olen tässä kevään aikana vaihdatellut autoani ( hinta n. 6000 e).
liikkeissä pyytävät 7500-8000e saman verran ajetuista autoista.
uudemman hintaluokka n.13000 e. ihmettelenkin suurta hajontaa
hyvitys hinnoissa . paras hyvitys 7900e ja huonoin 4550e. tarjoukset
pyydetty "virallisista"autoliikkeistä halki suomen.
vaihtoauton hyvitys hinnat
6
245
Vastaukset
- kerro lisää
Niin?
Ja pointtisi oli... mikä?- lähes koijattu apina
pointtina oli että voiko autoliikkeiden hyvityshinnoissa noin suuria eroja?
- kiitos kun kerroit
Voi.
Riippuu ihan siitä, millainen on kyseisen liikkeen kokemus tarjoamastasi autosta, onko sille sillähetkellä mahdollisesti valmista kysyntää ja siitä, millä hinnalla ovat haluamasi (sen 13000e) auton sisään ostaneet ja mikä heillä on sen auton "hukkaamistarve".
Jos kysymäsi autoyksilö on heille "riippakivi", voivat tarjota sinun autostasi "ylihintaisen" vaihtohyvityksen.
Jos taas laskevat, että hallussaan oleva auto on "hyvää kauppatavaraa", hyvittävät vaihdokistasi vain pakollisen summan... ei siis välttämättä edes kiinnostusta ottaa vaihdokkiasi, kun tietävät tuotteensa tekevän kauppansa ilman vaihdokkiakin.
Ihan normaalia kaupanlakien mukaista kaupankäyntiä siis... kysele vaan ja vaihda siellä missä kauppa tuntuu sinulle mieluisimmalta.- pohjoisen auto
kiitos vastauksesta. jäi vielä kertomatta että jyväskylän
eteläpuolelta olen huonoimmat tarjoukset saanut.
kannattaa vaihtaa omalta paikkakunnalta niin mahdollisista
vioista ei tule lisäkustannuksia. - kokemustalöytyy
pohjoisen auto kirjoitti:
kiitos vastauksesta. jäi vielä kertomatta että jyväskylän
eteläpuolelta olen huonoimmat tarjoukset saanut.
kannattaa vaihtaa omalta paikkakunnalta niin mahdollisista
vioista ei tule lisäkustannuksia.huonoimmat hyvitykset saa lasipalatseista joissa
automyyjät piiloutuvat vaihtoauto-päällikön selän taakse.
- Sepeteuz
Itse olen vaihdellut omaani jollainen maksaa liikkeissä 8000-12000e noin 25-30 tonnin hintaisiin. Oman merkin liikkeessä (kahdessakin eri paikassa) hyvitys n. 2000e luokkaa ja muissa paikoissa 4500-7000e PAITSI että uuteen Kia Sorentoon olisi saanut 11 tonnia hyvitystä. Melkoinen haitari siis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1084876Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143972Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2133886Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371364
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1711361En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531145