Olen rakastunut - tai ainakin erittäin vakavasti ihastunut - mieheen, jonka kanssa olemme sopineet, että harrastamme vain seksiä ja olemme kavereita.
Uskallanko kertoa hänelle? Hän alkoi ensin lähettämään minulle viestejä ja kuin ihmeen kaupalla päädyimme nykyiseen tilanteeseen. En silloin tajunnut sitä, mutta hänen viestinsä aivan alusta ovat juuri sellaisia, kuin minä tunnen nyt. Hänen käytöksensä sen sijaan on muuttunut koska hän on yhtäkkiä seksuaalisesti todella epävarma itsestään. Mutta se on aivan eri juttu.
En tiedä onko meistä pariksi, mutta haluaisin antaa tilanteen kehittyä niin, että kummallakaan ei olisi muita virityksiä samaan aikaan. Siksi haluaisin hänen tietävän tunteistani. Mutta jos se vain ajaa hänet pois, sydämeni särkyy, enkä pysty mihinkään koko kesänä. Mitä ihmettä minun pitäisi tehdä?
Olen rakastunut seksikumppaniini
5
346
Vastaukset
- nenukkii
sama tilanne
- unohtakaasopimukset
Niin, no, se riski on otettava: miksi asioitten pitäisi tulla helpolla, ilmaiseksi, ilman riskiä? Mitäh? Kun et sä siinä suhteessakaan mitään takuita saa. Joten jos aikoo saada on pakko antaa ja ottaa riski!
Joten, jos haluat hänen tietävän tunteistasi, kerrot ne ja kysyt, miten on. Kyllä riski on olemassa, mutta hämmästyttävää on se, että sä pystyt kyllä antamaan intiimialueesi jonkun käyttöön, levittämään jalkasi ja antaa miehen tulla sisääsi, mutta tunteistasi sä et pysty kertomaan?
Sä pystyt kyllä jakamaan alasomuuden, seksin, intiimielämän, ottamaan kaikki ne bakteerit ja eritteet vastaan, ja siis mieti mitä kaikkea seksissä tehdään... Sä otat sen miehen mu*an suuhun ja imet sitä, mutta et pysty ottamaan "riskiä" mistään, koska pelkäät että "se ajaa hänet pois" että siis...
Suomeksi: jos hän ajautuisi pois, eli ei haluaisi sitten mitään, sinä imiset miehen pippe**ä, joka ei välitä sinusta vaan pitää sinua pelkkänä reikänä. Eli mitä sä menettäisit? Jos se mies säikähtäisi, niin mitä sä oikeasti lopulta menettäisit? Et mitään todellista, vaan ihmisen jolle sä olet pumpattava barbara, jonne se ennemmin tyhjentää pussinsa kun vetää käteen. Jos se mies lähtee pois, sä siis et menetä mitään, mikä ois oikeesti sun koskaan ollutkaan tai kenelle sä olisit oikeasti ollut mitään muuta kun vaihtoehto käteen vedolle.
Anteeksi "kova" puhe, mutta ehkä ymmärrät mitä tarkoitan: mitään riskiä ei ole olemassa. Ei se ole mitään rakkautta, että uhrautuu ja tekee mitä vaan että saisi edes olla toisen pili suussa joskus. Ei se välitä susta yhtään enempää, vain sen takia, että tunkeutuu sinuun joskus. Ei se tee teille oikeaa suhdetta, ei sulla ole mitään menetetävää oikeasti.
Karusti asia on näin, sillä kavereitahan te voisitte olla muutenkin ja ystäviäänhän kunnioittaa ja rakastaa oikeasti. Siis joko niitä ei käytä hyväkseen tai sitten haluaa vakavampaa. Semmoista ei ole olemassakaan kun harrastetaan seksiä ja ollaan kavereita: jos hän ei ole tosissaan sinä jät kun nalli kalliolle, kun jotain oikeaa tulisi ja sama toisinpäin, ymmärrettävästi. Itse en ainakaan katsele toisen ex-fuckbuddeja. Joten mieti, miten asiat ovat oikeasti, ja kuten jo miljoona kertaa sanottu: mitä menetettävää sinulla oikeasti on?
Ei mitään. Seksiä ja pinnallisia suhteita löytyy kyllä aina, ja jos tässä ei muuta ole, niin anna olla.
Joten uskallat, ja kerrot, tietenkin. - :S
Jatka vaan haarojesi levittelyä, senkin kevytkenkäinen, sillä ne ongelmat lähtee millä ne on tullutkin.
- LOLLL
edelliset kirjoittajat eivät ole pillua nähnykkään! HAHA
- lehmät lentää
Pakko myötää että kyllä noita uusavuttomia todellakin on. Ikävä kyllä.
Yksi reilusti sellainen tänki kejun aloittaja. Eikö teillä itsellä ole edes järjen hitustakaan päässä..Vai ehkä parempi kysyä,missä pässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1224592Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013900Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513290
- 432982
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182549Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222452- 232196
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171849Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351745