Hei kaikki ja erityisesti Haris
Olen saanut monilta miehiltä valituksia että olen tyyliltäni "köyhän näköinen".Käytän mis and match menetelmällä aika valtavirran vaatteita.GinaTricot, H&M, sporttimerkkejä, Monki, Zara.
Haluaisin kalliimpia merkkifarkkuja mutta kysyisin ehku että ONKO GUESS YHÄ EDELLEEN ITALIASSA HYPE?
Sottaisuus laihassa naisessa
6
248
Vastaukset
- tiedän sen että
Guess on amerikas ainakin total out..
- sartorialist
Guess = lissu
- <stailisti>
Zarassa ja Mangossa on tyylikkäitä, kalliin/hyvän näköisiä vaatteita! Heitä menee Ginatricon kuteet, ne menee paskasennäköisiksi nopeasti. H&M kanssa sama juttu, mutta sieltä voi löytää myös laadukkaampia vaatteita.
ELI halppisvaateketjujen vaatteilla pärjää ihan hyvin, jos et osta aina sitä halvinta toppia. Et tartte mitää guessiä. - Clarie
Yhdistät ilmeisesti jotenkin halvat vaatteet väärin. Itse käyt'än kyllä myös H & M:n vaatteita, mutta en osta mitä vain sieltä, jos vähänkin tuntee kankaitten laatua, pystyy ostamaan ihan hyvännäköisiä vaatteita sieltä, esim H & M joissakin pellavavaatteissa ja puuvillavaatteissa ei ole mitään vikaa, pitää vaan osata yhdistää niitä laadukkaisiin kenkiin, takkeihin ja laukkuihin. Kaikki mitä päälläsi on ei saa olla ns. halpaa tavaraa, kenkien ja laukkujen on oltava aitoa nahkaa.
Lisäksi tietysty sinun kannattaa kiinnittää huomiota siihen, että hiuksesi ovat hyvin leikatut ja puhtaat, meikki on siisti ja kohtuullinen. En usko, että kukaan sanoo sinua "köyhän näköisesksi" jos uhraat hieman aikaa ja mietit mitkä vaatteet oikeasti sopivat yhteen, ja aina muistat sekoittaa asuun jotain kallista. - trettt
Halpa ja halvannäköinen ovat kyllä kaksi täysin eri asiaa. Enpä ole kovin suuria eroja muutenkaan huomannut laadussa noin pääsääntöisesti. Kyllähän siitä merkistä voi halutessaan maksaa. En kyllä itse maksa, koska yleensä löydän samanlaisen halvemmallakin.
- Pusuimuruuuu
Siis joo. Tää on niin tätä. Mä niin tiedän mistä Sä puhut! Mä oon alkanut pukeutuu mun kissan kans samoihin vaatteisiin ja siis... Voin sanoa et se oli elämäni positiivinen käänne, ja siis mut heti poimittiin malliks ameriikkaan. yes. Siis tää on niin tätä.
Joo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2805411- 704996
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234375Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484116- 513830
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363707- 413428
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo873097Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv672958Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu232698