olis kiva tietää missä tapasitte puolisonsa mies /nainen. mikä ikäero teillä on? missä asutte? montako lasta teillä on, yhteiset sekä plussa lapset? minä vuonna tapasitte toisenne? uskonto? Mita kieltä puhutte kotona?
tapasin mieheni alanyassa kesällä 2001
meillä 2 lasta yhdessä
olen 26 ja hän 28
asutaan ruotsissa
olen intse kristitty ja mieheni musliimi
puhun lasten kanssa suomea, isä puhuu turkkia ja esikoulussa oppivat ruotsin kielen, kotona puhun mieheni kanssa englantia.
olisi aave saada oma talo turkista:)
missä tapasit aviokumppanisi?
illismurffiina85
1
99
Vastaukset
- Onnellinen nainen
Tapasin mieheni yhteisen ystävän tupareissa alkuvuodesta 2000. Yhdessä ollaan oltu syksystä 2000 lähtien.
Ei lapsia.
Ikäero on vajaa 3 vuotta, minä 30 mies 33.
Asumme Suomessa.
Molemmat olemme (tapa)kristittyjä.
Kotona puhutaan suomea. Minun äidikieleni on ruotsi, joten sitten kun on lapsia, tulen puhumaan lapsille ruotsia.
Haave olisi pari lasta lähivuosina sekä oma talo :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242381Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441971Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17990- 63855
- 55850
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808