Hei
Olen 22-vuotias mies ja minulla on pulma johon toivoisin saavani apua. Olen nimittäin ihastunut isoveljeni avovaimoon joka on ikäiseni ja en tiedä mitä asian suhteen pitäisi tehdä. Tulemme kyseisen naisen kanssa todella hyvin toimeen, tulimme jo heidän suhteensa alusta lähtien. Olemme viettäneet paljon aikaa kolmen kesken ja meillä on ollut hauskaa. Nyt viime aikoina olen viettänyt aikaa hänen kanssaan kahden ja luulen ihastuneeni. Aluksi kuvittelin mieltymykseni johtuvan hänen avoimesta luonteestaan ja ennakkoluulottomuudestaan. Ajattelin näkeväni hänet ikään kuin "sisarenani", mutta viime aikoina olen tuntenut olevani kateellinen veljelleni hänestä. Nainen ei todellakaan ole tyyppiäni yhtään oikeastaan millään tasolla. Silti minusta tuntuu, että hän on ainoa ihminen joka minua todella ymmärtää ja jaksaa kuunnella. Hänelle on helppo puhua ja hän saa minut nauramaan. Olemme käyneet yhdessä pari kertaa syömässä kun olemme kaupungilla törmänneet ja olen kertonut hänelle paljon asioita joita muut eivät tiedä. He suunnittelevat häitä ja yhteistä tulevaisuuttaan, ovat siis silmin nähden hyvin rakastuneita. En todellakaan tahdo rikkoa heidän välejään, mutta silti välillä ajattelin jos hän olisi kanssani. Toivoisin muiden samaa kokeneiden pystyvän neuvomaan tässä tilanteessa. Miten päästä ylitse naisesta joka tuntuu päivä päivältä entistä kiinnostavalta?
Ongelma
8
228
Vastaukset
- Why Not (M)
Jos luulet että tällä veljesi kumppanilla myös tunteita sua kohtaan, niin ehkä hän sopisi paremmin sinulle kuin veljellesi? Tämä voi tietenkin riskeerata veljessuhteenne.
"Nainen ei todellakaan ole tyyppiäni yhtään oikeastaan millään tasolla."
Toisin sanoen himoitset vain sitä mitä et voi saada. Jos nainen olisi vapaata riistaa, et tekisi mitään, mutta ihmisen mustasukkainen ja megalomaaninen luonne ajaa sinua ottamaan selvää siitä mikä siinä naisessa on niin ihanaa kun kerran kelpaa toiselle miehelle.
"En todellakaan tahdo rikkoa heidän välejään,"
Elät jossain ihmeen fantasiassa jossa kuvittelet että naimisiin menossa oleva onnellinen nainen yhtäkkiä hyppäisi kanssasi petiin vain koska vähän vinkkaisit siihen suuntaan. Voi noita nuorien ihastuksenhuuruisia kuvitelmia- äläkosketoisen omaan
Jos mun veli vonkais mun naista niin turpaan vetäisin ja heti
- Apua ja neuvoja
Tämä on todella vaikea tilanne enkä oikeastaan enää tiedä mitä ajatella. Olen yrittänyt unohtaa ja seurustelinkin toisen kanssa hetken mut en tyttöä pystynyt unohtamaan. Veljen kanssa ollaan otettu yhteen ihan turhista asioista kun alkaa mulla hermot asian takia välillä pettämään. Tosiaan veljeni on viitisen vuotta vanhempi ja heidän suhteensa on siinä vaiheessa et on häät ja lapset suunnitelmissa. Hänen tunteistaan en tiedä mutta luulen veljeäni oikeasti rakastavan. Omassa elämässäni olen niin eri tilanteessa kuin he vasta miettimässä mitä elämältäni tahdon ja paikkaani etsimässä. Meidän äiti on asian huomannut ja usein mulle huomauttaa jättään tytön rauhaan. Mun seurassani on tosi leikkisä ja iloinen, kohelletaan yhdessä paljon ja veljeni sille naurahtaa vain. Meidän ystävyys on saanut paljin kritiikkiä myös ulkopuolisilta. Tahtoisin ystävänä pysyä, mutta päästä tästä järkyttävästä ihastuksen määrästä eroon. Tuntuu naurettavalta olla veljestään mustasukkainen. Pitäisikö kertoa tytölle asiasta vai pysytellä hetki kauempana? En tahtoisi välejäni kumpaankaan pilata! Tänäänkin oli hyvin lähellä etten vetänyt kyseistä tyttöä vain syliini kun kinasteltiin leikillä. Olen aina pitänyt vaaleista, kauniista ja hoikista naisista, usein ovat olleet diivoja. Vanhempani ovat kehottaneet hommaamaan naisen, jolla on jalat maassa ja vähän järkeäkin. Veljeni avovaimo on juuri sellainen ja vielä pirun kaunis brunette. Vanhempani pitävät hänestä todella, kenties heidän sanoillaan on vaikutusta tähän?
