Armeijan käynyt nainen turn off??

he-he-heppu

Niiin,onko armeijan käynyt nainen sinulle turn off.

Itselleni on.Nainen joka on käynyt armeijan kuvastaa jonkinlaista tarvetta olla miehen kanssa samalla viivalla JOKA asiassa.Jopa siinä että nämä "munat" omistavat pellet saadaan polvilleen tarpeen tullen.
Nainen joka on käynyt armeijan,haluaa mielestäni edes vähän olla "hyvä jätkä".
Ei naisellista,täydellinen turn off.

44

2097

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samoilla linjoilla

Joo,eipä tuo itseäkään lämmitä. Ei täydellinen kiinnostuksen sammuttaja,mutta kyllä se kieltämättä vaikuttaa paljon.

• 21+553

Komppaan. Riippuu toki täysin naisesta, mutta omat inttiaikaiset kokemukseni naispuolisista palvelustovereista eivät kyllä olleet kauhean mairittelevia. Asiaa ei auta se, että olen sittemmin menettänyt kaiken kunnioitukseni kyseenomaista instituutiota kohtaan.

• Toisen turn off..

• 1+17

• jep jep

Armeijan käynyt nainen on itsellenikin ehdoton turn-off.

• asfaf346

Pääasiassa joo. Totta kai riippuu yksilöstä, mutta KESKIMÄÄRIN nämä armeijan käyneet ovat osuneet aika hyvin tuohon stereotypiaan toistaiseksi, mikä on puolestaan todellinen turn off.

• mustanaamio84

En näe itse mitään negatiivista armeijan käymisessä. Päinvastoin, sehän olisi vallan mainiota heitellä inttijargonia emännän kanssa. Toki ymmärrän että joillain ihmisillä voi olla jotain stereotypioita siitä, että sinne menee vaan jotain rekkalesbo-amatsooneja.

• vcxvcxxcvxcv

Eipä tuo inttikeskustelu kovin hedelmällistä ole.

Sitäpaitsi lähes kaikki intissä olevat naiset tekevät sen näyttämisenhalusta. Näyttämisenhaluiset ihmiset ovat yleensä aika epämiellyttäviä, varsinkin sellaiset, jotka valitsevat noin surkean tavan näyttää osaamistaan.

• Sellai Lepso

Hikinen poikamainen naisvartalo karvaisine perseineen pesemättömänä viikon metsäkeikan jälkeen on telaketjulesbon suurin unelma.

• asjkfjajfjahfjhaf

Ite naisena oon harkinnu armeijaan menoa pelkästään sen vuoks, että haluaisin mahollisesti rauhanturvaajaks. Ehkei kaikilla toi näyttämisenhalu oo se pääsyy, vai mitä? Enkä ees oottais innolla niitä "jätkien juttuja", kun tiiän ihan hyvin millasia ne on. Onneks sinne menee yleensä useempia naisia kerralla, niin saa varmasti tasostansa seuraa ja miehet voi keskenään pilkata meitä. :)

• Sir Von Baughen

Niii,miksi haluat sitten rauhanturvajaaksi,mikä siinä kiehtoo.
        Se kuitenkin on sotilaallista toimintaa samalla tavoin kuin armeijassa.Ammattimainen versio siitä.

• -------
        Sir Von Baughen kirjoitti:

Niii,miksi haluat sitten rauhanturvajaaksi,mikä siinä kiehtoo.
        Se kuitenkin on sotilaallista toimintaa samalla tavoin kuin armeijassa.Ammattimainen versio siitä.

Varmaan häntä kiehtoo sama, mikä niitä miehiä, jotka haluavat rauhanturvaajiksi.

• 9+10

Kannattaa sitten ihan oikeesti varautua siihen, että teitä ja tekemisiänne oikeesti morkataan jätkien kesken aika surutta. Ja toisaalta taas tietty siihen, että jos jotkut sattuu olemaan vähänkään nätimpiä niin niitä vongataan jonossa.

• Näkemän perusteella:

Pari-kolme tunnen ja niistäkin vain yksi oli jotenkin edes fiksu. Sekin jumalattoman näyttämisenhaluinen. Toinen taas kevytkenkäisin nainen kai koskaan... ainakin intin ulkopuolella ja ikääkin alkaa jo olla. Vauhti vaan ei laannu.

