olen tossa nyt muutamaa tyttöä tapaillut aina silloin tällöin, molemmat ihan mukavia ja kaikkea. mutta. en tiedä miksi minulle on aivan valtava turn off se kun nainen alkaa arvostelemaan jonkun miehen ulkonäköä. sanoo minulle että katso nyt tuotakin miten ruma ja kamala mies tuo on.. onko tuo nyt sitte normaalia? ei mulla ainakaan ole koskaan ollut tarvetta sanoa kenellekään ihmiselle että katso miten ruma joku on. molemmat naiset on sanoneet samasta miehestä aika lailla saman lauseen.. ja jotenkin mulla tökkäsee heti kun sellaista kuulen. tykkääkö naiset sitten arvostella niin kovasti toisten ulkonäköä?
ärsyttävä piirre naisessa
20
185
Vastaukset
- fytftyft5
Suurin osa naisista ei ole kiinnostunut arvostelemaan miesten ulkonäköä. Miksi tapailet vain typerä pissispäitä?? Eivät tavalliset, kivat ja fiksut naiset kelpaa??
- bvnxbvmxm
Mistä muuten tunnistaa kivat ja fiksut naiset ilman että puhuu niille?
- ghfghfghf3
bvnxbvmxm kirjoitti:
Mistä muuten tunnistaa kivat ja fiksut naiset ilman että puhuu niille?
Jos kerta toisens jälkeen tapaamasi tytöt ovat käyttäytyneet kuvaamallasi tavalla vika on pohjimmiltaan - sinussa! Koska kukaan mukava, fiksu tyttö ei todellakaan tee tuollaista.
Ehkä sinä valitset tytöt pelkästään ulkonäön perusteella. Kannattaisi kinnittäisi huomiota luonteeseen ja älykkyyteen, etenkin jos parisuhteeseen haluat. - bvxnxmbcb
ghfghfghf3 kirjoitti:
Jos kerta toisens jälkeen tapaamasi tytöt ovat käyttäytyneet kuvaamallasi tavalla vika on pohjimmiltaan - sinussa! Koska kukaan mukava, fiksu tyttö ei todellakaan tee tuollaista.
Ehkä sinä valitset tytöt pelkästään ulkonäön perusteella. Kannattaisi kinnittäisi huomiota luonteeseen ja älykkyyteen, etenkin jos parisuhteeseen haluat.En mä ole aloittaja. Ja olen tavannut moniakin kivoja ja fiksuja tyttöjä, sitä on vain vaikea päätellä päältäpäin.
- afafafaf
molemmathan on siis tosi mukavia.. oon vielä tuntenut toisen aika pitkään mutta viikonloppuna oltiin yhdessä ja arvosteli erään miehen ulkonäköä. ja jotenkin se särähtää korvaan todella ilkeästi ja pisteet tippuu heti mun silmissä ihan mahdottoman alas.. pieni asia, mutta en tykkää siitä että arvostellaan muita ihmisiä. jos en jonkun ihmisen ulkonäöstä pidä niin pidän sen kyllä omana tietonani.. tarvi alkaa siitä kenellekään tytölle selostamaan. ja nyt siis puhutaan ihan aikuisista naisista. toinen on 26 ja toinen 27. että ihmettelen. ja minulle kelpaa juuri tavallinen kiva ja fiksu nainen.
- afasfaffaf
ghfghfghf3 kirjoitti:
Ehkä sinä valitset tytöt pelkästään ulkonäön perusteella. Kannattaisi kinnittäisi huomiota luonteeseen ja älykkyyteen, etenkin jos parisuhteeseen haluat.siis puhe oli nyt näistä kahdesta tytöstä, en sanonut että kerta toisensa jälkeen. ja kumpikin on ihan tavallisia naisia, toinen on pikkuisen pyöreäkin. eikä kumpikaan vaikuta pätkääkään pinnalliselta. ja tän jälkimmäisen tytön kanssa ollaan oltu aika paljon tekemisissä työn puolesta, ja nimenomaan luonteeseen olen tykästynyt, fiksu ja hauska. mutta sitte tulee tollasia kommentteja.
- fghfghfgh2
afasfaffaf kirjoitti:
siis puhe oli nyt näistä kahdesta tytöstä, en sanonut että kerta toisensa jälkeen. ja kumpikin on ihan tavallisia naisia, toinen on pikkuisen pyöreäkin. eikä kumpikaan vaikuta pätkääkään pinnalliselta. ja tän jälkimmäisen tytön kanssa ollaan oltu aika paljon tekemisissä työn puolesta, ja nimenomaan luonteeseen olen tykästynyt, fiksu ja hauska. mutta sitte tulee tollasia kommentteja.
