Kenelle oli yllätys että Bull ei sijoittunut Toronton kisoissa vaan tuli sijalle ynnä muut?
Bull ei sijoittunut
46
1004
Vastaukset
- -KKK-
Bodylehden sivuilla lukee, että Bull oli sijalla 14.
http://www.bodylehti.fi/?cid=5651 - Kesselring44
Parhaat lainaukset Pakkotoistolta:
"Tuleekos siitä jotain miinuspisteitä jos bodari ei hymyile. Jarin nuo hymyt näyttää lähinnä pelottavilta."
Tälle nauroin puhelimessa kippurassa.
"Samase vaikka Jari voittaisi Olympian, joku narisee aina."
Varmasti vähemmän narinaa tulisi jos Jari voittaisi tai edes sijoittuisi joissain kissanristiäisissä. - VonKesselring44
Tuo 14. sija ei ole minusta sijoittuminen kun kilpailijoita 16. Eikö normaalisti top 10:n ulkopuolella sanota vain että ei sijoitusta?
- -KKK-
Scorecardit:
http://www.ifbbprofessionalleague.com/results/2011-toronto-pro-supershow-scorecards-2
Tuon mukaan Mentulan sijoitus (Place) oli 14. Eli Mentulan taakse olisi jäänyt kaksi kilpailijaa.
- Ruxi-kesselring
Mutta yleensähän nuo viimeiset ei saa sijoitusta? Taitaa johtua siitä että isommissa kisoissa kaikki ei pääse "finaaliin"? Bullin 2:ssa aiemmassa kisassa häntäpää ei saanut sijoituksia, ties vaikka silloin voitti pari muuta. Joka tapauksessa Bullin rakenteella ei ikinä tule olemaan asiaa top 5:een pro-kisoissa. Voi toki kysyä onko sillä väliä? Ei suomen pikajuoksijatkaan pääse ikinä alle 9,9s satasta tai jalkapallossa maajoukkue arvokisoihin. Kai pääasia on tehdä mitä tykkää.
- Abrahadabra420
Kova on Jarin kunto mutta ei nuihin kekkereihin tarpeeksi kova.Liikaa heikkouksia.Aikaahan Jarilla vielä on kehittyä.Katseet siis tulevaisuuteen.
- k.juhantalo
Ei Bull ole enää kaksikymppinen. Nimenomaan tolla tasolla kehittymiseen ei aikaa enää ole. Enempää ei kaasua voi käyttää, tiukentuminen käy vaikeammaksi ja lihasmassan kasvattaminen on enää olematonta. Äijä on treenannut jo 20 vuotta!
- ÖNNNNNNÖÖÖNNN
Nyt voidaan sitten runkata porukalla, on aivan mahtavaa kun joku ei menesty. Tällä juhlitaan ainakin viikko nyt, ÖNNN!
- ÖNN ÖNN ÖNN
Foorumi aukeaa maanantaina 20.6.2011, noin kello 18.00.
Lue infot!! - ÖNN ÖNN ÖNN
Taidat olla pakkiselta?
P.S se on ÖNN ÖNN ÖNN, eikä ÖNNNNNNÖÖÖNNN.
Et muuten taida osata mitään. - antihype
Kaikkihan tiesi etukäteen, että ei menesty. xD
Hypetys oli siis jo etukäteen ennen kisoja huvittavaa seurattavaa. :D
- NakkiSääri
Önn Önn Önn se on huvittava kaveri.Sun mielestäsi kaikki muut foorumit on ihan suolesta paitsi tuo yksi josta jaksat aina mainita.No ei se väärin ole.Pakkista haukut joka käänteessä minkä kerkiät.Noh,kukin tavallansa.Jatkakaa...
- ÖNN ÖNN ÖNN
Olenko maininnut että kaikki muut foorumit ovat suolesta?
Pakkis on suolesta sen myönnän. =) - ÖNN ÖNN ÖNN
Ai niin, se on ÖNN ÖNN ÖNN eikä Önn Önn Önn.
Et vieläkään osaa. =)
- naamavittu
kyllä BULL sitten seuraavissa kisoissa menee taas heittämällä top 5!!
muistaa vaan jännittää pakarat. - uuuuuuuo
seuraava kisa on varmaan se ensi vuoden suomen GP jossa meillä heitttää lauteille kova rivi omia pro ammattilaisiamme bull, kokkonen , turbo honkala jne ketä niitä nyt olikaan? oliko se aaltonen ja stingl jo ammattilaisia?
- HHH1972
Stingl kun ryhtyy proksi on Cutlerit, Greenet ja Rääntsit itkemässä kuin pikku pojat! Suomi ottaa kolmois voiton Olympiassa: Stingl, Bull, Turbo!!!
