Haluan nuorempaa miestä ja en halua

Ex-rva38

Olin naimisissa mieheni kanssa, kun aloitin seksisuhteen itseäni 12 vuotta nuoremman miehen tai oikeastaan pojan kanssa. Avioliittoni oli vaikeuksissa: miehelleni oli työ tärkeintä, eikä hän juurikaan enää ottanut osaa kotiasioihin. Lapset kaipasivat isäänsä, mutta työ tuli kotia ennen hänellä aina. Mies ei olisi halunnut minun palaavan työelämään, mutta kun nuorempi lapsista aloitti koulun niin pidin päätökseni ja aloitin taas työt. Anoppi kävi hermoille. Seksiä ei ollut juuri milloinkaan.

Työpaikalla kohtasin Tuukan, itseäni 12 vuotta nuoremman miehen. Opastin häntä hänen työtehtäviinsä, koska hän oli harjoittelijana aluksi. Päätin, että annan itseni hypätä intohimon virtaan ja tavallaan halusin myös kostaa miehelleni. Myös ikäero kiihotti sekä se, että Tuukka oli lestadiolaisesta kodista. Hän ei uskaltanut ottaa ratkaisevaa askelta. Lopulta viettelin hänet ja ensimmäisen kerran haparoinnin jälkeen seksi olikin taivaallista. Rakastelimme autossa, luonnon keskellä, työpaikan varastotilassa ja vaikka missä. Kerran kun mieheni ja lapseni olivat lomamatkalla pois viikonlopun, toin Tuukan kotiini ja rakastelimme mieheni ja minun sängyssä. Hän näki minut naisena.

Mutta sitten Tuukka sanoi rakastuneensa minuun. Hän yllätti minut romanttisesti useaan otteeseen ja sanoi haluavansa perheen kanssani. Naurahdin ja olin aivan häkeltynyt. En ollut ilmeisesti tehnyt tarpeeksi selväksi, että halusin vain intohimoista seksiä. Oli pakko sanoa Tuukalle, että nyt lopetan tämän suhteen. Hän oli surun murtama.

Olin myös päättänyt lopettaa avioliittoni tuossa vaiheessa. Hain eroa miehestäni. Mies ei olisi halunnut erota. Hän käyttäytyi narsistin omaisesti ja yritti tehdä minusta syntipukkia lapsille. Saimme kuitenkin aikaan yhteishuoltajuuden, ja nykyisin välimme ovat melko hyvät.

Päätin, että en enää koskaan ota ketään miestä kotiini asumaan. Keskityn kouluikäisten lapsieni hyvinvointiin. Seksihaluni, jotka näyttävät kasvavan iän myötä, tyydytän satunnaisella seuralla silloin, kun lapseni eivät ole kotona. Olen miettinyt vakipanon ottamista, mutta en halua, että toinen sotkee suhteen tunteiden sekoittamisella asiaan.

Nyt kuitenkin Tuukka on alkanut jälleen lähestyä minua. Hän lähettää minulle sähköpostia ja yksi päivä sain kimpun ruusuja. En ymmärrä, miten niin nuori mies (26v) osaa olla niin romanttinen. Hän sanoo, että olisimme niin hyvä pari yhdessä. Sanoin tietysti, että ei minua kiinnosta. Hän sanoi pitävänsä lapsistani (on tavannut heidät kerran sattumalta ja kuullut heistä minulta) ja auttavansa minua heidän kanssaan. Vanhemmalla lapsellani on adhd-sairaus. Hän vaatii koko ajan huolenpitoa. En halua antaa kenenkään ulkopuolisen tulla lasten ja minun väliin. Vanhempani ja muut lähisukulaiset auttavat minua paljon lasten kanssa.

Kun katson Tuukan tummiin silmiin, haluan hänet ja vain hänet. Tahdon rakastella hänen kanssaan maailman ääriin. Olla kirjaimellisesti yhtä hänen kanssaan. Mutta sitten järki ottaa minut kiinni ja kadun ajatuksiani.

Ehkä minun täytyy ehdottaa Tuukalle vakipano- suhdetta uudestaan, koska häntä vaivaa menneet. Mutta kaiken tulee tapahtua minun ehdoillani silloin lasteni takia. Toisaalta en haluaisi hyväksikäyttää Tuukkaa. En halua, että hän luulee muun kuin seksisuhteen olevan mahdollista. Hän ilmeisesti kuvittelee voivansa pehmittää minut.

Rasittaa hänen jatkuvat yhteydenottonsa. Samalla petyn, jos en kuule hänestä. Jotenkin en pääse ajatuksissanikaan eroon hänestä.

11

1033

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mieti vähän

Tarvitset isää.

• kaikeesitä

Huh huh, ei voi sanoo ku huh huh!
      Tää on vitsi tai jotenkin häiriintynyt tunne-elämä.

