Tapasin ravintolan jonossa aivan taivaallisen kauniin ja ihanan naisen, kauneimmalla hymyllä varustetun mitä olen koskaan nähnyt.
Samaan sänkyyn sitten yhdessä päädyttiin.
Kaiken järjen mukaan pitäisi olla iloinen kun sain jotain noin ihanaa ja vieläpä itseäni 15 vuotta nuoremman naisen kanssa olla, jota baarin miehet kilpaa yrittivät saada mukaansa, mutta en muuta ajatellut kuin omaa exääni :(
Seraavana yönä oli uusi toinen ihana nainen, mutta aika lailla sama juttu. Oma exä mielessä.
Silmilläni katsottuna exäni oli maailman kaunein nainen. Nyt pelkäänkin, että olen ikuisesti kiinni exässäni enkä taida löytää henkistä onnea muiden kanssa. No eipä tuosta fyysisestäkään onnesta kyllä voi sanoa mitään.
Yli vuosi on oltu erossa, mutta ei vain tunnu auttavan. Henkisesti olen ihan jees pärjännyt ja niin edelleen. Kyllähän osasin odottaa, että ei se helppoa ole ja olinkin ilman naisseuraa yli puoli vuotta.
Olen yhden naisen mies ja perheen isä! En mikään naisten naurattaja joka hyppii kukasta kukkaan.
Sellaiseksi kuitenkin tunnen sisältäni muuttuneeni ja se tuntuu niin Pahalta!
En oikein tiedä mitä tässä pitäisi tehdä. Olla vaan ilman muita niin kauan että en enää vertaile muita exääni tarkoittaisi varmaan yksin olemista lopunikääni.
Onneton Onnellisuus
4
172
Vastaukset
Minä taas taidan olla yhden miehen nainen. Nuoruudesta asti yhdessä oltu, mutta pari vuotta sitten erottu, koska mies ei enää halunnut satsata liittoon yhtään. Tuttu ja turvallinen, rakkaudesta yhteen menty....vaikea on uskoa, että löytää enää ketään kunnollista, johon voisi rakastua.
En ole mikään ravintoloissa juoksija ollut ennenkään, joten vaikea uskoa ketään löytävänsä kuin sattuman kautta. Valtavasti on luonnevikaisia, kukasta kukkaan lentäjiä, pervoja ym. markkinoilla näin olen kanssasisariltani kuullut.
Ihmisen ikävä on kuitenkin toisen luo.- Lopeta haikailu
Nyt mies ryhdistäydy ja lopeta haikailu, jossa aika on kullannut muistot. Uusi nainen ja uudet kujeet ;)
- cfffd
Voi veljet ja siskot noita surkuhupaisia sinkkumiehiä, jotka ovat vielä kiinni exissään. Jääkää kotiin niin kauaksi kun olette emotionaalisesti irti menneisyydessä.
- muista ja nauti
Kun kerran on ajanut Ferrarilla on aika vaikea opetella pitämään Nissanilla ajamisesta ;-)
Sama juttu rakkaudessa, hyvästä muistosta kannattaa pitää kiinni ei siinä mitään pahaa liene, paitsi tietysti 30 kylmille ja katkerille otuksille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1269392
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485383Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p343893Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1313585Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352644Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591572Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981557Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?731418Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376