Ajatelkaa vaikka joku Blill Clinton tai Dominicus Straus Kahn tai Ruotsin kuningas Karl Gustaa riskeeraavat himon takia K.A.I.K.E.N.
Eikö se kerro jotain miehen seksuaal libidon voimakkuudesta! Munat vievät miestä 6 - 0 !
Naiset ! Teidän miehenne eivät ole omistuksessanne.. He haluavat toista naista KOKO AJAN!!
DEAL WITH IT!
Mies on luotu pettämään!
19
220
Vastaukset
- Niinpä niin..
Ehkä niin, mutta miksi nämä samat miehet ovat tekopyhiä kaksinaismoralisteja ja ovat aina paheksumassa ja tuomitsemassa pettäviä naisia? Varsinkin oman vaimon syrjähyppy tuntuu olevan kuin maailmanloppu. Jos ei ole itse uskollinen, ei ole mitään oikeutta vaatia sitä kumppaniltakaan. Metsä vastaa kuten sinne huudetaan. Deal with it!
- Ennenkireämutnytuud
Musta naiset hyötyy omasta salapanosta enemmän kun miehet. Minulla on uskoton ukko mutta huomasin, että oli itsekin sairaan kivaa olla muiden miesten kanssa. Vieras k**** on p****n herkku!
Tähän loppui uskollisuus, multa myös. - Vuoroin vieraissa
Ennenkireämutnytuud kirjoitti:
Musta naiset hyötyy omasta salapanosta enemmän kun miehet. Minulla on uskoton ukko mutta huomasin, että oli itsekin sairaan kivaa olla muiden miesten kanssa. Vieras k**** on p****n herkku!
Tähän loppui uskollisuus, multa myös.Meillä kans vaimo nykyään panettaa itseään noissa työpaikka koulutuksissa ja kursseilla.
Sieltä vaimon on helppo valkata joku kiva mies ja vähän paneskella. Tyrkkyjä ukkomiehiä olis tarjolla niin paljon että ei käveleen pystys jos kaikille antas.
Tähän mennessä kaikki on ollu naimisissa jotka ovat saaneet. Ai, mistä tiedän. Meillä ei varsinaisesti petetä vaan panot kerrotaa toisille.
Mulla niitä panoja on vähemmän. Naisilla on enemmän kysyntää mutta välillä mullakin tärppää ja varattuja naisia ovat olleet kaikki.
Mun mielestä on ihan oikein että itsekkin nautit vieraasta jos miehes tekee niin. Vielä kun saisit nostettua suhteesi samalle tasolle kuin meillä ettei tarvi tehä salassa. Aikamoista vipinää nimittäin tämmönen systeemi on saanut mun ja vaimoni välille. Täytyy sanoa että melekonen pihtari vaimoni nuorena oli mutta nyt kaikki on toisin ja ollaan samalla tasolla.
t. Mies 40 pitkästä avioliitosta
- ?
Voisko sen sitten ihan rehellisesti kertoa vaimolleen eikä tarinoida vaan ja paheksua kun naapurin Mara käy vieraissa? Sanopas se. Onko miehet myös synnynnäisiä pelkureita ja valehtelijoita?
- Nappia nuppiin
Lima-Lissuko se taas täällä huutaa? Menisit hoitoon.
- joutaa mennä
Mun salapanot on kanssa ihania! Ennen luovun pettävästä ukosta, kuin omista salapanoista. Jos käry käy, sopii mulle.
Elämä jatkuu, en tarvitse miestä passattavaksi enkä pettämään.
Myönnän kyllä., että mies minut kyyniseksi muutti, nyt annan sille takaisin vuosikymmenen pettämisen, joten sen kanssa meidän on elettävä. - MMM....
MINUA KYLLÄSTYTTÄÄ VAIMON PIMPPA
- Lisäpimppaa, kiitos!
Mua ei kyllästytä yhtään vaimoni pimppa ja jos sunkin vaimo antas niin panisin. Lisäpimppa ei tee yhtään pahaa.
