Mistä tietää miehen olevan varattu?

ei uusintaa kiitos

Täällä toisinaan saa lukea jotta jokainen nainen tietää tietyistä merkeistä onko mies oikeasti varattu vaiko vapaa. Itse tulin pahemman kerran kusetetuksi naimisissa olevan miehen taholta. En saanut minkäänlaisia merkkejä varatusta olemisesta, totuus tuli täytenä yllätyksenä minulle ja myös minun oloni täytenä yllätyksenä vaimolle. Nyt kysyisinkin jotta tilanne ei toistuisi, mitkä nämä merkit ovat?

10

969

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Omia havaintoja

Siinä ehkä on oltava jonkinlainen "vaisto" ja osata lukea ihmisiä, ainakin se auttaa. Itse olen huomannut varmoiksi merkeiksi kun täytyy sovittuja tapaamisia usein muutella, ei tahdo löytyä vapaata aikaa, "on niin kiireitä töissä". Samoin usein ovat "työmatkalla" ja "sattuvat" ajamaan ihan ohitse niin haluavat pistäytyä. Usein siis tapaamisia työaikana niin ei tarvitse selitellä kotona niin paljoa poissaoloaan. Yleensä itse soittavat mieluummin kun tulevat soitetuiksi, tietävät koska voivat puhua vapaasti ja selittelemättä. Monesti kesken puhelun tulee "kiireitä" ja on lopetettava. Iltaisin ja viikonloppuisin tapaamiset huomattavasti harvemmassa kun vapaan kanssa, Tapaamiset hyvin usein kohteen kotona tai jossakin "piilon vieressä", ei niin paljon yleisissä paikoissa eikä kavereille/tutuille esitellä, ei viedä kotiin. Nämä merkit on niin yleisiä ja paljastavia että pitäisi hälyytyskellot kilistä aika pian. Valheet ovat valmiiksi jo miettineet ja muotoilleet niin ne tulevat sujuvasti ja kangertelematta, kannattaa vähän miettiä kuulemiaan vastauksia ja tilannetta josko jotenkin "ontuu". Sittenhän sitä kai on aika helppo nykyään saada tietoja ihmisistä esim nimen ja auton rekkarin avulla, saada selville ainakin jos ihminen on naimisissa tai asuu samassa osoitteessa toisen kanssa.

• ei uusintaa kiitos

Tämä mies oli vuorotöissä joten tapaamiset menivät kyllä aina miten meillä sattui molemmilla sopimaan, niissä ei ollut mitään hälyttävää. Kävimme paljon ihan yleisillä paikoilla ja hän tuli mukaani vieraisiinkin. Puheluissa ei ollut hälyyttävää, myöhemmin kävi selväksi jotta hänen vaimollaankin oli vuorotyö, tätä kautta miehellä oli paljon aikaa minulle ja pystyi kanssani puhumaan puhelimessa tuntikausiakin iltaisin ja yömyöhään. Kotiin ei viety mutta enpä ollut menossakaan kun oli matkaa ja minulla lapsia. Hänen oli helpompi tulla luokseni. Rekisterikilven kyllä otin ylös ja tarkistin, auto oli yksin miehen nimissä. Puhelintietojen mukaan osoitteessa ei muita puhelin-numeroita ollut. Kyllä tarkistin että tälläinen ihminen oikeasti oli olemassa. Sellaiset teen jokaisen uuden tuttavan kanssa. Mutta tuollaista vaistoa ei minulla sitten ilmeisesti ole joka hälyttäisi.

• Kuinka kauan kesti?

Ei puhelintietojen mukaan voi tietää mutta maistraatista tietääkseni pitäis saada selville ketkä asuu samassa osoitteessa. Se olisi kyllä hyvä tehdä sellainen vierailu toisen kotona aika alkuunsa vaikka vähän olisi matkaakin ja vaivaa. Sehän kertoo aika paljon miten toinen asuu. Sanot että hän tuli mukana vieraisiin, kysymys onkin kai josko sinä menit hänen tuttujensa luo?

• ei uusintaa kiitos

Siis tutkitteko te ihan tosissaan uuden ihmisen tiedot maistraatistakin?
        Tuo miehen kotiin meneminen alkuunsa on minulle vieras ajatus ja jo lapsenakin opein ettei vieraiden miesten kyytiin tai kotiin ole järkevää mennä. Eikä se kyllä ole aina helppoa lähteä toiselle paikkakunnalle kun lapset pitää hoitaa. Se vaan oli tässä tapauksessa paljon helpompi miehen tulla luokseni kuin minun mennä hänen luokseen. Tietysti jos jonkinlaiset hälytysvalot olisivat soineet niin ehkä sitten, mutta mitään merkkejä ei ilmassa ollut. Enkä minä mennyt hänen tuttujensa luokse. Suhteemme ei mielestäni ollut vielä sillä asteella, ei ehkä niin vakava, että olisin lähtenyt hänen kavereillensa. Ei yksinhuoltajalla, ainakaan minulla, ole kovin paljon mahdollisuuksia lähteä ilman lapsia jonnekkin.
        Suhteemme ehti kestää liki vuoden ennenkuin totuus selvisi.

