Vaimoni petti minua noin puolen vuoden ajan. Hän halusi jäädä tähän liittoon ja yritän antaa anteeksi. Vaimoni haluaa edelleen olla miehen kanssa tekemisissä, vaikka olen sanonut että pelkään vaimoni aloittavan saman pelin uudestaan.
Kokemusta? Mielipiteitä? Mitä teen?
Pelisäännöt pettämisen jälkeen.
39
1745
Vastaukset
- valitan
Uskon että vaimosi ei voi jättää tuota toista, useimmiten on niin, että salasuhde jatkuu valitettavasti, vaikka välillä tauolla käykin. Jutelkaa asia läpi, teidän välillä on jotakin pahasti rikki, ja valitettavasti rakkautenne ei ole tarpeeksi vahva, muuten ei vaimosi todella voisi aiheuttaa sinulle tuollaista pahaa ja loukata sinua.
Voisitko elää "avioliitossa kakkosmiehenä" vaimosi kanssa?
Jos vaimosi on valmis terapiaan, joka kestää parikin vuotta, ja jättää tuon toisen satavarmasti(et voi olla varma), niin silloin pienoinen mahdollisuus, jos voit elää sen kanssa. Jos ei suostu noihn ehtoihin, ei hän poe huonoa omatuntoa mitä tekee, eikä ole valmis olemaan sinulle uskollinen. - OhK8
Olemme keskustelleet. Vaimoni mielestä asia on nyt keskusteltu ja asioiden pitää nyt vaan toimia näin. En tiedä tajuaako hän lainkaan mitä on tehnyt ja miltä tuo toisen kanssa kaveeraus tuntuu.
Terapiaa olen harkinnut, mutta en tidä onko se taloudellisesti mahdollista tällä hetkellä.- älä ole hölmö
Mä olen itse ollut se pettävä vaimo. Lupasin ja vannoin miehelleni käryn käytyä, etten pidä yhteyttä vieraaseen mieheen (joka itsekkin oli naimisissa). En pitänyt lupaustani. Jatkoin yhteydenpitoa.
Kun mies taas vannotti, että yhteydenpidon on loputtava, jos aiomme liittoa jatkaa, sanoin samoin kuin vaimosi. En lopettanut. En halunnut enää jatkaa avioliittoani.
Jotenka luulempa, että vaimosi ei halua enää tosissaan yrittää. Ehkä häntä pelottaa muutos ja ajatus erosta. Haluaa ehkä lisää aikaa päätöksen tekoon. Minä nimittäin petin vasta, kun parisuhde oli täysin solmussa ja eroa oltiin pohdittu puolin ja toisin monta vuotta. En vaan enää jaksanut yrittää. Toki tiedän, että pettäminen ei ole keino selvittää parisuhteen ongelmia. Se on vaan se viimeinen hätähuuto.
Sulla taitaa olla nyt kovat paikat edessä. - Itsekin kerran
älä ole hölmö kirjoitti:
Mä olen itse ollut se pettävä vaimo. Lupasin ja vannoin miehelleni käryn käytyä, etten pidä yhteyttä vieraaseen mieheen (joka itsekkin oli naimisissa). En pitänyt lupaustani. Jatkoin yhteydenpitoa.
Kun mies taas vannotti, että yhteydenpidon on loputtava, jos aiomme liittoa jatkaa, sanoin samoin kuin vaimosi. En lopettanut. En halunnut enää jatkaa avioliittoani.
Jotenka luulempa, että vaimosi ei halua enää tosissaan yrittää. Ehkä häntä pelottaa muutos ja ajatus erosta. Haluaa ehkä lisää aikaa päätöksen tekoon. Minä nimittäin petin vasta, kun parisuhde oli täysin solmussa ja eroa oltiin pohdittu puolin ja toisin monta vuotta. En vaan enää jaksanut yrittää. Toki tiedän, että pettäminen ei ole keino selvittää parisuhteen ongelmia. Se on vaan se viimeinen hätähuuto.
Sulla taitaa olla nyt kovat paikat edessä.Vai on se pettäminen viimeinen hätähuuto. Vihoviimeistä ITSEKKYYTTÄ se on.