- 6-0
Straus Kahn on kyllä säälittävä ukko. Ja sellaiset luikertelijat hoitamassa valtiotason raha-asioita?? Ei ihme että oli pakko laittaa nainen (Christine Lagarde) tilalle. Ja pakkohan se Clintonkin oli laittaa pois virastaan, kun ei lopulte kyennyt kuin mumisemaan valheitaan kameran edessä.
- et silleen
Sempä takia ei huvita ketään teitä kusipäistä tavatakaan.Iloa saa niin paljon muustakin kuin seksistä sillä sehän on ainoa asia mitä te miehet haluatte.Ei teistä ole keskutelijaksi tai hyväksi kaveriksi jonka kanssa voisi harrastaa.Siiispä olen tosi tyytyväinen kun saan harrastaa ystävieni kanssa ja nauttia elämästä.Huoratkaa te vaan.
- JHjhcgxg
Ei Clintonia laitettu virasta pois, hoiti normaalisti kaksi kautta loppuun.
- Human Rights
Eikai Ruotsinkunkku mitään ole paheksunut julkisuudessa jos amerikkalaiset on kaksinaismoralisteja se on vaan pintaa. Syvällä sisimmissään neki on vaan ihmisisä.
Ja ne jutut kuin muka vain huonolla itsetunnolla varustetut pettäsi tai jotenkin vähempi älykkäät, eihän se niin mene. Amerikan pressakin on kohtuullisen järkimies samoin Ruotsin Kalle.
Ihminen ei vaan ole alunperin yksiavioinen. - Yuojbihy
Lisäisin listaan Ranskan entisen presidentin Francoise Mitterandin, jolla oli useita avioliiton ulkopuolisia suhteita. Hänen hautajaisissaan oli mm. Mazerine Pingeot ranskalainen jourunalisti, joka oli hänen ja hänen pitkä aikaisen rakastajattaren Anne Pingeotin, tytär. tämän tiesivät kaikki, mutta siitä ei puhuttu.
Kekkonen oli varsinainen häntyr, hänellä oli erittäin pitkäaikainen suhde suurlähettilän rouva Hallamaahan.
Mannerheimin avioliitto Anastasia Arapovaan kaatui Mannerheimin uskottomuuteen. - sellaista
Jos vähääkään tietää Kekkosen perhe-elämän kohtaloista, ei kyllä kannattaisi paljoa ihailla sitä puolta hänestä.
- Nyhverö
Se on kuules lähes kaikilla suurmiehillä sama, ei heillä ole ollut aikaa perhe-elämälle, koska muuten he eivät olisi suurmiehiä. Harvoin kotona vaippojavaihtavasta isyyslomien pitäjästä kasvaa suurmiestä.
- Kaikki pettää
Ja tänäpäivänä naiset ovat huomanneet saman hauskuuden.
Ovat aivan yhtä kovia siinä hommassa eivätkä kadu pätkääkään.- Pannaan vaan
Juuri näin, kaikki nai kaikkien kanssa ja ne jotka jäävät ilman ruikuttavat näillä palstoilla!
- Älä poraa
Nuokin suurmiehet nöyristeli jäätyään kiinni ja itki omia tekosiaan. Olisivat edes olleet ylpeitä himoistaan mutta jostakin syystä sitä sitten ollaan niin surkeita kiinni jäätyään??? Eläisi miehet itse omien himojensa kanssa sinuina mutta voi vee kun pelko perseessä sitten ettei vaan oma emäntä jätä ja yhteiskunta tuomitse??
- näinkö on..
sehän se onkin, kun alkavat parkumaan kun jäävät kiinni, mikä mies sellanen on?, ei voi olla alfa uros ainakaan..itku pitkästä ilosta, vanha sanonta menee nappiin..eikö mies uskalla olla vaimon kans rohkea ja häpeää, siksi kai niin helppo mennä vieraissa käväsemään..ja poistua paikalta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3524491Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1462538Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822146- 1451690
- 261227
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!441222- 351178
- 791101
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!3451045Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1431029