Eli onko turn off? Ainakaan en hae tuollaista. Jos kivan kohtaan ja on käynyt niin ei se estä olemasta kimpas.

• 21+553

Periaatteessa inttiin haluavat naiset voidaan jakaa kolmeen kategoriaan: miesmäisisiin lesboihin, pätijöihin ja miehenkipeisiin jakorasioihin.

Päällekkäisyyksiäkin tietty on, hulvattomin oli eräskin karoliina, joka ulkomuodoltaan ja käytökseltään täytti täydellisesti ekat kaksi kategoriaa, mutta haarat aukesi heti kun osakseen vähänkin positiivista huomiota joltain urheilijapoitsulta.

• vääpeli-karoliina
        21+553 kirjoitti:

Periaatteessa inttiin haluavat naiset voidaan jakaa kolmeen kategoriaan: miesmäisisiin lesboihin, pätijöihin ja miehenkipeisiin jakorasioihin.

Päällekkäisyyksiäkin tietty on, hulvattomin oli eräskin karoliina, joka ulkomuodoltaan ja käytökseltään täytti täydellisesti ekat kaksi kategoriaa, mutta haarat aukesi heti kun osakseen vähänkin positiivista huomiota joltain urheilijapoitsulta.

No mut intissähän on naisille aika hyvät saumat saada urheilijapoitsuilta. Valinannvaraa riittää.

:-)

• On ehdottomasti..

..en ota homoakaan, miksi siis miehekästä naistakaan. Naisen tulee olla nainen.

• qassu

Ei ole turn off.

• Yksi mies vaa

Kyllä , armeijan käynyt nainen on turn-off.

• kasitoista

Itse olisin aikanaan mennyt armeijaan jos silloin olisi päässyt. Lähinnä sen vuoksi että tykkään luonnosta ja vaelluksesta, muutaman viikon metsäkeikkoja teen muutenkin ja kävelen päivässä kymmeniä kilometrejä rinkka selässä (ei armeija kai kasvata karvoja perseeseen ellei niitä siellä jo ole eikä siellä hei olla pesemättä...no ehkä pojat). Myös tuo, että se olisi avannut tien kansainväliseen työpaikkaan ja mahdollisesti ilmaiseen johtajakoulutukseen, olisi ollut plussaa.

Sitäpaitsi se on monelle ihan hyvä "välivuosi" ellei heti lukion jälkeen pääse opiskelemaan tai tiedä mitä haluaisi.

• ........

No kyllä todellakin ollaan peseytymättä leireillä. Käypä tekemässä muutaman viikon metsäkeikka talvella 25 asteen pakkasessa, niin keskustellaan sitten uudelleen.

• kasitoista
        ........ kirjoitti:

No kyllä todellakin ollaan peseytymättä leireillä. Käypä tekemässä muutaman viikon metsäkeikka talvella 25 asteen pakkasessa, niin keskustellaan sitten uudelleen.

Veikkaan, että olet mies... naiset ei ole peseytymättä muutamaa viikkoa.
        Konstit on monet sano...

• .........
        kasitoista kirjoitti:

Veikkaan, että olet mies... naiset ei ole peseytymättä muutamaa viikkoa.
        Konstit on monet sano...

Haluaisin nähdä, kun peset pimppisi lumella. Valitettavasti metsässä on kuitenkin keskellä talvea pilkkopimeää, joten se ei ole mahdollista.

• crazycyborg

Kyllä.

• Kersantti-Karoliina

Minun nykyinen naiseni on armeijan käynyt ja hänestä ei ulkonäöllisesti sitä todellakaan uskoisi (ottaen huomioon yleistyksen, että kaikki armeijanaiset ovat miehennäköisiä rekkalesboja)! Hän on hyvinkin naisellinen ja kaunis ja kovakuntoinenkin vielä! Armeijassa ollessaan blondit hiukset somasti nutturalla ja muutenkin täydellinen nainen, jonka nähdessä muut armeijapojat olivat ihan sulaa vahaa! Niin ja kersantti on vielä ;) Kyllä siellä pari muutakin naista ihan naisellisia ja kauniita olivat, mutta suurinosa juuri tällaisia miesmäisiä ja lesboja kaiketi.

Minua ei tosiaankaan haittaa!!

• 9+7

Onko teidän mielestänne poliisinaisetkin ihan turn-pff?

