Entä jos ei halua tietää mitä hammaslääkäri tekee. Katsoin yhden videon ja näytti aika pelottavalta.
En haluaisi esimerkiksi ennen hammaslääkäriin menoa tietää yhtään mitään työskentelyjärjestyksestä. koko homma menee todella pelottavaksi jos kerrotaan kaikki.
Hammaslääkärin työskentely
3
99
Vastaukset
- 45 ,
Toiset ihmiset ovat herkkiä tässä asiassa ja toiset taas ronskeja, ronskit nauttivat katsellessaa moottorisahamurhafilmejä, herkät sulkevat silmänsä monissa kohdissa elokuviakin.
Tämä on luonteenpiirre, jolle ei voi mitään. - the_road
Eihän ole mikään pakko katsoa tuollaisia videoita ja hammaslääkärillekin voi mainita, että et haluaisi sinulle kerrottavan mitä tapahtuu seuraavaksi.
Monet kokevat hyvänä ja rauhoittavana asiana sen, että hammaslääkäri kertoo mitä tuleman pitää seuraavaksi. - huh hu
Niinpä! Oman mielipiteensä kannattaa sanoa ääneen. Itse ainakin haluan tietää, mitä tapahtuu. Ei tuntuisi kovinkaan kivalta, kun suuhun lipattaisiin tavaraa, eikä tiedä, mitä siellä tehdään.
Mutta onneksi sitä ei tarvitse itse nähdä, mitä sielä tehdään. Minua ainakin jo pyörrytti, kun näin hammaslääkärin veriset hanskat viisureita poistettaessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760