Eli, olen 14, noin 165 cm pitkä, painan 57,5 kiloa, minulla on leveä lantio (peritty, mutta mahiksia saada pienemmäksi) joten takamuksenikin on leveähkö, reiteni ovat suuret, ja niiden sisäpuolella on selluliittia. Vatsani on hieman pönäkkä, mutta ylävatsassa tuntuu lihakset, muitteivat ne näy. Selkä nikamani on mennyt puolitoista vuotta sitten kahdesta kohti poikki, ja vuoteen en pystynyt kunnolla kävelemään, saatikka sitten juoksemaan. Polveni on tällä hetkellä huonossa kunnossa, kovalla kävely ja juokseminen on ehdoton ei, mutta nurmikolla pystyn juoksemaan todella hyvin, eli selän takia en pysty tekemään vatsalihas tai selkä lihas hommia, koska en voi maata selällään tai mahallaan, kylellään kylläkin. Haluaisin mieluiten reisistäni selluliitin ja rasvan pois, ja tilalle lievästi näkyvät lihakset.harrastan hevoshommia ravi että ratsupuolella aina kun pystyn, pyrin syömään mahollisimman monipuolisesti, mutta silti sorrun kaiken näköiseen välipalaan. Minulle heitetään ilkeähköä läppää rotevasta alavartalostani, ja se muutenkin haittaa elämääni (sopivia farkkuja on hankala löytää) ja kaipaisin nyt nuorille sopivia läskit vekeen lihakset esiin neuvoja:) Toivoisin saavani itseäni parempaan kuosiin ennen koulun alkua (11.8.2011) ja en nyt tarkoita, että pitäisi lähteä paino alas, vaan niin että se pysys samoilla reiteillä, mutta että lihakset tulisivat esiin:) HUOM!!! asun maalla, eli en voi käydä kuntosalilla, kotona löytyy kunto pyörä ja wii fit/sport!:)
kuinka saada läskien (ja selluliitin) tilalle lihasta?:/
5
222
Vastaukset
- Parane ensin.
Uimahalliin vesijuoksemaan pari kertaa viikossa. Järvessäkin voi juosta hyvillä kamoilla.
Jos et voi terveytesi puolesta liikkua, niin odottele siihen saakka että saat kroppasi kuntoon. Vajaakuntoisena ei kannata lähteä laihduttamaan, sillä silloin kuluu vain lihakset ja sellulöllöt jäävät. - 97 tytteli;D
Uimahalliin en pääse, sillä lähin sellainen on 18 kilsan päässä:/ Ja uimaan rannalle pääsen jos pyöräilen eka kymppi kilsan, ja sit toiset 10 takas kotio:/ Selkä on semmosessa jamassa, että se käyttää sitä pelkkää nikamaa niin kauan, kunnes siihen saa sitä lihasta kerättyä, eli lakkaa kivut kunhan lihaksa saa selkään siihen nikaman ympärille, ja polvea ei olla vielä edes tutkittu, eli hyvin mahdollista että pelkkää kasvu kipua:)
- Annas nyt olla
Fysioterapeutti varmasti neuvoi sulle hyviä liikkeitä. Sitten kun olet terve, voit kysyä liikunnan opettajaltasi hyviä ohjeita kiinteytykseen. Olet normaalipainoinen, joten laihdutus ei sua auta. Unohda kesän aikana kiinteytyminen, jos olet sairaana.
Mässyt jätät tietenkin pois, jos sellaisia olet edes syönyt.
10 km pyörällä uimaan ja takaisin on oikein hyvää liikuntaa sekin, ei ollenkaan liikaa! Mutta sun polvi ei taida nyt kestää sitä pyöräilyä... Joten, syksyyn taitaa jäädä.
- 97 tytteli;D
kiitos vinkeistänne, ja pyrin rueta toteuttamaan heti vinkkejänne, kunhan tuo polvi kestää=)tällä hetkellä se kestää jonkun verran nurmella liikuskelua, muttei tosiaan asvaltila liikuskelua, ja aika varataan yksityiselle jollei nyt pariin viikkoon mene ohi=)
- Jokuvaan...
Ruokavalio vaikuttaa osakseen. Leveä lantio kertoo suuresta määrästä estrogeeniä, luonnon omia detox -ruokia jotka poistaa estrogeeniä ovat parsakaali, pellavansiemen ja vesikrassi.
Treeniksi paras ois varmasti sellainen että maitohappoa muodostuu paljon alavartaloon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k323748Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet501667- 731359
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751201Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1721047Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911041- 84925
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua39807Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?49771- 39750