omakotitalo hyvällä paikalla kissa, jolle voi jutella, ettei tule hulluksi niitä kesämökki = ei tartte saada tyttöystävää.
Monet tämän palstan miehistä on varakkaita korkeastikoulutettuja, eivätkä hanki niitä, miksi?
Hieno auto
37
305
Vastaukset
- SagiaC
Minkä takia miehet ylipäänsä välittävät siitä mitä jotkut muut naiset tekevät ja millaisia ovat? Mikseivät miehet voi vain keskittyä omaan elämäänsä ja siihen että kehittyisivät ihmisinä itseään miellyttävällä tavalla? Ajatelkaa, kuinka paljon onnellisempia miehet voisivat olla, jos eivät jatkuvasti miettisi "miksi naiset tekevät noin" tai "millainen minun pitää olla että kelpaan", keskittykää itseenne ja ehkä joku sitten kiinnostuu teistä!
- 20+13
SagiaC:n kommentti kiteytti aivan loistavasti "ATM":ien ongelmat!
- kaikenlaisia...
Ehkäpä joku kiinostuu myös sinusta,jota en tosin usko enkä toivokkaan.
- faktaa:
Vain harva mies kelpaa "omana itsenään" tai eläessään "itseensä keskittyen".
- luultavastikin
itseensä keskittyvä mies on naisten silmissä säälittävä runkkari ja itsekeskeinen kusipää...
- MarieAntoinetteElää
Olet nainen ja istut pankin päällä, joten sinulla on varaa tuohon "mikseivät köyhät syö kermaleivoksia" -asenteeseen.
Miehet välittävät siitä, mitä naiset tekevät, koska naisilla on pillu, jonka ansiosta heillä on valta ja rajattomasti kysyntää niin kauan, kuin ovat nuoria ja kauniita. Niinpä nainen voi "keskittyä omaan elämäänsä" ja puuhastella mitä tahansa hörhöilyä nyt haluaakin puuhastella - hän voi luottaa siihen, että pillunsa ansiosta hän saa miehen milloin tahansa. Mies ei todellakaan voi luottaa siihen, että hän voi omistautua Star Trekille tai koodaamiselle, jolloin hän tulee onnelliseksi ja "ehkä joku nainen kiinnostuu hänestä". Naiset eivät kuitenkaan kiinnostu "itseensä keskittyvästä miehestä", vaan päinvastoin inhoavat tällaista miestä, jos se miehen "itse" on naisen mielestä vääränlainen.
Koska naisella on pillu ja ylivertainen markkina-arvo, naisen ei tosiaankaan tarvitse välittää paskan vertaa siitä, mitä miehet tekevät. Eikä kehittää mitään empatiakykyä miestä kohtaan - kyllä miehet häntä haluavat joka tapauksessa. Sen sijaan miehen on pakko pyrkiä jatkuvasti ymmärtämään, miten nainen ajattelee ja mitä nainen tuntee, koska tämä on pillunsaannin elinehto. Jotkut miehet sitten onnistuvat tässä mainiosti (YTM:t), jotkut jotenkuten (KTM:t) ja jotkut eivät laisinkaan (ATM:t).
Pumpulimaailmassa elävälle naiselle onkin täysin mahdotonta ymmärtää, että miehet joutuvat elämään maailmassa, jossa kermaleivoksia ja pillua ei ole rajattomasti tarjolla. luultavastikin kirjoitti:
itseensä keskittyvä mies on naisten silmissä säälittävä runkkari ja itsekeskeinen kusipää...
Itse asiassa päin vastoin. Miehet, jotka keskittyvät vain muihin ihmisiin (yleensä naisiin), ovat naisten silmissä säälittäviä, heillä on mitä todennäköisimmin tyhjä elämä eikä mitään annettavaa.
MarieAntoinetteElää kirjoitti:
Olet nainen ja istut pankin päällä, joten sinulla on varaa tuohon "mikseivät köyhät syö kermaleivoksia" -asenteeseen.
