. Niin ❤️
      Ikävä
      111
      999
    10. Milloin ymmärsit

Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os
      Ikävä
      85
      954
    Aihe