Ystävystyin sattumalta henkilön kanssa, joka on ihan minun kopio. Hänellä on samanlaisia taipumuksia kuin minulla, hänellä on samoja "yliluonnollisiakykyjä" kuin minulla. Olen aina pitänyt itseäni uniikkina, joten on todella omituista, että toisella henkilöllä voi olla niin paljon samoja luonteen piirteitä kuin minulla. Me molemmat näemme enneunia, uskomme olevamme herkkiä ihmismielentulkkeja, aistimme toisten ihmisten mietteet ja tunnetilat todella helposti. Hänen mielipiteensä ovat samoja kuin minulla. Onko kukaan muu koskaan tavannut ketään henkilöä, joka tuntuu ihan itsensä kopiolta? Tämä on hieman pelottavaa, koska samalla tulee tunne, että toinen tietää kaikken sinusta vain katsomalla sinua... Haluaisin oikeasti kuulla muiden mielipiteitä tähän asiaan, kiitos!
Toinen henkilö on kuin minä
4
123
Vastaukset
- miina sij
Äsh kaikilla ihmisillä on vaistot mutta useimmat eivät niitä noteeraa tuolla lailla vaan ottavat luonnollisena osana elämästä. Ja yliluonnollisuus saa jäädä sinun pohdittavaksesi, ihminen jolla on aikaa pohtia yliluonnollisia asioita löytää mitä etsii. AIVOT toteuttavat sen mitä kuvittelet. Kopioitahan me ihmiset ollaan kaikki toisillemme, joten ei siinä mitään erikoista liioin. Olen vihainen tuollaisista yliluonnollisuus jutuista kun niillä on pilattu monen herkän lapsen elämä. Jotta kun juttelet kopiosi kanssa niin ajattele mitä sana manipulation tarkoittaa.
- ldgdklsdglk
En ole tavannut, mutta tuollaisesta olen aina haaveillut. Tuollaisen kun löytäisi ja vielä molemmat tykkäisi toisistaan tosi paljon, niin siinähän se kaivattu bestis olisi, bestis jota minulla ei ole koskaan ollut.
- tsydelius
Minä löysin ystävän, jolla oli sama sisäinen maailma kuin minulla. Valitettavasti olimme eri sukupuolta ja tuo toinen meni rakastumaan minuun, ja minä rakastin häntä vain hyvänä ystävänä.. En arvostanut kaikkia hänen tekemisiään enkä usko että hän on vieläkään muuttunut miksikään, joten en olisi koskaan voinutkaan hänen rakastettunsa olla.
Sama maailma kuitenkin löytyi, ja kaipaan sitä tunnetta kun voi elää toisen kanssa samassa sielunmaailmassa. Niin.. ystäväni tosiaan menetin siinä kun jouduin torjumaan hänet :( - nainen joka on
Sääli että kävi niin, itse myös itselläni mös parhaat ystävät on toista sukupuolta, ja yhden puoliso lopetti meidän ystävyyden olemalla siitä mustasukkainen, olisin ymmärtänyt sen jos ystävyytemme olisi ollut vaarana hänen suhteelleen vaan kun ei ollut. Joten joskus on niin että ne puolisot jos itse ovat falskeja epäilevät että muut ovat samanlaisia, joten kaipaan keskusteluja ystäväni kanssa jonka hänen puolisonsa lopetti aika kurjalla tavalla, samalla säälin häntä siitä että hän antaa toisen ihmisen määrätä sairaalla tavalla kuka on sopiva ja kuka ei.
Minun puolisollani ei ollut mitään ystävyyttämme vastaan, sillä hän tietää miten paljon se merkitsee minulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse33656SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933579Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1283310Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713281Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202166Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251748- 281469
- 321451
- 861345
- 151303