Miehet välittävät siitä, mitä naiset tekevät, koska naisilla on pillu, jonka ansiosta heillä on valta ja rajattomasti kysyntää niin kauan, kuin ovat nuoria ja kauniita. Niinpä nainen voi "keskittyä omaan elämäänsä" ja puuhastella mitä tahansa hörhöilyä nyt haluaakin puuhastella - hän voi luottaa siihen, että pillunsa ansiosta hän saa miehen milloin tahansa. Mies ei todellakaan voi luottaa siihen, että hän voi omistautua Star Trekille tai koodaamiselle, jolloin hän tulee onnelliseksi ja "ehkä joku nainen kiinnostuu hänestä". Naiset eivät kuitenkaan kiinnostu "itseensä keskittyvästä miehestä", vaan päinvastoin inhoavat tällaista miestä, jos se miehen "itse" on naisen mielestä vääränlainen.
Koska naisella on pillu ja ylivertainen markkina-arvo, naisen ei tosiaankaan tarvitse välittää paskan vertaa siitä, mitä miehet tekevät. Eikä kehittää mitään empatiakykyä miestä kohtaan - kyllä miehet häntä haluavat joka tapauksessa. Sen sijaan miehen on pakko pyrkiä jatkuvasti ymmärtämään, miten nainen ajattelee ja mitä nainen tuntee, koska tämä on pillunsaannin elinehto. Jotkut miehet sitten onnistuvat tässä mainiosti (YTM:t), jotkut jotenkuten (KTM:t) ja jotkut eivät laisinkaan (ATM:t).
Pumpulimaailmassa elävälle naiselle onkin täysin mahdotonta ymmärtää, että miehet joutuvat elämään maailmassa, jossa kermaleivoksia ja pillua ei ole rajattomasti tarjolla.*viulu*
- a34565858
Mulle ainakin kelpaisi se, että saisin vaan taloudellisen riippumattomuuden. Siinä vaiheessa olisi ihan sama onko mahdollisuutta parisuhteeseen vai ei (tosin tarpeeksi jos on rahaa niin kummasti alkaa niitäkin ovia aukenemaan...). Silloin olisi myös ihan sama saako pillua vai ei, tosin rahalla saisi sitäkin tarvittaessa.
- violet.
Jos täällä tosiaan on sinkkumiehiä, jotka ovat tarpeeksi varakkaita ja/tai hyvin toimeen tulevia jotta yksinään voivat hankkia kunnollisen okt:n (min. 600ke), hyvän auton (50ke) plus kesämökin (100ke) niin ilmoittautukaa ihmeessä. :D
- Richie Rich
Tarkoitat ilmeisesti okt:ta pääkaupunkiseudulta, muuallahan on halvempaa...
- violet.
Richie Rich kirjoitti:
Tarkoitat ilmeisesti okt:ta pääkaupunkiseudulta, muuallahan on halvempaa...
Halpaa on, mutta onko hyviä paikkoja?
- +p9oy8ti7ruyhg
Täh? Omakotitalosta on kustannuksia ja vaivaa, se on ikuisuusprojekti osti sitten uutena tai vanhana. Ei se ole mikään helppo tönö mikä ostetaan ja sitten se pysyy sellaisena itsestään. Ehkä siksi ihmiset ei yksinään osta omakotitaloa, ja jos luulet että mökki on helpompi, niin joo, tavallaan, helvetin kallista tilaa yksinään koko talven parhaimmillaan ja sitten koko kesä raadantaa, että sen saa kuntoon... Ja taas talviteloille. Siis ne ei ole vaihtoehtoja mitkä sopii kaikille. Ei se onni niissä asustele.
Kissa on elävä olento, mistä on vastuu. Lemmikeistä on sama vastuu kuin lapsesta, vaikka ne ovat helpompia usein: sillä lemmikkikään ei pysty vastaamaan itsestään, ja sen elämän ottaa sitten kantaakseen. Joten kannattaa miettiä, onko oma itsekeskeinen jutteluseuran kaipuu mikään syy vai pitäisikö kuitenkin vaan mennä itse ihmisten pariin.
Ihmissuhteita on monenlaisia, eikä kaikilla ole parisuhdetta, mutta ihmissuhteita voi silti olla. Niitä ei hankita talolla, mökillä eikä autolla, eikä kissa tai koira korvaa niitä, vaan on ihan omia juttujaan. Autokin on maailman typerin sijoitus oikeasti, siitä on törkeät kustannukset kaikkineen ja sen arvo heikkenee vain koko ajan. Turhaan sitä ei kannata hankkia eikä todellakaan miksikään statusarvoksi!