- zara*
älä ole hölmö kirjoitti:
Sulla taitaa olla nyt kovat paikat edessä.Näinhän tuo useinmiten menee. Oikeastaan mitä enemmän vannotaan, ettei salarakkaaseen enää yhteyttä pidetä, sitä varmemmin pidetään.
- zara*
Itsekin kerran kirjoitti:
Vai on se pettäminen viimeinen hätähuuto. Vihoviimeistä ITSEKKYYTTÄ se on.
Tuosta olen kyllä toista mieltä. Pettäminen ei ole itsekkyyttä sen enempää kuin kumppanin uskollisuuden tahtominen ja vaatiminen.
- on
zara* kirjoitti:
Tuosta olen kyllä toista mieltä. Pettäminen ei ole itsekkyyttä sen enempää kuin kumppanin uskollisuuden tahtominen ja vaatiminen.
Kyllä se on itsekkyyttä jos on tehty selväksi aikoinaan, ettei näin parisuhteessa toimita. Kyllä se pettäjä tietää tekevänsä väärin ja loukkaavansa toista. Ja salailu se vasta itsekästä onkin. Voisi sille toiselle kertoa rehellisesti ettei kykene enään sellaiseen suhteeseen mikä joskus oli molempien yhteinen käsitys parisuhteesta. Minun mieheni on aina ollut sitä mieltä, että pettäminen on todella loukkaavaa toista kohtaan. Ja luulenpa , että on edelleen, tosin ei omalla kohdallaan.
- eikunäin
on kirjoitti:
Kyllä se on itsekkyyttä jos on tehty selväksi aikoinaan, ettei näin parisuhteessa toimita. Kyllä se pettäjä tietää tekevänsä väärin ja loukkaavansa toista. Ja salailu se vasta itsekästä onkin. Voisi sille toiselle kertoa rehellisesti ettei kykene enään sellaiseen suhteeseen mikä joskus oli molempien yhteinen käsitys parisuhteesta. Minun mieheni on aina ollut sitä mieltä, että pettäminen on todella loukkaavaa toista kohtaan. Ja luulenpa , että on edelleen, tosin ei omalla kohdallaan.
Itsekästä on ottaa puolisolta jota pettää aina anteeksi ja jatkaa liitossa jossa tietää että ei voi olla uskollinen, se on itsekästä vielä enemmän, pettäminen ei lopu, uskokaa jo, varsinkin jos kerta oli toinen.
- rgegz
Kyllä mä ainakin koin että oli ehdottoman tärkeää että siihen kolmanteen osapuoleen ei olla yhteydessä. Vasta jälkeenpäin tajuan millainen katkeruus jäi siitä että asiasta edes väännettiin. Kannattaa puhua vaimon kanssa, kertoa että parisuhteessa on kyse kompromisseista, ei siitä että toinen sanelee miten asiat tehdään.
- 2.kerrasta poikki
Törkeää käytöstä vaimoltasi. Mieheni salasuhde kesti myös n. puolivuotta ja sen paljastuttua oli itsestään selvää että salarakkaan kanssa ei olla enää missään tekemisissä. piste. Ja jos kerrankin paljastuu ettei sopimus pidä, mies saa lähteä ihan minne huvittaa.
- jatkuuhan se
Toivottavasti ei ole kyseessä tämä sama mies joka oli minun kanssa. vaikka seksi ei enää jatkukkaan kanssamme ja tapailu, niin silti kirjoittelemme ja hän soittaa minulle pitkä puheluja. Ja juuri tuota vaimo on vaatinut taas kerran anteeksi antaneena, että ei saa olla missään yhteyksissä.
On todella itsensä huijaamista, jos ajattelee puolison tapojen muuttuvan ja luottaa siihen, karmea paskamainen totuus.Kun on annettu pikkusormi pahalle, vie koko käden.....liittonne ei ole kunnossa, väliinne on päässyt toinen, ja se on merkki siitä, että rakkautenne ei ollut tarpeeksi vahva. - kokemuksesta mäkin
Voi, kyllä annat toisenkin kerran anteeksi , ja kolmannen...onhan teillä lapset, koti, jne. Itsensä huijaamista.Ajan hukkaa
- kielletty hedelmä
Meilläkin on salasuhteessamme kärystä kohta kaksi vuotta aikaa, mies tehnyt lupauksia ja tekee kaiken mitä nainen pyytää, paitsi sen oleellisimman, eli lopettaisi pettämisen. Salasuhde jatkuu edelleen, sillä nainen ei ymmärrä että miestä ei saa uskolliseksi käskemällä, vaan olemalla hyvä puoliso.