• Sir Von Baughen

Niii,itselleni on koska poliisin työssä tarvitsee samanlaista kylmyyttä ja kovuutta mitä armeijassakin.Ei naisellista mielestäni.

• 12

Olen nainen, mutta haluan kommentoida tätä ketjua :) Eräs kaverini oli aina poikatyttö. Harrasti kaikenlaista poikamaista, kuten metsästystä. Pukeutui hyvin sukupuolineutraaleihin tai poikamaisiin vaatteisiin. Ei ollut kiinnostunut mistään tyttöjen jutuista, ei meikannut koskaan tai laittanut hiuksiaan.

Tyttö kävi armeijan. Armeijasta kotiuduttuaan hänen vaatekaappinsa täyttyi yllättäen vaaleansinisillä ja -punaisilla mekoilla ja hameilla! Hän alkoi meikata ja lukea naistenlehtiä! Todella erikoinen muutos, en ole koskaan kuullut vastaavasta. Asiaan vaikutti kai sekin, että hän alkoi seurustella armeijassa tapaamansa miehen kanssa. Hän vitsailee itsekin, että armeija teki hänestä naisen.

Aina armeija ei siis välttämättä tee naisista miesmäisiä :)

• Sir Von Baughen

Okei,hienoa kuulla että joku nainen voi löytää myös naisellisuutensa sitä kautta.Tähän olisi kyllä kiva kuulla jonkun psykologinen selitys.Jotenkin liittyy miehuuteen ja naisellisuuteen.

• 9+10
        Sir Von Baughen kirjoitti:

Okei,hienoa kuulla että joku nainen voi löytää myös naisellisuutensa sitä kautta.Tähän olisi kyllä kiva kuulla jonkun psykologinen selitys.Jotenkin liittyy miehuuteen ja naisellisuuteen.

Tälleen raadollisesti voisi ajatella, että tyttö on aikaisemmin pitänyt itseään karskina koviksena, joka ei miehistä piittaa ja sama toistepäin. Sit kun intissä sitä huomiota on ymmärrettävästi tullutkin yhtäkkiä paljon enemmän, niin minäkuva on mennyt ihan myllerryksiin.

• tosta lienee kyse
        9+10 kirjoitti:

Tälleen raadollisesti voisi ajatella, että tyttö on aikaisemmin pitänyt itseään karskina koviksena, joka ei miehistä piittaa ja sama toistepäin. Sit kun intissä sitä huomiota on ymmärrettävästi tullutkin yhtäkkiä paljon enemmän, niin minäkuva on mennyt ihan myllerryksiin.

ovelasti hoksattu.

• Sir Von Baughen

Kyllä,jos on harrastanut metsästämistä niin isähän sinne metsälle varmaan on raahannut.Ja jos on muutenkin saanut vähän pojan kasvatuksen,joten ei ole kokenut että on 100% tyttö.Sitten tosiaan kun armeijassa on saanut naisille suunnattua huomioita on tosiaan minä kuva muuttua naisellisemmaksi.
      Todella mielenkiintoinen muutos.Kerrankin voin sanoa että edes yksi ihminen on saanut omaan henkilökohtaiseen elämäänsä jotain hyöty siitä rotanloukosta.

• ....................

Itse en ole koskaan ymmärtänyt miksi nainen haluaa sinne mennä. Jopa töihin. Itse vietin intissä kaksi vuotta. Vuoden palveluksessa ja vuoden töissä. Tuona aikana näkemäni naiset olivat siellä kolmesta syystä:

- munan perässä
      - pakottava tarve toimia esimiehenä ja määräillä
      - uratavoite poliisina yms

Kahta ensimmäistä plaatua oli eniten. Jos ei käy flaksi siviilissä, niin ei muuta kuin keskelle tuhatta puutteessa olevaa teini-ikäistä miestä. Eiköhän flaksaa! Toinen ryhmä oli sellaisia pirttihirmuja, että uudelleen ajatellen ehkä hyvä, että pääsevät totettamaan määräilytarvettaan intissä - mikään firma sitä ei katsele. Viimeisen ryhmän ymmärrän jotenkuten, mutta tuskin se poliisikoulussa mikään kummoinen meriitti on, että on intti käyty, luulisin.

• 19+3

Eli intin suorittaneet naiset ovat joko lesboja tai munan kipeitä, eli turn off... Entä naiset eivät ole suorittaneet inttiä, mutta ovat muuten hakeutuneet armeijaan, töihin tai vapaaehtoiseksi sisareksi?