Korkeakoulutus ei myöskään takaa mitään eikä ole syyy hankkia kaikkea, etenkin jos sen kokee turhaksi.
Monet tämän palstan ihmisistä tuntuisivat enemmän tarvitsevat selkäsaunan ja potkun perseelle, että lakkaisivat syyttelemästä muita omasta saamattomuudestaan, omaa elämän rakentamisen kehnoutta voisi sitäpaitsi parantaa, muttei itsesäälissä ja surkuttelussa, muitten syyttelyssä.
Lisäksi rumimmat provoajat ansaitsisivat selkään jo kielen käytöstä: typerää ja lapsellista, mutta se ei riitä. Osa tuntuu olevan todella huono käytöksisiä ja kyllä, lapsia pitäisi saada jonkun verran kurittaa myös fyysisesti.Vitsaa vaan ja kuria, ei paapomista eikä silittelyä.
Osan taas pitäisi ottaa vaan itseään niskasta kiinni ja hankkia elämä, osan ehkä käydä jossain missä on oikeasti kurjaa ja sen jälkeen miettiä uudelleen, miten se nyt menikään.
Osa tarvitsisi kipeästi ja kiireesti psykologin apua, ja pitkäaikaisesti, että voisi kehittyä.
Omaisuuskin menee hukkaan, kun sitä ei osaa arvostaa. - just joooo
Jos keräät varallisuutta niin naisia työkseen nussivat politikot mätkivät veroja ja maksuja varallisuudestasi niin paljon, että kyllä ne varallisuutesi pian sinulta sosialisoivat ellet pysty repimään jostain niin perkeleesti rahaa millä ensin nämä verot ja maksut maksat ja lisäksi vielä maksat varallisuudestasi koituvat ylläpito/korjauskulut. Politikot jakavat näitä varoja omille intressiryhmilleen joihin ei yksinäisiä miehiä kuulu lainkaan. Sitävastoin esim. naisten tasa-arvojuttuhin ja erityisesti yksinhuoltajanaisille ja maahanmuuttajamiehille näitä varoja avokätisesti jakelevat, ja tietenkin myös pariskunnille lapsinensa kaikenlaisia tukia ja verohelpotuksia juuri asumiseenkin.
Jos näitä isompia tuloja mielit hankkia niin on sinun nekin revittävä itse keksimiesi bisneksien kautta, sillä tietenkin työelämässkin yksinäistä vailla naisseuraa elävää miestä pidetään alemman luokan ihmisenä, ja siten hänen ohitseen etenevät aina parisuhteessa elävät, ja yksinäiset miehet saavat myös ensimmäisenä lähteä työttömäksi silloin kun firmalla alkaa huonosti mennä.- tehomies
Tuo muuten pitää täysin paikkansa mitä sanoit työelämästä.
On totta että yksinelävä mies on se jonka ohitse menevät parisuhteessa elävät miehet ja yksinelävä on se joka ensimmäisenä lähtee kun suhdanteet huononevat. - just joooo
tehomies kirjoitti:
Tuo muuten pitää täysin paikkansa mitä sanoit työelämästä.
On totta että yksinelävä mies on se jonka ohitse menevät parisuhteessa elävät miehet ja yksinelävä on se joka ensimmäisenä lähtee kun suhdanteet huononevat.Minä olen itsekkin tullut saneeratuksi pitkäaikaisesta työpaikasta kun laskusuhdanteen myötä alkoi mennä huonosti, ja kyllä siinä yhtenä syynä oli juuri tämä että mieluummin yksinäinen mies heitetään pihalle kuin perheellinen. Lisäksi tähän liittyy vielä se että olin alemmassa työntekijäasemassa, ja tähän asemaan taas sitten paremamsta asemasta katsottiin ilman muuta olevan siirrettävissä mutta ei minua tietenkään siihen parempaan asemaan. Minä olin palvellut tuota työnantaaa pitkään ja hyvin, ja olisin kyllä ansainnut asemassani etenemistäkin jo paljon ennen saneerausta.
