Paljonko on ns. perustaskuraha au pairina? riippuu varmaan perheestä. Mutta paljonko ite kukin saatte ja mihin se riittää esim. lontoossa?
PERUSTASKURAHA?
14
471
Vastaukset
- ex aupair
450e belgiassa on aika perus... kavereilla on myös 500-600e.
- Jepulisjoo
Itse saan 55puntaa, Lontoossa.
- taskussarahaa
Okei.. Eli 55 puntaa/vk, mitä sillä tekee lontoossa? Onko kallista esim. kulkea julkisilla? Entä kahvilat, vaatteet yms tavara? Onko kallista?
- usa-aupairr
200 dollaria viikossa, USAssa.
- ...
Paljonko se on euroina?
- au-pair -äiti
Belgiassa virallinen au-pairin lainmukainen palkka on 450e /kk: sitä suuremmista ansioista joutuu maksamaan veroa, sitä pienempi palkka on riistoa.
Enimmäistuntimäärä lain mukaan on 25 tuntia/viikko. - ........
Aivan, kiitos! =)
Tuo tuntimäärä , olen huomannut että jotkut pyytävät 30 h/vk... Eli onko se laitonta myös Britanniassa? - ......
irlannissa peruspalkka taitaa olla noin 100e/viikko, itse saan yli 200e/viikko.
- aupairia miettivä
30h/vko Britanniassa ei ole laitonta (aupair plus). £55 Lontoossa ei mielestäni luulosta paljolta. Mietin aupairin ottamista ja palkaksi £80/vko, mutta tuntejakin olisi 30-35/vko ma-pe. Kuulostaako kohtuulliselta? Ovatko perheet maksaneet teille lennot ja mitä muita etuuksia saatte?
- Sofi---
ma oon Espanjassa ja saan palkkaa 300e/kk.. teen toita n. 35h/vk.. mut mul on vaa yks lapsi hoidettavana ja sillai jonku verran kotitoita.. tuntuu kyl palkka aika pienelta ku harrastuksiin menee kuussa jo 140e..
- aupair_australia21
joo palkkahan riippuu ihan maasta ja niistä saa tietoa mm. aupairworld.com sivulta ja monesta muustakin. itse saan 800AUS dollaria kuukaudessa ja maksavat puolet lennostani tänne eli 350euroa.
- AupairSveitsi
Oon Sveitsissä ja saan 900fr eli noin 700e/kk. Monet saavat paljon vähemmän. Sveitsi on kuiteki suhteellisen kallis maa, joka selittää monesti normaalia suuremmat palkat. Aluksi mun piti saada 800fr - sosiaalikulut yms eli mulle ois jääny joku vajaa 600fr käteen, mutta sitte kävi ilmi ettei tarvi maksaa niitä em. sos.kuluja niin saan ne "lisä"palkkana ja sitte se 100fr tulee ylimääräsistä tunneista mitä sitouduin tekemää säännöllisesti. Töitä mulla siis nyt 30h/vk ja autan viikkosiivouksessa ja hoidan pyykkien pesun. 2 lasta ja perhe on puoliks suomalainen.
Nii ja niitä muita etuuksia. Perhe maksaa lennot ja puolet kielikurssista. Ne taitaa kyl olla jo ihan Sveitsin au pair laissaki määriteltyjä. - pariiiiisisii
Ma olen pariisissa ja saan 300e/kk ja mulle maksetaan carte navigo eli siis bussilippu joka maksaa 62e kuussa, mulla on yks lapsi ja töitä noin 30h viikossa, mut mun ei tarvii siivota ollenkaan eikä mitään muutakaan:)
- kardemummat
Mä oon ruotsissa ja palkka 4000kr. On tavallista suurempi palkka, koska mulla tavallista enemmän työtunteja. Mutta moni au pair ruotsissa saa 2500-3500kr.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h42726Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062551Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938