Miten löysä läski pois laihdutuksen jäljiltä?

Lissulotta 23

Olen muutaman vuosi sitten jo laihduttanut noin kolmisenkymmentä kiloa. Nyt jäljellä on hieman löysää ihoa eritoten jenkkakahvojen alueella. Kun laitan pikkarit, jotka eivät edes hirveästi purista, niin jenkkakahvojen alueella oleva löysä iho / rasva-alue tulee kamalalla lailla pursuen esiin!

Olen muuten nuori, syön terveellisesti nykyisin ja urheilen. Vatsalihakset on kunnossa, mutta silti nuo jenkkakahvat pysyvät tiukassa. Pikkaisenkin puristavat housut (siis ei tarvitse edes puristaa, kunhan ne loppuu jenkkakahvojen kohdalta) saa jenkkakahvat pursottamaan housun yläkohdan päällä rumasti.

Mikä jenkkakahvoihin olisi parasta? Jenkkakahvojen kohdalla oleva iho tuntuu myös olevan löysää laihdutuksen jäljiltä, mikä pahentaa kohdan rumuutta. Pystyykö jenkkakahvat hoitamaan pois ja samalla löysän ihon vai auttaako minua enää vain plastiikkakirurgia? Auttaako edes rasvaimu, koska silloinhan iho varmaan jää siihen kohtaan silti löysänä olemaan?

1

744

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voihan kokeilla

Selaile plastiikkakirurgisten yritysten sivuja. Voi löytyä muitakin vaihtoehtoja kuin puukko. Käy sitten paikan päällä kysymässä lääkäriltä, mitä sun tapauksessasi voi tehdä. Voimavanne voisi ehkä kotikonsteilla auttaa vähän. Myydään netissä ainakin.

Ei kannata uskoa kaikkea, mitä kosmetologit mainostavat. Rahat menevät mutta tuoksia ei tule.

Kannattaa käyttää alusvaatteita, jotka ruttaavat löysät nahat piiloon. Ei niille paljoa mitään voi. Mulla itselläni on löysää venynyttä nahkaa ollut jo 20 vuotta vatsassa raskausajalta. Olen läskitön, mutta siinä tuo ruttunahka vaan löllyy vatsalihasten päällä. Kun rikastun, käyn kysymässä kirurgilta mitä sille voisi tehdä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      13
      1693
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      135
      1679
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      256
      1212
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1088
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      210
      1066
    6. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      955
    7. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      128
      939
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      897
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      868
    10. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      865
    Aihe