No minä itse olen vain yksi tapaus, mutta olen nähnyt niin paljon vastaavaa juttua. Olen ollut työpaikoissa joissa yleensä myös juurikin vailla naisseuraa eläviä mieheiä on pidetty tilapäistyösuhteessa vailla mitään vakinaisille kuuluvia etuja kuten työpaikan terveydenhuolltoa ja mitään työsuhdeturvaa, ja heillä sitten on teetetty pienellä palkalla niitä ikävimpiä tylsiä paskaisia hommia joita vakinaiset eivät viitsi tehdä, ja kun työvoiman tarve on vähentynyt niin sitten nämä tilapäiset miehet ovat saanet lähteä.
- Gordon Gekko
Oliko tässä oletuksena että omakotitalon jne lisäksi on kavereita? Kyllä kavereita on hyvä olla olemassa, vaikka olisi suhdekin.
- Odottelija1991
Kavereita? Mistä niitä?
- Ei odottelja
Tällä sinkkunainen jolla omakotitalo hyvällä paikalla (400.000) mökki (200.000) sijoitusasunto (140.000) metsää 80 hehtaaria (en tiedä arvoa) rahaa pankissa hyvä työpaikka ihan ok auto (16.000) hoikka hyvännäköinen =
tosi tyytyväinen olotilaani, ei haku päällä, niin ja kissaa ei ole eikä tule, juttelen kavereille mielummin.- Gordon Gekko
Ollaanko kavereita?
- Ei siipeilijä
Muuten ihan hyvä, mutta kissakielteisyys pudotti pisteet.
Onkohan se niin, että miehet eivät yleensäkään ole niin paljon naisten rahojen perään, kuin naiset miehen omaisuuden?
- Reipas Poikamies
Haaveilen enemmän nykyään omasta purjeveneestä ja vapaudesta sitä kautta kun merikelpoisesta paatista puhutaan. En tiedä miten minusta on tälläinen kehittynyt- tiedän vain että aina löytyy rikkaampi jostain jos siitä mammonasta kilpailee.
Suomessa talojen hinnat on jo nyt niin hullulla tasolla että siihen kuplaan en rahojani syötä, pankille enkä tulonsiirron kohteelle.
Tämä korkeakoulutuskin kärsii inflaatiota Suomessa yhä enenevässä määrin, joka on toinen syy hakea johonkin toiseen maahan koulutusta vastaavaan hyvään firmaan. Duunari tasoisella työllä toki voi saada hyvän palkan, mutta silloin tulee pystyä määräämään itse urakka hinnat.
Yksinäisen miehen varojen keruu on jo verotuksen kautta kovin rankaistua.
"Monet tämän palstan ihmisistä tuntuisivat enemmän tarvitsevat selkäsaunan ja potkun perseelle, että lakkaisivat syyttelemästä muita omasta saamattomuudestaan, "
Älä lyö maassa makaavaa, on helpompi potkaista.- Cobra'
Ei asuntokauppa ole kupla. Asuntojen hinnat tulee nousemaan jatkossakin, koska rakennusmateriaalit kallistuu kaiken aikaa, joten siinä samalla myös vanhojen asuntojen arvo nousee.
Vuokran maksamisessa taasen ei ole mitään järkeä. - eökfpeorfper
Cobra' kirjoitti:
Ei asuntokauppa ole kupla. Asuntojen hinnat tulee nousemaan jatkossakin, koska rakennusmateriaalit kallistuu kaiken aikaa, joten siinä samalla myös vanhojen asuntojen arvo nousee.
Vuokran maksamisessa taasen ei ole mitään järkeä.ja sinä ilmeisesti pidät seitsemänpäivää lehteä tiedejulkaisuna..
just joo. LOL - Cobra'
eökfpeorfper kirjoitti:
ja sinä ilmeisesti pidät seitsemänpäivää lehteä tiedejulkaisuna..
just joo. LOLAnteeks kuinka.?
- Käsirahaa löytyisi
Cobra' kirjoitti:
Anteeks kuinka.?