• Sir Von Baughen

"Entä naiset eivät ole suorittaneet inttiä, mutta ovat muuten hakeutuneet armeijaan, töihin tai vapaaehtoiseksi sisareksi?"

Jaa,kyllä mielestäni liikutaan siinä rajamailla.Sillon kun kävin intin,meillä oli vanha eukko varusvarastolla ja oli jätkämäinen.Ja mese tutuna oli vähän aikaa neitokainen joka oli sodessa vapaa ehtoisena ja oli oikea ronksi riitta.Joten näitten perusteella sanoisin että on turn off pääasiallisesti.

• shutyourmouthup

Itse aijon käydä armeijan ihan työn takia. Vähän hirvittää tuo miesten jatkuva arvostelu armeijanaisista. Itse olen ihan peruskaunis, tyttömäinen, pitkähiuksinen ja hyvä kroppainen. En todellakaan aijo armeijassa olla mikään miesten ''panopuu'', en aijo olla ''rekkamieslesbo'', enkä mikään muukaan miesten yleistämä nimike armeijan käyneestä naisesta. Ihan typerää tuommoinen yleistäminen. :/ En koe olevani miesmäinen juuri millään tavoin ja isäni tukee minua, eikä ole yhtään vähätellyt. Hänestä pitäisi ottaa mallia, lentäjä, joka kunniottaa niin naisia kuin miehiä. En anna armeijan haitata mitenkään ihmissuhteitani, enkä aijo kerskua sillä. Mitä siinä on kerskuttavaa ? Ymmärrän, että jotkut armeijan käyneet naiset ovat turn off, mutta ei tosiaankaan kaikki. Luuleeko miehet sitten olevansa tosi kuumia, kun on käynyt armeijan. Armeija kuuluu tosijätkille, niinkö ? tosiasiassa suurin osa on juuri pakosta käynyt armeijan ! Miksei naista sitten kunnioittaisi, kun omasta tahdostaan tai työn takia sinne meni ? Kuulkaas herrat, ette te mitään jumalia ole. Naiset kyllä vallitsee siinä missä miehetkin. Ja on se jokaisen maku kysymys, mutta musta ei kyllä tulla uskomaan armeijan käyneenä ulkonäköisestä, no ehkä siinä että oon hyväkroppainen, mutta ei mihinkään peruskategoriaan liitetä. Sori tää oli nyt vähän vuodatus ! Kaikki ihmiset on erilaisia, joten älkää vittu jonkun armeijan takia heti kääntäkö kaikkea paskaksi. Että se on moro !

• ei...

kyllä paras nainen suorittaa myös sen tiedostaen oman sukupuolen, olematta lesbo jos ei ole. minäkin lapsettomana lähtisin rintamalle suojelemaan lapsia, jotka ei ole edes tietoisia paholaisista. Vain hyökkääjälle köniin. Ei sitä kukaan älykäs itse lähde haastamaan ketään tai tappamaan, hyi helvetti. Tappelijat astukoon omaan ansaan.

• vääpeli-karoliina

Aloittajalla on vaan heikko itsetunto ja epävarmuus omasta miehekkyydestä. Tällä kertaa se on kiinni siitä, onko joku nainen käynyt intin vai ei. Heh.

• Lady 100

naisten vaan pitäis mennä sinne inttiin vasta 30 ikäisinä, jolloin itsetunto on kohdillaan, nuoret mihet laitetaan oikeasti pelkällä karismalla kyykkyyn ja on kyky ja halu suojella omaa perhettä/pesuetta. Keski-ikäisissä naisissa on ällistyttävä voimavara, se näkyy esim työelämässä. Ei helkutti, kuka sinne nyt munan perässä menee, haloo, sitä nyt saa lähibaaristakin...

Ai mutta itse kysymys, turn-off vai ei... hmmm... olen sitä mieltä että kyse on miehen itsetunnosta. Joku kestää vahvan ja kyvykkään naisen, toiset sitten taas ei.

• heidi901

Entä onko aseita ja/tai metsästystä harrastava nainen turn off? Tai joka on isänmaallinen?

