Kuseen olen itseni laittanut 12 vuotta sitten, se on nyt kestettävä. Elämä juottaa toisinaan sitä omaa nestettään. 5 vuotta ilman seksiä kärvistellyt, koska se ei puolison kanssa yksinkertaisesti enään edes kiinnosta. Asemissa väijytään, Ikuista päättämättömyyttä, pelkuruutta, järki ratkaisuja, millä nimellä tätä tilannetta kutsuttaisikaan? Kylmäsota, siinä se. Ei riidellä, eikä huudeta, möllötetään vaan ja odotetaan suurta ihmettä, tai siis toisen virhettä tai lopullista ratkaisua. Heh, elämä on toisinaan mielenkiintoista. Ratkaisut olisivat aivan käden ulottuvilla tähän pattiin, mutta kun kädet ovat kuin sidotut.... Vetäydyn takaisin poterooni... PS. Voimia kaikille samassa tilanteessa... Kyl tästä hengis selviää :)
Kollaa kestää!
14
165
Vastaukset
- Turhaa kärvistelyä
Jutelkaa asiasta. Jos ei auta, eteenpäin!
- chessie plan
Ai mistä asiasta ja kenen kanssa? Mies on rakastajattarensa vieressä mammimassa.
- Musti Sotakoira
chessie plan kirjoitti:
Ai mistä asiasta ja kenen kanssa? Mies on rakastajattarensa vieressä mammimassa.
No ei tod. ole.
- :(:) KOLBE
chessie plan kirjoitti:
Sinulle chessie plan
Oli tuokin ihan ihmeellinen huomautus, tunnetko hänet ehkä kun heti hyökkäät. Jos sinun elämäsi kuviot ovat sellaiset kun kirjoittelit niin se ei merkitse että kaikilla on asiat niin.Älä loukkaa vierasta ihmistä omien kokemuksiesi perusteella. Ja ei minusta taas olisi mitenkään ihmeellistä jos tällä miehellä olisi rakastajatar, ilmeisesti hänen puolisonsa on unohtanut mitä parisuhde merkitsee. Joten jos joku tällä palstalla haluaa keskustella niin ei tarvitse heti olla ilkeänä, vaikka olisi kuinka katkera. - plaa plaa plaa..
:(:) KOLBE kirjoitti:
Sinulle chessie plan
Oli tuokin ihan ihmeellinen huomautus, tunnetko hänet ehkä kun heti hyökkäät. Jos sinun elämäsi kuviot ovat sellaiset kun kirjoittelit niin se ei merkitse että kaikilla on asiat niin.Älä loukkaa vierasta ihmistä omien kokemuksiesi perusteella. Ja ei minusta taas olisi mitenkään ihmeellistä jos tällä miehellä olisi rakastajatar, ilmeisesti hänen puolisonsa on unohtanut mitä parisuhde merkitsee. Joten jos joku tällä palstalla haluaa keskustella niin ei tarvitse heti olla ilkeänä, vaikka olisi kuinka katkera.plaa plaa plaa...
- ches planie
Toivon niin. Minä menen huomenna kirjoittamaan asumuseropaperit, että nappula liikahtaa laudalla. Mitäs noista avioliitovuosista, mutta väärin valittua suhdetta on jo kaksikymmentä vuotta.
- anna maria 40
Ja taas oli joku pöljä heittämässä heran ja tietysti tuomitsi miehen heti ja kun itsellä on elämässä periaatteet tuollaiset niin jo pitää toiset tuomita saman muotin mukaan.
