Meillä on yhteinen lapsi mieheni kanssa. Sovimme että vien lapsen anopille hoitoon, koska menin itse töihin ja mies sanoi ettei krapulasa voi hoitaa lasta. Kuitenkin kun soitin töistä hänelle, hän kertoi olevansa autolla ajelemassa kavereiden kanssa ja ottaneensa muutaman kaljan. Suutuin tästä, koska hän sanoi ettei krapulassa voi hoitaa lasta, mutta silti kykeni lähtä liikenteeseen. Mitä mieltä olette? Ylireagoinko?
PIKAISIA VASTAUKSIA
9
239
Vastaukset
- sdagsdsa
Et ylireagoinut. Sulla on luuseri pummi mies. Jätä se sika!
- been there...
Et ylireagoinut. Vaikuttaisi siltä, että miehellä ei ole edes halua hoitaa lasta tai sitten miehelläsi on alkoholiongelma, jolloin viina ja kaverit vievät häntä kuin pässiä narussa. Tuosta syystä annoin eksälle kenkää 2 vuoden katselun jälkeen...
- oppeliini
Kuten varmasti olet itsekkin jo tiennyt heti ensitapaamisestanne lähtien: mies on valehtelija. Hän haluaa mennä aidan yli missä "aita on matalin"
Kuinka sinä olet huolellisesti ja harkiten valinnut tuollasen miehen lapsesi isäksi, on yllättävää ja arveluttavaa. Mitä se kertoo sinusta?
Aikuiset keskenään voivat valehdella ja syottää pajunkoyttä toisilleen niin paljon kuin ennättävät (ja sitä moni tekeekin) mutta lapsen ollessa kysymyksessä................- kristallipalloroskii
Mikäs selvännäkijä ja tietäjä sä oot...välillä sun vastaukset ja kannanotot ovat ihan hyviä ja asiallisia, mutta joskus käsittämättömän typeriä ja syyllistäviä...lue nyt tuo aloitus ajatuksen kanssa ja mieti mitä siinä kysytään...
voi kun kaikki jo tietäisivätkin ja vaistoaisivat ensitapaamisesta saakka millaisen ihmisen kanssa alkaa seurustelemaan niin vältyttäisiin monelta mielipahalta ja harmilta
- just..
Enhän minä aiheuta tuota miehen käytöstä, vaan hän itse tekee ratkaisut.. Eikä kaikkea voi tietää etukäteen..
- Ei voi olla totta!!
Siis haloo?! Onko tämä provo vain mikä? Tämän takiako SUomessa rattijijuopot ajelevat ilman huolen häivää. Kun ei pikkuvaimot uskalla ottaa kantaa!!!!!! Soita polisiille, ymmärrätkö miehesi vaarantaa ihmiselämiä?!
- Pikkuvaimo..
Selvennykseksi vielä, että mies ei siis itse ajanut autoa kännissä.. Hänellä oli kuski..
- 2+1
Millainen aikuinen mies harrastaa pillurallia kavereiden kanssa?
Jos mies tiesi etukäteen, että hänellä on lapsenhoitohuki niin miksi hän joi itsensä krapulaan?
Jos mies valitsee kaverit ja kaljoittelun oman lapsen sijaan, niin vedä siitä johtopäätökset. - sääliks käy
Sul on juoppo mies joka ei välitä tipan tippaa lapsestaan. Viinaa se tykkää ennenmmin juoda
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944