• Laput pois
        ei uusintaa kiitos kirjoitti:

Siis tutkitteko te ihan tosissaan uuden ihmisen tiedot maistraatistakin?
        Tuo miehen kotiin meneminen alkuunsa on minulle vieras ajatus ja jo lapsenakin opein ettei vieraiden miesten kyytiin tai kotiin ole järkevää mennä. Eikä se kyllä ole aina helppoa lähteä toiselle paikkakunnalle kun lapset pitää hoitaa. Se vaan oli tässä tapauksessa paljon helpompi miehen tulla luokseni kuin minun mennä hänen luokseen. Tietysti jos jonkinlaiset hälytysvalot olisivat soineet niin ehkä sitten, mutta mitään merkkejä ei ilmassa ollut. Enkä minä mennyt hänen tuttujensa luokse. Suhteemme ei mielestäni ollut vielä sillä asteella, ei ehkä niin vakava, että olisin lähtenyt hänen kavereillensa. Ei yksinhuoltajalla, ainakaan minulla, ole kovin paljon mahdollisuuksia lähteä ilman lapsia jonnekkin.
        Suhteemme ehti kestää liki vuoden ennenkuin totuus selvisi.

Vaikuttaa että sinua on helppo huijata toistekin. Vieraiden miehen kyytiin et lähde tai kotiin ei järkevää mennä mutta kotiinsa voi hyvin tuoda....:D Vähän ihme logiikkaa. Sehän on sitten molemmalle käytännöllistä että mies käy silloin tällöin vetelemässä kotonasi niin ei sinun tarvitse nähdä vaivaa suhteen vuoksi. Miehellähän on ollut katettu pöytä sinun kanssasi, hänen tuttujensakaan luoksekaan et lähtenyt. Kyllä sanoisin että sinun tapauksessasi saat ihan syyttää itseäsi kun olet valinnut kulkea laput silmillä.

• ei uusintaa kiitos
        Laput pois kirjoitti:

Vaikuttaa että sinua on helppo huijata toistekin. Vieraiden miehen kyytiin et lähde tai kotiin ei järkevää mennä mutta kotiinsa voi hyvin tuoda....:D Vähän ihme logiikkaa. Sehän on sitten molemmalle käytännöllistä että mies käy silloin tällöin vetelemässä kotonasi niin ei sinun tarvitse nähdä vaivaa suhteen vuoksi. Miehellähän on ollut katettu pöytä sinun kanssasi, hänen tuttujensakaan luoksekaan et lähtenyt. Kyllä sanoisin että sinun tapauksessasi saat ihan syyttää itseäsi kun olet valinnut kulkea laput silmillä.

Anteeksi mitä? Siis olen aiemmin seurustellut täysin vapaan miehen kanssa ja kyllä silloinkin mies meille tuli. Kun on lapsia ja arki ja koti hoidettavana, luonnollisesti se kaikki käy meillä parhaiten kuin miehen luona. Enkä minä nyt suinkaan miestä heti kotiini tuo. Ja kyllä minusta on vaarallisempaa naisen lähteä miehen luo kun miehen tulla meille kun kotona on lapset ja saattaa tuttuja olla kylässä käymässä. Miten kotonansa ei tarvi nähdä vaivaa suhteen eteen? En minä kyllä itse halua tutustua miehen kavereihin ennenkuin suhde jollain tapaa on vakavuusasteeltaan sellainen että yhteistä tulevaisuutta ehkä suunnitellaan ym. Siihen on olemassa jo aikarajoitteetkin. Ensin pitää tutustua toiseen ja vasta sitten niihin muihin.
        Tilanne on lapsettomalla aivan eri.
        Tuosta olen täysin eri mieltä että syy olisi jollain tapaa minun. Mielestäni en ole kulkenut laput silmillä. Mutta kun itse olen rehellinen sitä on ehkä vaikea tajuta että joku toinen kykenee valehtelemaan niin täysillä ja uskottavasti.

• .........

yrittävät päästä tapaamaan naista naisen kotona, ja heille ei voi soittaa, tai jos soittaa eivät vastaa, mutta kohta itse soittavat..

• huijareita riittää

Valehtelee nimensä ja on poikamies....valehtelee kaiken muunkin...

• ...

Omia kokemuksiani:

- naisen vaisto usein varoittaa
      - mies ei pysty katsomaan silmiin tai hänen elekielestään ilmenee epärehellisyys
      - vuorotyö (ota selvää onko mies tosiaan vuorotyössä)
      - tapaamiset vain naisen luona eikä ainakaan julkisella paikalla
      - tapaamisten eteneminen miehen ehdoilla
      - hän soittaa sinulle mutta sinun soittaminen hänelle herättää jotain epäilyttäviä reaktioita
      - miehen puhelin äänettömällä seurassasi
      - joskus saattaa miehelle tulla yhtäkkinen kiire poistua tapaamisesta
      - epäilyttäviä selityksiä ja tekosyitä

• Anninannina

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      96
      4754
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3912
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      207
      3800
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      101
      2205
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      77
      1964
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1336
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      132
      1248
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      162
      1226
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1095
    10. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      477
      1022
    Aihe