- onsullapokkaa%%%%%%%
kielletty hedelmä kirjoitti:
Meilläkin on salasuhteessamme kärystä kohta kaksi vuotta aikaa, mies tehnyt lupauksia ja tekee kaiken mitä nainen pyytää, paitsi sen oleellisimman, eli lopettaisi pettämisen. Salasuhde jatkuu edelleen, sillä nainen ei ymmärrä että miestä ei saa uskolliseksi käskemällä, vaan olemalla hyvä puoliso.
Kuinka sä voit AINA tietää toisten avioliitoista aivan kaiken??? Onko sulla joku vakoiluvempain, jolla oot saanut selville, ettei vaimo ole hyvä puoliso?
Ai, mutta onhan se mies sen sulle kertonut. Voi jumalauta, että olet yksinkertainen ämmä. - lisääpukkaa
onsullapokkaa%%%%%%% kirjoitti:
Kuinka sä voit AINA tietää toisten avioliitoista aivan kaiken??? Onko sulla joku vakoiluvempain, jolla oot saanut selville, ettei vaimo ole hyvä puoliso?
Ai, mutta onhan se mies sen sulle kertonut. Voi jumalauta, että olet yksinkertainen ämmä.Voit varmasti kertoa meille millaisia meriittejä sulla on esittää, siitä että olet pätevä arvioimaan kuka ja millainen on hyvä puoliso.
Jos olet sinkku, niin et voi tietää siitä mitään ja jos olet eronnut, niin varmasti sun mielestä ex miehes ei ollut hyvä puoliso, sinä tietysti olit?????? Jos taas olet edelleen naimisissa, niin kaikki varmaan tajuaa kertomattakin, mikä sä silloin olet.
Turhaa jeesustella tollasella, ettei panosi puoliso ole hyvä puoliso, koska sitä sun ehkä kannattais ennemmin miettiä, millanen ihminen sä itse olet. - viime perjantaina:)
Jos sun nimesi on Sari niin ole tietoinen että miehesi piti yhteyttä tuon paljastumisen jälkeen koko ajan, itki ja vollotti puhelimessa ja juttelimme paljon..sun muuta. Mutta numero tuntematon, ja siten että et varmasti hoksannut, miten sinä luulet että mies joka on rakastunu toiseen liittonne aikana voisi välittää sinusta nyt uudelleen, ,,,ja enemmän? Untako näet?Luovuta, mies peittää jäljet, aina.
- Yksi lisää
Vastaan sinulle, että liittonne tulee kaatumaan. Meillä oli samanlainen tilanne joka johti eroon. Se seurustelee sen kaa nykyään. Juridiset puolet kesken vielä, mutta etenee kuten kuuluu.
Jos se ei halua sitä "kaverisuhdetta" lopettaa ei toimi. Pidä itsekunnioitukses ja lopeta ajoissa. Muuten hajoat. Se tuhoaa.
Puhun kokemuksesta. - plaseboboy
Kerran petturi - aina petturi. Pönkittää omaa egoaan sillä toisella vaan.
- Nooo just!
Tämä vain osoittaa sen, ettei vaimosi arvosta sua pätkän vertaa. Suosittelen, että otat eron ja etsit naisen, joka oikeasti rakastaa ja arvostaa sinua. Nykyisesi ei ole arvoisesi.
- ukkojii
Nimenomaan itsetuntoa kasvattaa pettäjällä kahdesta suunnasta tuleva ihailu. Ei voi aina olla vikaa niin paljon entisessä suhteessa, ainakin lähipiirissä on sellaisia "itseään täynnä" olevia, jotka ovat lähteneet pettämään lisä imartelua saadakseen.,
Sano vaimolles, et nyt saa riittää tuollainen peli. - kowa jätkä
"Vaimoni haluaa edelleen olla miehen kanssa tekemisissä, vaikka olen sanonut että pelkään vaimoni aloittavan saman pelin uudestaan. "
Tuolla asenteellasi olet jo hävinnyt pelin.