• Ex-rva38

Ihan totta se on. Minussa on omat vikani, mutta en kadu sitä, että petin miestäni. Minulla on naisen tarpeet, jotka iän myötä ovat vain kasvaneet.

• trupaduuri

Harkitse Tuukan kanssa vakavempaa! Ei rakkaus tunne rajoituksia.

• Ex-rva38

"Harkitse Tuukan kanssa vakavempaa! Ei rakkaus tunne rajoituksia"

Niin.

Kun jotenkin minulla on sellainen tunne, että jos alkaisin seurustella hänen kanssaan ja sallisin tunteiden tulla peliin avoimesti niin silloin olisin haavoittuvaisempi. Olen tullut nuorena petetyksi yhdessä suhteessa. Se on jättänyt jälkensä. En tiedä kestäisinkö uutta pettymystä, jos sallisin kaikkien tunteiden tulla.

Itsetuntoani on vahvistanut tämä eroottinen leikki Tuukan kanssa. Ikään kuin kissa/hiiri- leikki. Olen antanut itsestäni kuvan hänelle vaativana ja vaikeasti tavoiteltavana. Halusin häntä, mutta otin hänet aina vain silloin, kun minulle sopi parhaiten. Ja silti hän jaksaa olla yhtä kiinnostunut ja ihana.

Hän on kuitenkin aivan ihana nuori mies. Hän tulee yleisesti hyvin toimeen lasten kanssa. Ja hän sanoi, että ei häntä haittaisi, vaikka minä en enää lapsia haluakaan. Sen asian tein selväksi hänelle jo ajat sitten.

Olen pukenut päälleni sellaisen järkevän naisen kuoren. Mutta sisältä olen hyvin haavoittuvainen. Olen tehnyt kaikkeni ollakseni hyvä äiti. Olen puolustanut lapsiani naarasleijonan tavoin. Varsinkin adhd-lapseni on ollut vaikeuksissa. Lasteni isä käyttää nykyään liikaa alkoholia ja asuu jonkun epämääräisen naisen kanssa. Silti puolustan häntä lapsilleni ja pidän kiinni sopimuksistamme. Töissä suljen kotiasiat ja intohimot mielestä pois. Olen pystynyt hoitamaan työni moitteetta.

Mutta sitten tämä Tuukka. Minähän hänet viettelin. Hän on niin suloinen ja syötävän söpö. Niin suloisella tavalla rakastunut ja kiintynyt. Järkevän naisen kuori kuitenkin romahtaisi, jos alkaisimme olla yhdessä. Se olisi mullistus lapsilleni, omalle perheelleni ja erityisesti Tuukan perheelle, joka on niin uskonnollinen.

Jos osaisin olla välittämättä. En tiedä. Tätä on mietittävä.

• kai 53

Aivan selvästi sinä tarvit Tuukkaa ja Tuukka sinua . Sopika selkeät pelisäännöt ja antakaa erotiikan laulaa . Kyllä aika näyttää tuliko teistä pari ja ellei niin ei tarvi jossitella olisi pitänyt .

• Ex-rva38

Olin tänään Tuukan kanssa puhelimessa. Poju oli ihan ihmeissään, että soitin. Yleensä laitan mailia tai tekstareita. Pelkkä hänen äänensä, niin sametinpehmeä ja suloinen...

Hän on juhannuksen töissä, ja olen itse silloin mökillä, joten tapaamme ravintolassa juhannuksen jälkeen. Ehkä tästä puhumalla selvitään johonkin ratkaisuun. Sen kyllä teen selväksi, että en ota häntä kotiini milloinkaan, kun lapseni ovat täällä. Annan kuitenkin myös Tuukan päättää enemmän asioista. En voi olla niin ehdoton enkä olettaa, että hän kulkee narussa ikuisuuksiin kuin koiranpentu perässäni.

Oli puhetta Ruotsin risteilystä yhdessä. Se olisi hyvä keino päästä vähän pois näistä maisemista. Tunnen, että tässä on säpinää meneillään.

• hihehhaahaaa

Ootkohan ihan bimbo.
      Muista seuraavassa kertoa mitä söitte,miten panitte,kortun vai ilman ym ym mielenkiintoista.
      Voi vee,ketä voi kiinnostaa.

• 4125125

Just tällasia huoria nää nykynaiset on.

• mitä häh?

Ööö? Millä perusteella aloittaja on huora? eikö nainen saa nauttia seksistä?

• HEELYE

Näinpä, hei miehet. Arvostakaa naisianne!! ettei tarvita Tuukkia tilalle, ja sama tietysti toisinkin päin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      412
      6016
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      82
      5356
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4394
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      52
      3951
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      52
      3739
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      172
      3447
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      110
      3209
    8. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      62
      3202
    9. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      43
      2279
    10. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      49