- leechin mummo
pipo silmillä irvistelyssä bull menee top3
- Nakuna uimaan
Tuplat edestä- ja takaa kuvissa hauikset näyttää tosi pieniltä/muodottomilta. Muissa kuvissa kädet näyttää kyllä paksulta. Liekö miehellä sitten muu vartalo niin massiivinen noissa asennoissa, että kädet jää jälkeen, tuskinpa poseeraustekninen seikkakaan. Vyötärö taas turhan leveä. Kyllä se on niin vartalonmuoto peliä tuo laji, että kilin paskat.
- Leets
suomen pro-kisaan kun saadaan järjestettyä jarin kavereita tuomareiksi niin sitten menee top3:seen ihan varmana.
- Pekkkkka
Laittakaapa nyt linkkiä jos on kuvia tuosta Stinglistä. Onko massamonsteri?
- Jii8t5
siinä videoo http://www.sporttube.fi/view_video.php?viewkey=290fa60eb31b5fc917ad
muuten samanlainenku pulkannaru, mutta ohuempi.
- Salminen TP
Siis mitä tapahtuu videon kohdassa 1.14??
- Pekkkkka
Voisko vittu nyt laittaa niitä kuvia? Ei noita videoita kukaan jaksa katsoo.
- Riikka-85
vittu mitä pömppömahoja
hyi saatana!! - ei lahjoja PRO taso
14/16 sijalle...kaiken tuon panostuksen jälkeen.Olisiko aika päivittää:onko
mahkuja PRO touhuun,myydäänkö Bullin pärställä protein purkkia kuntoilijalle,
i doubt,
Ehkä penkkipunnerrus touhuissa lahjoja enemmin? - -KKK-
Mentulan ammattilaisura tähän mennessä:
http://musclememory.com/show.php?a=Mentula, Jari - Tätäkö taso Suomessa
Eikös tuo Jari Stinglin kunto olisi saavutettavissa ihan natuna? Siis oikeesti,eihän toi ole minkään näköinen eikä kokoinen. Helvetin ohuet koivet vielä!
- Leetsi ite
Bullin dieetti maksoi varmaan 20-25 000 euroa kaikkine rojuineen ja sijoitus 14,joko olisi aika myöntää ettei rakenne,ihasmassa,tiukkuus ja lahjat riitä ammattilaislavoille.
Täytyisi ensin pärjätä suomen lavoilla ja siitä EM ja MM kisoihin kokeilemaan pärjääkö kansainvälisissä kisoissa amatöörinä mutta ei,riittää että tuntee KP:n niin ammattibodaajan kortin voi anoa samalla kun uusii kirjastokortin. - Valtteri norjasta
Jos dieetin hinnasta otetaan pois normaaliravinnon hinta, tulee dieetin hinnaksi noin 1000€. IFBB Pro kisailijoille roinat maksaa liitto.
- leetsin sisko
Joko Bull on ilmoittanut seuraavan kisan? Päätös kisasta on kuulemma tehty 19.6,saa nähdä mikä on seuraava spektaakkeli.Torvet soiden kisaan ja tuloksena sijat 14-18..
- Lessiletu
Sanotaanko näin, että muutamat ensimmäiset pro-kisat menee lämmittelyn piikkiin. Katelkaapa noita jotka on pärjänny, ei nekään heti oo huipulle päässy. 10kg lihasmassaa ja avot, on top 10:ssä.
- jaa niinkö?
Bullin terveys ei kestä 10kg lihasmassan hankintaa enää tossa vaiheessa.
- 40v bd,no chance!
siis ennestään leveä vyötärö(kin) leviäisi jos 10kg tulisi painoa lisää,väittääkö
joku että se kapenisi..?- Lusinut
Jari Stinglille roinat maistuu. Niin kankkuun (kankkujen väliin) kuin suuhunkin.
- Bullfani
Paljonko tuosta sijasta sai palkintorahaa? Bullin autot tuntien ei varmaan ole ihan pikkurahoista kyse näissä kisoissa.
- haluan potariksia
Kymmeniä tuhansia. Jos ammattilaiskortin saa niin se on verrattavissa 7 oikein lotossa. Kisoista ei edes tule suurin osa palkasta vaan mainoksista, niistä tulee miljoonia. On se lepposta elämää kun ei tartte tehdä mitään ku reenailla vaan ja rahaa tulee ja naiset tykkää.
- faktojen fakta
Ikävä kyllä suurimmalla osalla "ammattilaisista" noissa piireissä menee lääkkeisiin enemmän rahaa kuin mitä ne voittavat.
- Hei olen bulli
ja mulla on valtavan suuri kuIIi!
- Hei minä olen
Pjootor Villinussi!
- Hei minä olen
Hei minä olen kirjoitti:
Pjootor Villinussi!
Kille ja olen hieman Kujalla ja myös dille.
- Ja me kaikki
Hei minä olen kirjoitti:
Kille ja olen hieman Kujalla ja myös dille.
olemme hormoonipossukoita!
- -DFHAFHAHH-
Jari Stingl
http://www.bodylehti.fi/?p=3527- Miten roinaavalla
kehonrakentajalla VOI OLLA NOIN PIENET KÄDET??!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750