Kuinka paljon te naiset tykkäätte jos mies osaa soittaa kitaraa todella hyvin ja ei oo mikään rappiomuusikko vaan tavallinen tavis?
Tykkäisittekö jos mies soittais joskus kotona kahden kesken teille balleja tai muita kivoja biisejä mitä tykkäisitte kuunnella? Ja ehkä vielä laulaa siihen päälle.
Mies ja kitara
9
561
Vastaukset
- ......
Kysytkin vielä, siis todellakin tykkäisin. Ehkä hän voisi opettaa minullekin vähän kitaran soittoa, koska olen aina halunnut oppia. Omatoiminen opiskelu ei ole vain ikinä napannut, eikä ole tullut mentyä tunneillekaan...
- aksjflajflakjfa
Katokin sit, et hommaat ittelles täydellisen romantikon. Muhun ei ainakaan iskis balladit, vaikka kuinka hyvin soittais ja laulais. Se ois ihan kaamee tilanne, jos istuttais kaksistaan miehen kämpillä, mies ottais kitaran ja laulais "I will always love you" tai muuta yhtä imelää.
Elikkä, riippuu naisesta kehtaako sille laulaa balladeja ym. - HeavyMetalUniverse2
Kivaahan se on, jos mies soittaa kitaraa TAITAVASTI :) Mutta ei mitään balladeja, vaan kunnon metallia ;)
- AP
Kyllä se metallikin taipuu hyvin;)
Nimimerkki. Sama El guitarista jolla on myös hevikeppi seinällä. - jeemullongibsoni
Arvostukseni kitaristipoikia kohtaan on laskenut sen seurauksena, että itselläkin on kitaristitaustaa. Mikä tahansa kitarabiisi ei siis kuulosta korvaani niin "maagiselta" (vaikka olenkin ihan pska... no tajuan kuitenkin, ettei se soittaminen niiiin taikaa ole). Kitaristipoika on pikemminkin kollega / kilpailija, eikä niinkään mikään "kiinnostusmagneetti". Mieluummin ottaisin vaikka basistin, roudarin tai jonkun ihan muuta harrastavan.
Olisi kitaristipojasta toki hyötyäkin varmasti... Se saattaisi tajuta esim. teknisistä laitteista enemmän kuin minä. Lisäksi voisihan olla ihan kiva "luoda jotakin yhdessä".
Mutta siis tiivistettynä: Kitaraharrastus ei ole mikään extraplussabonus minun silmissäni, mutta en kuitenkaan hylkäisi ketään VAIN siksi, että hän soittaa kitaraa.- AP
Oot varmaan sen verran nuori että niitä kitaristeja löytyy joka kulmalta. Itse olen päälle 30 vuotias jannu. Niin ja kyllä mä sitä bassoakin osaan soittaa ja tekniikka on hallus:P
Nimimerkki, El Guitarista jolla on bassokin seinällä:)
- tykkäisin
Ois ihan minun ihanne. :)
- tykkäisin
Lisättäköön vielä, että ne balladit ois tosi jees. :)
Todellakin diggaisin tollasesta. Mies ja skitta ja siihen vielä bonuksena laulua päälle niin taivas on valmis! :) Rakastan musiikkia ja varsinkin kun joku taitavasti soittaa skittaa! Mutta ei mikään ylisiirappinen balladi kuitenkaan ihan iske ainakaan aina...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663362Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433157Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1202610- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851465- 391320
- 821179