Sanoit että "muutamaa tyttöä". Ehkä sun kannattaa miettiä millaisista piireistä tyttöjä etsit tai mieti tilannetta, jossa tytöt ovat kommentoineet miesten ulkonäköä - oletko itse ensin ohjannut puheen ohikulkijoiden ulkonäköön??!! Oletko kenties itse kommentoinut ohikulkevien naisten ulkonäköä??
Seuraavalla kerralla jos joku tyttö alkaa kommentoida miesten ulkonäköä, voit sanoa hänelle ihan suoraan ja asiallisesti, että et pidä siitä että ihmisten ulkonäköä arvostellaan sillä tavoin. Ongelma ratkaistu! - ...............
fghfghfgh2 kirjoitti:
Sanoit että "muutamaa tyttöä". Ehkä sun kannattaa miettiä millaisista piireistä tyttöjä etsit tai mieti tilannetta, jossa tytöt ovat kommentoineet miesten ulkonäköä - oletko itse ensin ohjannut puheen ohikulkijoiden ulkonäköön??!! Oletko kenties itse kommentoinut ohikulkevien naisten ulkonäköä??
Seuraavalla kerralla jos joku tyttö alkaa kommentoida miesten ulkonäköä, voit sanoa hänelle ihan suoraan ja asiallisesti, että et pidä siitä että ihmisten ulkonäköä arvostellaan sillä tavoin. Ongelma ratkaistu!No enpä usko että tuo kommentointi ap:n vika on ollut. Mutta kannattaa kyllä sanoa suoraan, ettei pidä ihmisten ulkonäön raukkamaisesta arvostelusta. Kannattaa sanoa aina kun mahdollista, silläkin riskillä että sinua pidetään huumorintajuttomana tiukkapipona. Ei tämä ulkonäkökeskeinen maailma tästä miksikään muutu jos kukaan ei pane vastaan.
- afdaafaafa
fghfghfgh2 kirjoitti:
Seuraavalla kerralla jos joku tyttö alkaa kommentoida miesten ulkonäköä, voit sanoa hänelle ihan suoraan ja asiallisesti, että et pidä siitä että ihmisten ulkonäköä arvostellaan sillä tavoin. Ongelma ratkaistu!no joo...muutamia...kaksi on muutama ;) mutta toki voisi olla enemmänkin. en todellakaan ole kommentoinut millään tavalla naisten saati miesten ulkonäköä. jos olen naisen kanssa liikkeellä niin en kyllä kiinnitä muihin naisiin ihmeemmin huomiota. ja kun en tykkää että toisia arvostellaan pätkääkään niin en kyllä itse sano mitään sellaiseen viittaavaa edes. ja tämän jälkimmäisen naisen kanssa kävelimme kaupungilla ja hän arvosteli erästä miestä, ja myöhemmin illalla katsoimme youtubesta erään suomalaisen artistin musiikkivideota joka sattuu olemaan mun lempibiisini. niin tyttö alkoi selittämään siitä miehestä että siinä on kyllä niin ruma mies että pahaa tekee katsoa. ja tosiaan, toiseen naisista tutustuin treffipalstalla ja toiseen työni puolesta. että en mä nyt tiedä mistä sellaista kivaa naista sitten pitäisi etsiä. ja olet tuossa oikeassa, että voisin asiallisesti tuosta sanoa, mutta toisaalta, siinä kohtaa vahinko on jo tapahtunut ja tiedän mitä nainen nyt sitten ajattelee.. ja tiedän että vaikka hän ei jatkossa kommentoisikaan muiden ulkonäköä niin varmasti hänen tekisi niin mieli tehdä
- Ei näin.
Ja naiset vielä väittää, että miehet on pinnallisia.....
- Eewuli.....
No olen itse aina sitä mieltä, että kannattaa kattoa peiliin ennenkö lähtee muita arvostelemaan.
- asdadfadadad
Eewuli..... kirjoitti:
No olen itse aina sitä mieltä, että kannattaa kattoa peiliin ennenkö lähtee muita arvostelemaan.
jep.. smaa mieltä.. hölmöä arvostella ketään toista. itsellä tuollaiset kommentit särähtää ehkä senkin takia todella ilkeästi korvaan kun olen ennen ollut lihava. niin on saanut kuulla kommentteja kaupungilla silloin ihan riittämiin. ja sen takia ei ole koskaan mitään halua sanoa kenestäkään mitään pahaa
- ............
