Deittipalvelu jonne ei huolita
15
168
Vastaukset
- Suomeen pitäisi
saada ehdottomasti samanlainen palvelu. Nykyiset systeemit (mm s24 treffit) ovat täynnä rumia ihmisiä, yök!
- Axel Axlrod
Pitäisi kehittää deittipalvelu jonne ei huolita tylsiä ihmisiä.
- Eewuli.....
Pitäiskö testata, pääsenkö minä tuonne :D
Voi elämä mitä pelleilyä.. - söpö hetero
Kaikki palstalaiset nyt testaamaan, kuka pääsisi tuonne!
- beativul oon
Onko tuo täysin ilmaista? Ainakin rekisteröityminen on mutta onko jatko?
Täytyisköhän kokeilla huolitaanko minut Jos tuonne pääsisinkin, niin en sieltä yhtäkään naista taitaisi haluta. En kyllä edes kokeilisi päästä tuonne.
- yruwyrtuwey
Ai kun kauniit naiset on niin rumia sisältä?
yruwyrtuwey kirjoitti:
Ai kun kauniit naiset on niin rumia sisältä?
Kun epäilen tuollaisen sivuston käyttäjän olevan ruma sisältä.
- hjhuygty67687687ggjh
hahmotelma kirjoitti:
Kun epäilen tuollaisen sivuston käyttäjän olevan ruma sisältä.
Olet oikeassa. Tullaisen palstan käyttäjä on tod. näk. sisältä ruma.
Pinnallista ja narsistista egonpöhötystoimintaa.
- Naisasialooseri.
Eihän tuonne pääse kirjautuman kun se jää juntturiin tuohon tunnistekoodi kohtaan
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Sinun mielesi on niin SIKARUMA ettei sitä mikään kuntosalitreenaaminen ikinä vähennä.
- jackaroo
Ihan kiinnostava idea. Minusta se on ainakin ihan hyvä vain että niille ihmisille jotka ovat itse kauniita ja ulkonäkö on tärkeää on olemassa myös ihan omakin deittisivusto.
- arskaparska
Toivottavasti kaikki miehet ajattelee, että kauniit naiset on yökköjä. Ne kaikki jää sitten minulle.
- uglypeople.com
Mä kirjauduin joskus tuonne. Pääsin jäseneksi. Sain kehuja. Hetken aikaa myhäilin itsekseni tyytyväisenä.
Sitten tajusin, millainen kusipää olen ja millaisten pinnallisten bimbojen keskelle olen joutunut. Toivon, ettei kukaan tuttu sieltä minua bongannut, vaikka taisin laittaa asuinmaakseni Norjan ja nimekseni jonkun Ingridin.- Marcus nr one
Mua ärsytti se kans, kun naiset laitto koko ajan privaa ja pyysi kimppasessioihin. Siis niinku tosi pinnallista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m904487Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013880Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513230
- 432912
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222422- 232146
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171800Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725