Jos minun vaimoni pettäisi, en hyväksyisi enää hänellä minkäänlaista kontaktia siihen mieheen. Jos mies olisi työkaveri, vaimo saisi viis minuuttia aikaa valita irtisanoutumisen ja eroamisen välilä ja valitsematta jättäminen tarkoittaisi eroa.
Samaten, mikäli jossain ihmeellisessä mielenhäiriössä päättäisinkin antaa vaimolle anteeksi, kontaktin ottamisen suhteen olisi täysi nollatoleranssi kumpaankin suuntaan. Ilmoittaisin sekä vaimolle että sille miehelle, että jos ikinä edes epäilen heidän pitävän yhteyttä, ihan sama kumpi on ollut aktiivinen, vedän kumpaakin turpaan niin että tukat lähtee päästä. Pitäisin myös lupaukseni (HUOM! Olen varma, että jos minä vakain mielin sanoisin tekeväni näin, minua myös uskottaisiin).
Mutta tuolla sinun asenteellasi, jossa kyselet mielipiteitä keskustelupalstalta, niin eihän sinulla ole edes mitään mahdollisuuksiakaan pitää vaimoasi.
Niinpä ero onkin enää ainoa mahdollisuus.- LUKEKAA PETETYT
LUKEKAA NYT HYVÄT VAIMOT MITEN MIEHET TOIMII JOS VAIMO PETTÄÄ. TE VAAN HYSSYTTELETTE, JA AJATTELETTE ETTÄ KYLLÄ MIES LOPETTAA, VAIKKA EI LÄHDE MIHINKÄÄN TERAPIAAN JA PITÄÄ SALAA YHTEYTTÄ EDELLEEN.
MINÄ AINAKIN OLEN OLLUT USEIN YHTEYDESSÄ UKKOMIEHEEN JONKA KANSSA OLIN, HYVIÄ KESKUSTELUJA, KATKERUUTTA, SURUA MOLEMMILLA.
MIKSI PITÄISI MUUTTAA? AINAKIN SILLOIN, JOS HUOMAA ETTÄ MIES EI ETENE, JA EKUN VAAN LIITOSSA ROIKKUU EIKÄ USKALLA EROTA.
SUOSITTELEN KONTROLLIA.
JA VAIKKA MIES YRITTÄISIKIN OLLA KONTAKTOIMATTA SUHDENAISTAAN, SIIS JOS HÄN ON RAKASTANUT OIKEASTI JA OLLUT SUHTEESSA, ON SE HÄNELLE YLIVOIMAISEN VAIKEAA JA AJAN MYÖTÄ LUOVUTTAA.
TIEDÄN, PUHUN KOKEMUKSESTA.
MIKSI LIITTO SIITÄ MUUTTUIS JA PARANISI, KUN KAIKKI PASKANA? JATKUVAA EPÄILYÄ, JA MIKÄ KAUHEINTA ELÄÄ KONTROLLIN JA EPÄLUULON ALAISENA. - Ei jaksa lukea
LUKEKAA PETETYT kirjoitti:
LUKEKAA NYT HYVÄT VAIMOT MITEN MIEHET TOIMII JOS VAIMO PETTÄÄ. TE VAAN HYSSYTTELETTE, JA AJATTELETTE ETTÄ KYLLÄ MIES LOPETTAA, VAIKKA EI LÄHDE MIHINKÄÄN TERAPIAAN JA PITÄÄ SALAA YHTEYTTÄ EDELLEEN.
MINÄ AINAKIN OLEN OLLUT USEIN YHTEYDESSÄ UKKOMIEHEEN JONKA KANSSA OLIN, HYVIÄ KESKUSTELUJA, KATKERUUTTA, SURUA MOLEMMILLA.
MIKSI PITÄISI MUUTTAA? AINAKIN SILLOIN, JOS HUOMAA ETTÄ MIES EI ETENE, JA EKUN VAAN LIITOSSA ROIKKUU EIKÄ USKALLA EROTA.
SUOSITTELEN KONTROLLIA.