asdadfadadad kirjoitti:
jep.. smaa mieltä.. hölmöä arvostella ketään toista. itsellä tuollaiset kommentit särähtää ehkä senkin takia todella ilkeästi korvaan kun olen ennen ollut lihava. niin on saanut kuulla kommentteja kaupungilla silloin ihan riittämiin. ja sen takia ei ole koskaan mitään halua sanoa kenestäkään mitään pahaa
Asenteesi kertoo sinusta hyvää. Kiva että sinunlaisiasi on olemassa, saisi olla enemmänkin :)
Itseäni ärsyttää valtavasti sellainen samankaltainen juttu, jos vaikka valitan jollekin kaverilleni jotain asiaa ulkonäöstäni - mitä en kyllä tee usein - ja kaveri yrittää piristää minua haukkumalla muiden ulkonäköä. Liian moni tuntuu luulevan että se hivelee toisen itsetuntoa jos vertailee lyttäämällä muita. - afdafafafaf
............ kirjoitti:
Asenteesi kertoo sinusta hyvää. Kiva että sinunlaisiasi on olemassa, saisi olla enemmänkin :)
Itseäni ärsyttää valtavasti sellainen samankaltainen juttu, jos vaikka valitan jollekin kaverilleni jotain asiaa ulkonäöstäni - mitä en kyllä tee usein - ja kaveri yrittää piristää minua haukkumalla muiden ulkonäköä. Liian moni tuntuu luulevan että se hivelee toisen itsetuntoa jos vertailee lyttäämällä muita.hmm... asenne kertoo hyvää ja silti miinusta pukkaa tuonne :) no, en tiedä miksi kirjoitukseni jotain ärsyttää. mielestäni ihan asiallisesti mainitsin ja ihmettelen että miksi jotkut ihmiset toimivat noin. itse ainakin ajattelen että en kyllä tykkäisi että minua arvosteltaisiin.. eikä tuo kyllä tuo kuvailemasi tilanne itseäni piristäisi juuri lainkaan.. lähinnä tulisi kehnompi fiilis vaan
- .............
No tervetuloa kerhoon. Mulle on ihan yhtä suuri turn off mies joka alkaa arvostelemaan muiden naisten ulkonäköä, ja niitähän riittää.
Tosi heikosta itsetunnosta kertoo jos nainen alkaa arvostella muiden naisten ulkonäköä tai mies muiden miesten. Jälkimmäistä tapahtuu harvemmin, ehkä miehet vertailevat ulkonäköänsä vähemmän. Mutta joo moukkamaista on joka tapauksessa.- afafafafaf
joo, siis tiedän kyllä että miehissä löytyy ihan samanlaisia tapauksia, voi olla että jopa enemmän kuin naisissa. mutta miehenä nyt otin tuon naisten puolen tässä puheeksi. se on kyllä jännä, oli niin hauskaa ja mukavaa mutta ton jälkeen tuli jotenkin typerä olo. ja sitä saa sitten koittaa aika pitkään paikkailla. todella ärsyttävää
- sukkiskis
Kyllä niitä on sekä miehiä että naisia jotka ovat tuollaisia, se on todella junttimaista käytöstä. En minä ainakaan tapaile miehiä jotka käyttäytyvät noin. Mikset sinäkin tapaile mukavia tyttöjä?
- afdaffafaf
eihän sitä ilman tapailua voi tietää millainen toinen ihminen on. ja tuo on silleen tosi sääli. kun tää jälkimmäinen tyttökin on ollut kaikin puolin mahtava aina. mutta ehkä sitten kun lähemmin ollaan tekemisissä uskaltaa olla enemmän sellainen kuin oikeesti on, en tiedä. jokatapauksessa, kiinnostus tyttöä kohtaan tippuu aika isosti tuollaisten kommenttien jälkeen.
- äfääfäfäfäfääfäffä
afdaffafaf kirjoitti:
eihän sitä ilman tapailua voi tietää millainen toinen ihminen on. ja tuo on silleen tosi sääli. kun tää jälkimmäinen tyttökin on ollut kaikin puolin mahtava aina. mutta ehkä sitten kun lähemmin ollaan tekemisissä uskaltaa olla enemmän sellainen kuin oikeesti on, en tiedä. jokatapauksessa, kiinnostus tyttöä kohtaan tippuu aika isosti tuollaisten kommenttien jälkeen.
No mitäs sitten? Kiinnostus tippui joten hae uutta seuraa. Ei se tilanne siitä miksikään korjaannu täällä poraamalla. Ruikuti ruikuti.
- SagiaC
Mä olen kyllä todennut, että tallainen käytös on ennemminkin miesten ja joidenkin epävarmojen naisten ongelma. Ei ketään normaalia naista kiinnosta toisten ulkonäkö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2505201Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204221- 593961
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363627- 513580
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413335Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv122733Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202606- 232496
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo612397