"Mun seurassani on tosi leikkisä ja iloinen,"
Tarkoitat siis että on leikkisä ja iloinen, ja sinä kuvittelet että se johtuu juuri sinun seurastasi. Get Real.
"Tänäänkin oli hyvin lähellä etten vetänyt kyseistä tyttöä vain syliini kun kinasteltiin leikillä"
Opettele hillitsemään himosi. Tämä on monille miehille vaikeaa mutta se on yksi asia joka vain pitää opetella jos halajaa joskus aikuiseksi kasvaa.
Tajuatko ollenkaan mitä aiheutat jos lähdet elämään jotain päänsisäistä fantasiaasi tuolla tavalla?
Jos et mitenkään pysy housuissasi, niin
a) välttele tätä naista kunnes hallitset kulliasia eikä toisinpäin.
b) juttele veljesi kanssa ihan kahdenkesken asiasta.
Ihastuksista ei pääse eroon kuin odottamalla, mieluiten ihastumalla johonkin toiseen ja järkiintymällä.- Apua ja neuvoja
Leikkisä ja iloinen on juurikin minun seurassani. Muiden aikana paljon vakavampi ja aikuisempi, esimerkiksi veljeni kanssa. Ehkä hän pitää minua kuin veljenään jonka kanssa voi hullutella ja olla lapsellinen. Heillä siis on tytär veljeni kanssa, usein nainen sanookin minulle kuinka hauskaa onkaan pitkästä aikaa nauraa ja laittaa aivot narikkaan. Juurikaan kunnioituksesta veljeäni kohtaan ja rakkaudesta tuota lasta kohtaan en tahdo väliin mennä. Olisi varmasti järkevintä puhua veljelle mut sen jälkeen tuskin päästää meitä kahden enää. Niin tyhmältä kuin tämä tuntuukin tunnen itseni teinipojaksi joka ei osaa pysyä erossa. Yleensä olen suhteellisen järkevä ja pystyn itseni kontrolloimaan mutta nyt on jotain erikoista tapahtunut.
- Apua ja neuvoja
Apua ja neuvoja tosiaankin vielä tarvittaisiin. Tilanne kiristyi juhannuksen aikana yhteisellä mökkireissulla veljen perheen kanssa kun kännipäissäni suutelemaan toista menin. Mitä oikeesti tehdä?
- 9042804958
Tuossa on nyt enemmän varmaan kysymys siitä, että sinulla on ollut mahdollisuus tutustua ja viettää aikaa yleensä naisen kanssa, jutella ja kehittää luottamusta ilman mitään paineita. Pystytkö suhtautumaan yhtä välittömästi keneenkään muuhun ihmiseen? Olette tulleet ehkä hänen kanssaan tutuiksi ja läheisiksi ja teillä on luottamukselliset välit, mutta sekoitatko sen ihastumiseen ja sen haluamiseen, että sinullakin olisi oma rakas?
Sinun pitäisi tutustua jotakin kautta muihinkin naisiin, niin huomaisit, että useimmat naiset tulevat läheiksiksi ja luotettaviksi ja myös kiinnostaviksi, kun heihin pääsee tutustumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1117686
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1215327Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1213554Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p293547Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352584Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191886Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3571544Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?971530Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?691381Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311366