Kerro mielipiteesi tästä palstan pahimmasta rasistista?
Mikä on Me?
13
71
Vastaukset
- palstanainen
"Me" on sekä rasisimin kohde että rasisti itse. Hänen "Mensan jäsenyytensä" on erittäin kaukaiselta galaksilta... Typerä ja ilkeä ämmä.
- 4+4
"Ulkomaalaisuutensa" takia tuo ei ole kohde ollut varmaan kenellekään täällä.
- Me
He-he!
Rasismin kohde ??? Euroopalainen nainen, ok euroopan reunassa, kuitenkin euroopalaisten keskuudessa???
Käy lääkärissä!
Huomasitko että keskustellen SINUN äidin kielellä, vaikka asun suomessa 4v ???
Vielä, otan huomion TEIDÄN kehitys tasonne ja keskustelen "kanssan tasolla"
Hih!;))) - Me
Me kirjoitti:
He-he!
Rasismin kohde ??? Euroopalainen nainen, ok euroopan reunassa, kuitenkin euroopalaisten keskuudessa???
Käy lääkärissä!
Huomasitko että keskustellen SINUN äidin kielellä, vaikka asun suomessa 4v ???
Vielä, otan huomion TEIDÄN kehitys tasonne ja keskustelen "kanssan tasolla"
Hih!;)))Se, että en yrittä mielistellä suomalaisia ei tee minusta ilkeän, hih!;)))
Sitäpaitsi, teidän pitää tiedä totuuden itsestänne ja maastane.
Ei sen kummempa! - gytvyfvftf66r55
Me kirjoitti:
Se, että en yrittä mielistellä suomalaisia ei tee minusta ilkeän, hih!;)))
Sitäpaitsi, teidän pitää tiedä totuuden itsestänne ja maastane.
Ei sen kummempa!Jotkut ovat omasta mielestään hyvin älykkäitä - mutta tämä ei vastaa ollenkaan muiden ihmisten käsitystä ko. henkilön älykkyydestä. Sinä olet ihan yhtä pahvi kuin esim. Älyn haamu.
- ?
Älymies taitaa olla hiljaa silloin kun Me spammaa?
- ?
Se ja sen kuvittelema älykkyytensä voisi sopia tuohon absurdiin mensa tarinaankin, joka ei kestä päivän valoa sekuntiakaan.
- 18+15
En usko sekuntiakaan, että jokaisen lauseensa hihitykseen ja hymiöön päättävä nainen on Mensassa. Me on mitannut älynsä korkeintaan jollain netin huijaustestillä. Jos Me on oikeasti ulkomaalainen, olisi kiva tietää mistä "sivistysmaasta" hän on. Oma veikkaus on Valko-Venäjä. Mutta hän voi olla myös joku trollaava hippityttö, joka yrittää samaistua ulkomaalaiseen naiseen kaikella naiviudellaan.
- Me
Jos et osaa hymyilä tai nauraa niin se on sinun ongelmasi ei minun!
Katopas, muu maailmassa ihmiset ovat huomattavasti iloisempa kuin suomalaiset.
Fakta!
Voi sua, haluaisit että olisin köyhemmasta maasta kotoisin että sulla olisi mahdollisuus tuntee itsesi "paremaksi ihmiseksi" kuin minä, hih!:)))
No, et ole!
Koska sun kriteerien mukan olen parempi kanssan edustaja kuin sinä!
Elä sen kanssa!!! - 9+12
Me kirjoitti:
Jos et osaa hymyilä tai nauraa niin se on sinun ongelmasi ei minun!
Katopas, muu maailmassa ihmiset ovat huomattavasti iloisempa kuin suomalaiset.
Fakta!
Voi sua, haluaisit että olisin köyhemmasta maasta kotoisin että sulla olisi mahdollisuus tuntee itsesi "paremaksi ihmiseksi" kuin minä, hih!:)))
No, et ole!
Koska sun kriteerien mukan olen parempi kanssan edustaja kuin sinä!
Elä sen kanssa!!!Suomessa on parempi koulutusjärjestelmä kuin esimerkiksi Saksassa. Saksalaisilla on syvät traumat natsismista, mikä voisi selitää hysteriasi. Saksalaiset ovat myös hyvin arrogantteja, mikä sopisi sinuun.
- Men paljastaja
Toistan:
"Me" on suomalainen trolli. Teen töitä suomea vieraana kielenä opiskelevien sekä lukihäiriöisten kanssa, eivätkä Me:n virheet ole sen paremmin johdonmukaisia kuin vieraasta kielestä johtuvia.- ..
Olisi mielenkiintoista tietää, mihin "Me" pyrkisi trollauksellaan. Nähdäkseni siinä ei ole mitään järkeä.
- .....
Me on persuen trolli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15211518
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485413Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p424346Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323622Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392708Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071636Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3601596Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?921481Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361431