Olen nainen, naisen näköinenkin (enkä lesbo). Harrastan metsästystä ja ampumista, olen isänmaallinen ja valmistun keväällä sähköasentajaksi. Ja sanonpa vain, että onneksi löytyy niitäkin miehiä, joiden mielestä armeijan käynyt ja muutenkin ns. miesmäinen nainen on nainen siinä missä muutkin, harrastaa ja on vain kiinnostunut eri asioista kuin stereotypianeidit. On harrastuskaveri ja nainen samassa, eipähän valita toisen tekemisitä kun itse tekee samoja asioita.

Armeijakamppeet pois niin kyllä sieltä aina nainen löytyy :)

• sir_von_baughen

Metsästystä/aseita harravasta nainen yhdistettynä isänmaalisuuteen tuo mieleen lähinnä maastopuvussa aikaansa viettävän naisen joka valmis teurastamaan metsästämänsä hirven.Ja se ei ole naisellista.
        Jollet ole vielä tajunnut niin feminiinisyys ja herkkyys on se mikä miehiä naisissa kiinostaa.
        En itse halua vaimokseni mitään "hyvää jätkää" vaan ihan naisen koska itse olen mies.

Tottahan on että jotkut miehet kiinnostuu tuollaisista karummista naisista mutta se onkin sitten ihan omalukunsa.

• sir_von_baughen

Juuu,olen itse aloittaja ja voin sanoa ettei ole heikko itsetunto.Tämä ei liity mitenkään siihen vaan siihen minkäläinen mielikuva tulee armeijan käyneestä naisesta.Ja en ollut ainut joka tätä mieltä.
      Ja vaikka unohdettaisiin kaikki käsitykset niin jotenkin ei se ole edes naisellista mennä leikkimään sotaa metsään.Enkä sano että olisi edes miehistä.Itse asiassa pidän koko Suomen armeijan touhua ihan turhana ja vanhan aikaisena.

Niin,itse vertaisin asioita silleen että jos nainen menee armeijaan ja se on ok niin se on sitten kai ok myös se että jos keksittäisiin asennettava kohtu miehille että voisivat alkaa synnyttämään lapsia.Eikö tässäkin joku riitele miehisyyden kanssa.Samalla tavalla armeijan käyminen riitelee naisellisuuden kansssa.

• VÄSYNYT Gataeela

En ymmärrä mistä tämä johtuu. Ihanko noin kauheita naisia siellä teillä on seurananne ollut. 3ko olette tavanneet :D ? Itse harkitsin joskus armeijaanmenemistä siksi, että voisin ymmärtää paremmin miehiä.
      Tietenkin nainen on miehen kanssa samalla viivalla. Tai siis yhtä tärkeä? Haluaisitko sinä kokea olevasi jossain asiassa edes jotain tärkeämpi. Edes naista :( Voi poloista ;D Mutta joo, törkeä teksti sulta mielestäni. Tai siis hämmästyin. Että taas tälläistä. Kuinka naiivi olenkaan ollut. Olen arvostanut jokaista miestä ja ajatellut että jokainen onkin yksilö.

No jooo, en mä oikeesti anna tän palstan (toivottavasti) vaikuttaa mielipiteisiini :D

• jhyvfjhyv

Onkohan tämä joku miesten salaliitto lopettaa suomalaiset suhteet ja Suomen kansa sukupuuttoon...

Joissain ketjuissa on aivan hirvittävä itku ja parku siitä kun naiset eivät joudu armeijaan. Tässä taas todetaan että naiset jotka sinne menee on aivan kamalia? Eli kaikki armeijaan vaan, mutta sitten ei kyllä enää mynää tipu kellekkään koska kaikki Suomen naiset ovat hirveitä turn-offeja?

Ja en ole ollut armeijassa enkä ole menossakaan enkä tunne ketään naista joka olisi käynyt. Tuleepahan vaan mieleen noista panojutuista että miehethän on suuremman luokan juoruämmiä ja valepukkeja jo normaaleissakin oloissa, mitenköhän sitten tuolla. Siinä saattaa äkkiä suukko muuttua seksisessioksi ja saaneita on tietenkin muutaman viikon päästä huhujen mukaan jo puoli varuskuntaa. Kannattaisi ehkä harrastaa vähän lähdekritiikkiäkin....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      171
      5488
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      44
      2633
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2222
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1759
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1384
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      162
      1317
    7. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1291
    8. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1223
    9. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      23
      1182
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      106
      982
    Aihe