Tämä ei nyt niin suoraan ole miehen iskemisestä,vaan tunteiden kertomisesta..Mikä ihme siinä on,että kun tapaa todella hyvän miehen,(joka haluaa myös vakiintua ja asettua aloilleen) ja hetken tapailtua kertoo pitäävänsä tästä miehestä todella,niin mies perääntyy.. Onko se sitä kyseistä*sain sut liian helpolla,mä tahdon metsästää*-ajattelua? Itse en jaksa leikkiä enkä arvuutella..jos mies tuntuu oikealta,niin uskallan kertoa tämän,tai että hänen kanssaan on hyvä olla... Muut ympärillä tulevat juttelemaan minulle ja kehumaan ja mies tietää ja myöntää,että olen upea..mutta mikä siinä tunne puolessa on? Pelottaa että tein kaiken jälleen väärin..en vain jaksa sitä,että tässä 3v vaan hengaillaan :D *surullista
Ihmetyttää
1
168
Vastaukset
- hitaasti lämpenevä m
Kyllä musta ainakin tuntus oudolta jos toinen alkais ehdottelemaan jo tyyliin viidensillä treffeillä perheen perustamista.
Kyllä mun mielestä pitää hetki tapailla että varmistuu ettei tunteet ole vaan alkuhuumaa. Ja en siis tarkoita sitä etteikö vois sanoa, että on syttyny jotain tunteita jo nopeemminkin. Mutta ei mun mielestä muutamna viikon jälkeen voi vielä olla varma että haluu vakiintua toisen kanssa. Enempikin siinä vaiheessa sellanen "Vaikutat mielenkiintoiselta ja haluan ehdottomasti tutustua sinuun paremmin ja pitää tiiviisti väleja jatkossakin".
Mutta emt. Ehkä mä oon liian hitaasti lämpenevä nykymaailmaan, jossa pitäs olla jo melkeen häitä sopimassa parissa viikossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351569
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!511488Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka681113Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r951022- 108960
Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa51848Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s85800Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...57733- 59695
- 34676