Jos tietäisit taloudesta yhtään mitään, niin ymmärtäisit, että asuntokaupassa on kupla. Materiaalien hinnat nousevat globaalisti, asuntomarkkinat sen sijaan ovat paikalliset. Materiaalien hinnannousu voi hiukan vähentää kuplan puhkeamisen rajuutta, mutta mitenkään muuten se ei vaikuta. Asuntomarkkinat ovat paikalliset, ja markkinoilla hinta määräytyy aina loppujen lopuksi sen mukaan, kuinka paljon on kysyntää. Olen itse, samoin kuin moni kaverinikin, tullut siihen samaan tulokseen kuin Reipas Poikamieskin. En tällä hetkellä en osta asuntoa. Ennen kuin hinnat laskevat, en osta. En ala maksamaan ylihintaa ja rahoittamaan rahoillani pankkiirien ja asuntoja jättiveloilla ostaneiden ihmisten kulutusjuhlaa.
Ymmärrätkö? Et sinä saa siitä kopistasi ylihintaa, jos ihmiset yksinkertaisesti kieltäytyvät ostamasta sitä liian kalliilla. Harmittaisi minuakin, jos olisin ajatellut että tienaan asunnollani. Nyt kävi näin. Ehkä voit opetella tottumaan ajatukseen, että et tienannutkaan asunnollasi. - Cobra'
Käsirahaa löytyisi kirjoitti:
Jos tietäisit taloudesta yhtään mitään, niin ymmärtäisit, että asuntokaupassa on kupla. Materiaalien hinnat nousevat globaalisti, asuntomarkkinat sen sijaan ovat paikalliset. Materiaalien hinnannousu voi hiukan vähentää kuplan puhkeamisen rajuutta, mutta mitenkään muuten se ei vaikuta. Asuntomarkkinat ovat paikalliset, ja markkinoilla hinta määräytyy aina loppujen lopuksi sen mukaan, kuinka paljon on kysyntää. Olen itse, samoin kuin moni kaverinikin, tullut siihen samaan tulokseen kuin Reipas Poikamieskin. En tällä hetkellä en osta asuntoa. Ennen kuin hinnat laskevat, en osta. En ala maksamaan ylihintaa ja rahoittamaan rahoillani pankkiirien ja asuntoja jättiveloilla ostaneiden ihmisten kulutusjuhlaa.
Ymmärrätkö? Et sinä saa siitä kopistasi ylihintaa, jos ihmiset yksinkertaisesti kieltäytyvät ostamasta sitä liian kalliilla. Harmittaisi minuakin, jos olisin ajatellut että tienaan asunnollani. Nyt kävi näin. Ehkä voit opetella tottumaan ajatukseen, että et tienannutkaan asunnollasi.Äh. Asuntojen hinnat tekee kyllä ylös alas liikettä, mutta pitkällä aikavalillä hinnat tulee nousemaan vääjäämättä,se on fakta. Mieti kuinka paljon esimerkiksi laitat rahaa vuokraan 10vuodessa. Se kaikki raha menee hukkaan. Samalla rahalla olisit lyhentänyt pitkästi asuntolainaa ja asunut mukavasti. Itse en koiran kopin kokoisessa läävässä välitä asua.
- perus länkkäri
Cobra' kirjoitti:
Äh. Asuntojen hinnat tekee kyllä ylös alas liikettä, mutta pitkällä aikavalillä hinnat tulee nousemaan vääjäämättä,se on fakta. Mieti kuinka paljon esimerkiksi laitat rahaa vuokraan 10vuodessa. Se kaikki raha menee hukkaan. Samalla rahalla olisit lyhentänyt pitkästi asuntolainaa ja asunut mukavasti. Itse en koiran kopin kokoisessa läävässä välitä asua.
asuntojen hinnat ovat vain ja ainoastaan nousseet 90-luvun laman jälkeen.
materiaali- ja rakennuskustannukset eivät selitä sitä nousua.
ja sitten asiaan, eli kuluttajien ostovoimaan..
se ei ole enää likimainkaan sellaisella tasolla kuin joskus ennen oli. jos jostain asunnon ostan, niin todennäköisesti jostain muualta kuin suomesta.
valtaväestön tulotasoon nähden hinnat ovat aivan pilvissä suomessa, ei koske pelkästään asuntoja.