JA VAIKKA MIES YRITTÄISIKIN OLLA KONTAKTOIMATTA SUHDENAISTAAN, SIIS JOS HÄN ON RAKASTANUT OIKEASTI JA OLLUT SUHTEESSA, ON SE HÄNELLE YLIVOIMAISEN VAIKEAA JA AJAN MYÖTÄ LUOVUTTAA.
TIEDÄN, PUHUN KOKEMUKSESTA.
MIKSI LIITTO SIITÄ MUUTTUIS JA PARANISI, KUN KAIKKI PASKANA? JATKUVAA EPÄILYÄ, JA MIKÄ KAUHEINTA ELÄÄ KONTROLLIN JA EPÄLUULON ALAISENA.Älä huuda.Tuo teksti on kamalan vaikeaa lukea. Jos kirjoittaisit sen normi tekstillä, sitä voisi lukeakin. Jätän aina kaikki huudot automaattisesti lukematta.
- biux
Kohtuuton vaatimus vaimoltasi. Itse ajattelen, että vaimosi housuissa (jos haluaisin korjata liittoni) tekisin kaikkeni, että saisin mieheni luottamuksen teipattua kasaan ja ehkä aikojen saatossa vielä ansaitsisin luottamuksen. Ei mieleeni tulis edes ehdottaa tuollaista...
Oot aivan järkyssä tilanteessa. Miksi vaimosi haluaa pitää yhteytä siihen mieheen? Ai ystävyydestä? Pettäminen on jo kova loukkaus itsessään, mut toi vaatimus asettaa loukkauksen potenssiin 2. Rankka juttu.
Voimia. - anninannina
Jos pettämisestä kiinnostaa keskustella muuallakin kuin Suomi24:ssä, niin suuntaapas tänne: http://www.uskottomuus.fi/
- zara*
Kinkkinen juttu. Tuossa kuten missään tilanteessa ei kannata tehdä yhtäkään pelisääntöä, jonka noudattamista ei pysty valvomaan. Tarttuisin vain tuohon "Vaimoni haluaa edelleen olla miehen kanssa tekemisissä". Ts. sinun pitää hyväksyä tuo asia tai ellei onnistu, hakea eroa.
- future123
Seurustelin 10 vuotta miehen kanssa, joka paljastui uskottomaksi jo heti toisena seurusteluvuotenamme. Päihtyneenä mies kertoi pettäneensä myös aiempia elämän kumppaneitaan mm. ulkomaantyöreissuilla miesporukalla hurvitellessaan.
Sittemmin mies tapaili ex-vaimoaan tämän asunnolla, mukamas lapsensa tiimoilta. Suhteemme kuitenkin toimi ja halusin uskoa miehen selityksiin kerta toisensa jälkeen, kunnes silmäni lopullisesti avautuivat. Taas kerran otettuaan muutaman liikaa, mies tunnusti pettäneensä minua jo pitemmän aikaa naimisissa olevan perheterapeuttinsa kanssa, jonka vastaanotolle hän oli hakeutunut lastaan koskevissa asioissa. Pari harrastaa salassa seksisessioita terapeutin vastaanottotiloissa ja hotelleissa. Sittemmin paljastui, että exmieskaverini käyttää jatkuvasti myös maksullisia naisia.
Miehen elämä on ulospäin katsoen kunnossa. On varallisuutta, koulutusta, kohteliaat käytöstavat ja useimmista muista poiketen keskustelutaitoakin piisaa. En ihmettele lainkaan psykologin haksahdusta, mutta arvatkaapa kahdesti tunnenko myötätuntoa tätä naista kohtaan? - jatkajamyös
Kyllä sinulla on oikeus vaatia kaiken yhteydenpidon lopettamista, mikäli suostut jatkamaan vaimosi kanssa!
-petetty myös - alibi...
Tässä olis yksi käytännön esimerkki siitä, kuinka näitä juttuja voi ratkoa:
http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/2011/06/1350527/oululaismiehelle-elinkautinen-raaasta-murhasta
Käräjäoikeuden perusteluiden mukaan mies oli puukolla 45 - 50 kertaa lyömällä tappanut Joonas Pussisen vakaasti harkiten, erityisen raa'alla ja julmalla tavalla.
Motiivina murhaan on ollut mustasukkaisuus. Tuomittu oli saanut selville, että uhrilla oli ollut seksisuhde hänen avovaimonsa kanssa.