ETKÖ sinä saata puhua puolisosi kanssa ei kai se niin vaikeaa voi olla, apua te tarvitsette kumpikin asiaanne. Ja jos ei hän pidä enää seksistä niin se voi olla joku sairauskin ottakaa selville sekin. Ja jos hän nyt ei kaikesta huolimatta halua yhteis elämää niin miksi jäät katselemaan ota ja lähde, etsi uusi ihminen. Minulla yksi sukulainen joka eli avioliittonsa suurimman ajan ilman seksiä ja pysyi silti jäljellä siinä, sinullakin on vaan yksi elämä ja se on tarkoitettu elettäväksi, eikä mihinkään odotteluun jotakin mitä ei tule ilman apua. Jos hän rakastaa sinua niin hänen pitäisi ymmärtää että myös seksi kuuluu avioliittoon, kaikkea hyvää sinulle. - Massukka**
Mun mies tänään sanoi, että adjoo. Ihan kamalan raakaa, koska en ymmärrä enkä oikeastaan edes tiedä miksi hän jättää.
Tuntuu, että ei mitään syytä ole. Ehkä nyt yleistä tyytymättömyyttä elämään silloin tällöin, mitä nyt kyllä tuntuu olevan itse kullakin.
Mutta ehkä se on sitten näin.
Kaikista kamalammalta tuntuu se, että hän ei ilmeisesti halua tavata lapsiaankaan. Se ei mene mun jakeluuni sitten ollenkaan.
Onhan se hyvä, että jos on pidempään miettinyt eroa ja eteenpäin menoa, että tekee sen siirron...mutta jos siihen ei mitään järjellistä syytä, niin ????- kohtalotoveri
Moi Massukka! Samassa tilanteessa olen ja kauheat itsesyytökset seurasivat, kunnes pakotin mieheni vedoten kunnioitukseen kertomaan totuuden. Toinen nainenhan siellä oli taustalla. Hän ei halunnut kertoa koska halusi "säästää" minua. Sehän ei ole totuus, minkä hän sitten myönsikin, vaan pelkuruus ja munattomuus. Hän ei olisi halunnut olla se "syyllinen" ja raukkamainen olio, jollaisena hän joutui itsensä kohtaamaan. Koita vaan kaivaa se totuus sieltä esiin, kyllähän se satuttaa, mutta sen jälkeen pääset prosessissasi eteenpäin etkä hae syitä vain itsestäsi. Voimia!!
- onpa ongelmat, höh!
Sotakoira mustille, juotko siis omaa kustasi?
Ratkaisu käden ulottuvilla? Siis runkkausko? No, mikset runkkaa?
Luuletko, että runkkaus on syntiä?
Oletko siis joku lahkolainen?
Luuletko naiivisuudessasi, että poikamiehillä on joku "mirri"-tarha ympärillään, mistä valita? Hahahha!
Olen poikamies omasta vapaasta tahdostani, eikä niitä naisten värkkejä näe enää keski-ikäisenä kuin Jallusta.
Tervetuloa vaan kitisemään poikamiesten joukkoon, turhan valittaja..- jajsiushd
Tuskin sinun tasoisesi pojut Jallusta mitään ymmärtävät. Tutkikaa te vaan niitä Aku Ankkoja ja yrittäkää kainalopieruja.
- haisetkin...
jajsiushd kirjoitti:
Tuskin sinun tasoisesi pojut Jallusta mitään ymmärtävät. Tutkikaa te vaan niitä Aku Ankkoja ja yrittäkää kainalopieruja.
Kyllä ne Jallut riittääkin ja oma koura.
Paljon parempaa seuraa, kuin kaltaisesi räkyttävät jätetyt ämmänrähjät, joiden viimeinen vittuilujen kuuntelija on se tyhjä olutpullo.
- Sotakoira Musti
1. En 2. En. 3. En
- elä murehdi eloa
Sotakoiralle:
Turhaan murehdit ainakaan oloasi siinä.
Jos ei vittu vierelläsikään kelpaa, miten sitten tuolla ulkomaailmassa?
Naisia kolunneena olen tullut siihen johtopäätökseen, että sama pesä siellä
joka helman alla on, ei eroa lain, joten ihan miehen omasta potenssista on akti kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1107582
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1065286Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163526Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p293517Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352564Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191886Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3561530Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311366Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?621364