80 % suomalaisten lainoista on kiinni asunnoissa ja oravanpyörässä pakertaminen perse verillä jatkuu, onnea valitsemastasi tiestä, pankin orja.
se näyttää olevan niin, että pitäis olla siinä tietyssä muotissa, lapsia ja lainaa niin sitä kautta sen uraputkenkin sitten saa lahjana kaupan päälle, kun on solminut itsensä lopullisesti yhteiskunnan orjaksi.
lapsettomia syrjitään tässä äärikristillisen konservatiivisessa systeemissämme, niin se vaan on. Pätkätöitä, pätkätöitä ja vähän lisää pätkätöitä, asun vuokralla ihan mukavasti ja olen valmis lähtemään kun siltä tuntuu.
Kyllä ne korot vielä nousee, ei talous ja hinnat voi kasvaa äärettömästi.
Sinäkin vaikutat talouden liikkeisiin kulutustottumuksillasi, tarvitsetko vaan lisää ja lisää kaikkea materiaa, se on valheellista onnea..
Syön elääkseni, en elä syödäkseni. Länsimaiset ihmiset on aivopesty ylläpitämään kulisseja ja ostamaan ylihinnalla velkarahalla itselleen arvokkuuden tunteen ja statuksen. - Gordon Gekko
Käsirahaa löytyisi kirjoitti:
Ymmärrätkö? Et sinä saa siitä kopistasi ylihintaa, jos ihmiset yksinkertaisesti kieltäytyvät ostamasta sitä liian kalliilla. Harmittaisi minuakin, jos olisin ajatellut että tienaan asunnollani. Nyt kävi näin. Ehkä voit opetella tottumaan ajatukseen, että et tienannutkaan asunnollasi.Tällä hetkellä voi olla pientä yliarvostusta asuntojen hinnoissa, sekin vaihtelee alueellisesti. Helsingissä hintoihin vaikuttaa sekin, että se Helsingin niemi haluttuine asuinalueineen ei vain laajene vaikka miten haluaisi.
Olennaista tässä on oikeastaan se, mille aikavälille olet asuntoa etsimässä. Jos olet ehkä vaihtamassa parin vuoden päästä isompaan, asuntokauppa aiheuttaa enemmän mietintää. Jos siis haluaa vähintään nollatuloksella ulos asunnostaan. Jos mietitään kymmenen vuoden aikaa, siinä tulee aika varmasti aikoja, jolloin asunnosta pääsee voitollisesti eroon.
- Cobra'
---Kyllä ne korot vielä nousee, ei talous ja hinnat voi kasvaa äärettömästi.----
************ Nousee toki ja se kannattaa huomioida.
----asuntojen hinnat ovat vain ja ainoastaan nousseet 90-luvun laman jälkeen.
materiaali- ja rakennuskustannukset eivät selitä sitä nousua.-----
************ Asunnon rakentaminen on halvempaa tänä vuonna kuin ensi vuonna tai sitä seuraavana. -----> Koska uudisrakentaminen kallistuu, niin vääjäämättä myös vanhojen talojen hinnat nousee.
---Sinäkin vaikutat talouden liikkeisiin kulutustottumuksillasi, tarvitsetko vaan lisää ja lisää kaikkea materiaa, se on valheellista onnea..---
*********** Kyllähän se kaikenlainen materia sitä onnea tuo tähän tylsään elämään. Sanotaanko nyt näin, että siellä pankissa se raha ei kyllä lämmitä yhtään.
----Syön elääkseni, en elä syödäkseni. Länsimaiset ihmiset on aivopesty ylläpitämään kulisseja ja ostamaan ylihinnalla velkarahalla itselleen arvokkuuden tunteen ja statuksen. ---
************ Minäkin syön elääkseni ja mielellään sellaista ruokaa joka on hyvää.
Oon asunu vuokralla ja se oli perseestä. Nykyisin ok-talossa ja olen tyytyväinen sijoitukseeni, tykkään touhuta omalla tontilla, enkä elää niinku vankilassa vuokrakämpässä.
Tee toki niinku hyväks näet, niinhän me kaikki.:)- make345
As. hinnat on huima kupla nyt, se ei tarkoita etteikö asuntoa kannata ikinä ostaa. Sama osakkeissa, hajautetulla ajoituksella kaanattaa ostaa aina kun on rahaa. Järjettömyys nykyisessä asuntomarkkinossa johtuu suuresta liikkeellä olevasta velkarahamäärästä, ei fundamenteista. Asunto toki kannattaa aina ostaa, mutta ei velaksi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996084
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983055Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282863Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126981- 48774