Nyt alkaa olla oikea meininki karavaaniohjelmassa. Mikkosten jämäkkyys on hyvä lähtökohta vankkuristi-ideologialle. Siinä on sitä oikeaa meininkiä.
Messilä alkaa jo hyvin riittää, kiitoksia.
Alkaa tapahtua MTV3
9
174
Vastaukset
- ????????????????????
Miten minä toimisin? Haluaisin mukaan suopallopeleihin mutta minulla ei ole vara ostaa asuntoauton!
Onko pakko olla karavaanari jotta voisi pelata? - matkailijatar.
Toden totta, ohjelmasarja olisi pitänyt aloittaa Mikkosilla jolloinka kiinnostus olisí säilynyt pidempään.Mielstäni myöskin messilä on alkanut puuduttaa, eivät oikein halua tuntea garavaanareita lentokentälläkään, siis ei halua olla asiakkaittensa kanssa vuorovaikutuksessa. He siis asiakkaat nimenomaisesti kun tuovat heille ne tärkeät eurot...
- Rahat pois
No ne Messilän leirintäalueen pitäjät ovat katsos hieno(steleva) yrittäjäpariskunta ja karavaanarit niille vain rahastuskohde.
Miksi ne haluaisivat hengailla moisten lypsylehmien kanssa vapaa-ajallaan kun joutuvat töissä ihan tarpeeksi tekemisiin? - apua jotta
Lippu oli unohtunu! Mikkonen olisi sopinut vetämään natsi-lipun salkoon näin kesän kunniaksi.
Ihan hirveä mies. Lapsiparoille varmaan pitää kiväärisulkeisia.- notta johan
Tossa piti olla n-a --t .- si -- lippu, mutta herkkä ylläpito toimi ripeästi..
- pissa päässä
Mukavan tuntuista asiakaspalvelua tuossa ohjelmassa, leirintäalueen hoitajarouvalla tuntuu olevan asiakaspalvelu hanskassa.
Mukavan näköistä asiakaspalvelua kun rupesi huutamaan ja kettuilemaan sille yhdelle asuntoauto-asiakaalle.
Kuka hullu tuonne haluaa mennä?- sviduilija
Numeroton villi karavaanari erehtyi majoittumaan caravanalueen aidan ulkopuolelle, ja ottamaan sähköä venelaiturilta, veneille tarkoitetuista sähkötolpasta. Vene- ja vierasvenelaiturit kuuluvat osana Messilän palveluihin. Ilmanko käry kävi nopeasti.
http://www.campingmessila.fi/
Venesatama vierasvenepaikkoineen.
- :O
Mikkoset ...hyi hitto mitä skeidaa..
- Torsstenssonni
Odotan kun Härski perheineen saapuu Saksaan. Se on varmasti jo tämän illan jaksossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242441Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472057Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101723Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581508Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121052Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181029- 55890
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2838