(tunti tämän jälkeen uhri oli jo kuollut) - Hinni123
Aikanaan pistin miehelleni ehdoksi sen että kolmanteen pyörään ei pidetä mitään kontaktia. Toimi kun tarpeeksi jaksoin vaatia. Otti silti paljon aikaa ennen kuin taas pystyin luottamaan mieheeni.
- petra72
Samaa vaadin mieheltäni. Hän tapaili kuitenkin naista salaa selkäni takana. Kuulemma ihan kaverimielessä vaan. Siinä vaiheessa oli ihan sama kun asia paljastui. Mies sai lähteä kun en voinut luottaa yhtään siihen.
- adges
Kaikki tuollainen vaan poikki! Jos jatkatte niin se kolmas pyörä saa mennä menojaan eikä vaimosi tarvitse häntä tapailla jos sinun kanssasi on! Täysin smpatiat sinun puolellasi!
- joopajjoo
Olen todella pettynyt mieheeni. Hän jäi kiinni uskottomuudesta. Sanoin miehelle, että jos minun kanssani jatkaa, niin pistää välit poikki siihen kolmanteen. Minulle vakuutellaan, että ei ole kuin välttämättömät työtehtävät heillä enää yhteistä. Nyt taas sain vihiä, että ainakin samaan aikaan ovat olleet vapaa-ajallaan samassa paikassa. Eipä tässä kai sitten muuta kuin kamoja pakkaamaan.
Ketjun aloittajalle siis halusin sanoa, että pysy lujana. Kyllä sinulla on oikeus pyytää tuollaista vaimoltasi. Minun tapaukseni on hyvä esimerkki siitä, että pettäneeseen ei pysty luottamaan, kun tällaista paljastuu taas.- ++
Meilläkin pettämisen paljastuttua lopettivat tapaamiset ja seksin, mutta kirjoittelevat ja soittelevat toisilleen tiuhaan, että se siitä lupauksesta. Ja luulenpa kun luulevat vaaran olevan ohi, aloittavat taas tapaamiset
- jatkuupijuu
++ kirjoitti:
Meilläkin pettämisen paljastuttua lopettivat tapaamiset ja seksin, mutta kirjoittelevat ja soittelevat toisilleen tiuhaan, että se siitä lupauksesta. Ja luulenpa kun luulevat vaaran olevan ohi, aloittavat taas tapaamiset
No tietenkin salasuhde jatkuu,kaikki katuminen ja uskollisuuden näytteleminen sekä ei tapailu on vain silmälumetta sinulle vaimo, ei rakastavia erota mikään, ei edes leivinkapula.RAKKAUTTA EI PAKOTETA HÖLMÖT.
Jatkuu niin kauan kunnes mies joko uskaltaa sen eron otttaa, tuun paksus, tai kun lemppaan miehen kun ei osaa päättää.
- poikapohjoisen7
Sama täällä
- dimmyl
Suhde pitäisi katkaista kokonaan, jos toisen luottamuksen yrittää vielä saada. Näin se vaan on.
- kasten
Laita peli poikki ja pakkaa kamasi. Hoida asiat niin fiksusti kuin kykenet ajatellen omaa etuasi. Fakta on se että kun ei ole luottamusta, ei siitä mitään tule. Kiduttaa vain itseään että onko sillä joku toinen vai ei. Omaa kokemusta on. Toki ihmiset suhtautuvat erilailla eri asioihin. MUTTA, jos kerran menee, menee toisenkin kerran. Kun kynnys on ylitetty, on helpompaa seuraavalla kerralla. Näin se vain on. Jos kumppani luokkaa sua törkeällä tavalla eli pettämällä, kerran tai useammin, kenenkään itseään kunnioittavan henkilön ei pidä alistua siihen. Väitän kyseessä on henkinen murha. Petetyn elämä menee pahimmassa tapauksessa aivan sekaisin. On muitakin tapoja ilmoittaa että homma ei toimi.
- vaimosi
Luottamus on kaiken a ja o ja pettäjän on se hankittava takaisin pistämällä välit poikki hairahduuksiinsa. Muuten ei mikään auta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2905459- 705026
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484136- 513840
- 413458
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo883116Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv692972- 402154
- 442081
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272078